Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz atos19881101 #135842 üzenetére

    hat ha a 2261ccm-s L3-xx motorrol van szo, akkor nem hiszem, hogy sokat varialtak volna a olajteknovel a kisebb 1.8-s L8-xx es 2.0-s LF-xx motorokhoz kepest

    az hogy a loket hosszabb az nem igenyel sokkal tobb olajat, mert csak a hengerfurat feluletre kellhet tobb, de az az olajfilm az nem vmi sok eleve, 11mm hosszabb a lokete meg 4mm-l nagyobb a furata 2.3-snak az 1.8-hoz kepest
    a fotengely- es hajtokarcsapagysor meg vegkepp nem igenyelhet sokkal tobbet, meg hengerfej sem

    szerintem a 2.3-ssal az a gond inkabb, hogy 94mm a lokete, ami eleg hosszu ahhoz mar, hogy 6000+-n porgessek
    ettol ugyanis nagy lesz a FHP es AHP kozott feluton a hengerfalra hato ero, meg a surlodas a magas dugattyu sebesseg miatt es hordosra kopik a hengerfal feluton, elkezdi ott megzabalni az olajat
    a kevesebb olaj meg jobban melegszik, meg elobb telitodik retekkel is

    par honapja irta vki itt, hogy a Honda D motorjainal csak az 1.7-sekkel van szopo, es az is 95.5-s loketu
    mondjuk a hordosra kopast a ESi-k D-s 1.6-sa is tudja mar produkalni a 90-s lokettel, hasonlo okokbol

    de minnel nagyobb a loket annal hajlamosabb ra

    egyebkent ebbol a 4 hengeres motorbol van meg L5-xx jelzessel 2.5-s is 89-s furattal es 100mm(!!) lokettel

    [ Szerkesztve ]

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák