Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz humax #147826 üzenetére

    Flottás üzemeltetésnél havidíj van csak, és a futamidő végén tudod esetleg megvenni az autót magadnak, ha akarod, de addig nincs a neveden, és nem lehet egy összeget letenni érte, általában azért választják a cégek, mert addig tudják máshol forgatni a tőkét.
    DSG-hez és az N47 vezérműlánchoz annyit tennék még hozzá, hogy változó gyakorisággal fordulnak elő a bajok, kb. 150-250 ezer km körül jelentkezhetnek általában. Sűrűbb karbantartással elodázható, de egyiket sem mondanám teljesen elkerülhetőnek. DSG/S-tronic esetén egyfelől a kuplungnak lehet baja (kopás vagy kettőstömegű), vagy a mechatronika is elromolhat. Szerintem inkább Tiptronic, ha van rá lehetőség, Audinál ez csak 3.0 vagy nagyobb motorral elérhető.

Új hozzászólás Aktív témák