Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rbalint88

    addikt

    válasz slett27 #121263 üzenetére

    Avensis: felraktam a legolcsóbb magyar papírosként, beleírtam a hibákat, hogy a csodavárók ne hívjanak, aztán az első háromban megvolt az az ember (nepper egyébként), aki aznap eljött, megnézte és kifizette.
    Agila: találtunk abban a szalonban, ahova járni szoktunk egy bemutató Splasht egy évesen és 9e km-rel 2,2-ért, 10 év után úgy gondoltuk, hogy csereérett lett az Agila. A szalon mondott rá 300-350-et, mondom oké, akkor hagyjuk, megoldjuk mi magunk. Kocsimosás, fotók csattintása, hahura fel HD képekkel a kínálat harmadára árazva (550-900 között ment akkor ez az évjárat). Még aznap hívtak, hogy vidékről jönnének megvenni az autót a papának, de csak vasárnap tudnak jönni, rakjuk nekik félre. Utána volt még pár nepper és pár magán telefon, de úgy voltunk vele, hogy nagyon normálisak voltak az elsők, aztán tényleg eljöttek és meg is vették.

    Nem volt ezekben semmi trükk. A többi autómnál nem sikerült érvényesíteni az állapotot és/vagy ritkaságot, szóval azért nem fogok autóeladási kurzust indítani :DDD
    Passat1 havernak, meg nyűgös volt a kocsi épp-bukó. Passat2 csere-árában. Passat3 sok hirdetés után "fosért-húgyért", maxibukó. Golf1 beszámoltam, el is ment kb árában. Golf2 patika GTI-hez képest nem jó áron, szóval bukó. BMW totálkár után nehéz ezt értelmezni, de nyilván bukó. Avensist használtam két és fél évig 100ezerért+tankolás, ebben a szervizek is benne vannak.

Új hozzászólás Aktív témák