- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
Hirdetés
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz Luck Dragon #147846 üzenetére
Ne csak a decibelt nezd. Ennel sokkal osszetettebb a dolog. El kell olvasni a leirast, , mert az olyan dolgok is lenyegesek, mint hogy bizonyos fordulatszam tartomanyban bug a motor, vagy adott sebessegnel suvit a tukor.
Tehat pl. hiaba irnak oda 67dB-t ha abban a fordulatszam tartomanyban ahol hasznalod bug a motor.
Sot van olyan auto is ami ora szerint 130-ig kifejezetten csendes, utana pedig ugrasszeruen megno a szelzaj.
Szaraz adatok alapjan ilyenek miatt nehez objektiv kovetkeztetest levonni es akkor meg ott van az hogy emberenkent(es a kor elorehaladtaval is) valtozik kinek milyen frekvenciakra erzekenyebb a fule.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen