Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • footy

    addikt

    válasz #94529552 #143742 üzenetére

    Nincs olyan ember akinek sajat tapasztalatabol ertekelheto mintat lehetne osszehozni. Viszont a ceg flotta uzemeltetojevel szoktam beszelgetni es barati korben is van jopar automata/DSG. Se a Lexusok, se a BMW-k es a Mercedesek(Volvo csak egy van de az se problemas(Van Qoros is :) de az meg keveset futott)) automatajaval nincsen gond, pedig mar van egy par ami 300 korul vagy afelett van. A ceges flottabol pedig mar kiritkitottak a DSG-s autokat. Passat meg van, de csak kezivel.

    Nem bizalom kerdese az olajcsere, mert ha leinformalhato eletu az auto es a gyarto eloirja akkor konnyen ellenorizheto. A gond inkabb akkor van ha az elozo feltetelek egyike nem teljesul. A problema az hogy egy DSG rendszeresen szervizelve is tud aknamezo lenni. Egyebkent altalaban az altalad emlitett 200-250k-nal jon egy nagyobb felujitas(kuplungok es/vagy lendkerek).
    Ezen tul a DSG-nek nem csak a varosi hasznalat az ellensege, hanem a hegyvideki is. Sajnos tul alacsonyan tartja a fordulatot hegymenetben is, ami a 2tomegu lendkerek korai halalahoz vezet.

    (#143762) joamilestoné
    Ha meg az indexet is hasznalod akkor add el az autot, mert nem vagy jogosult BMW-t vezetni :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák