Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz #94529552 #152322 üzenetére

    Komolyan egy Jazz tulajnak akarod megmondni, hogy mennyiért cseréltem ÉN a 8 gyertyát a kocsimban? :W
    Bárdinál a belevaló NGK gyertya darabja kedvezmény nélkül 1,3k csak szólok... ;) És ez nikkeles ami simán kibír 40k km-t. Iridium magosat nettó pazarlás/pénzkidobás ilyen kis távra venni.

    Többet is kibír a gyertya nem azért kell cserélni, hanem mert az eltolt gyújtás nagyon pontos szikraindítást igényel amit csak jó állapotú gyertyával lehet szavatolni ezért ír elő a gyárt 40k-s csereperiódust.

    Mégsem megy rendesen? Jazz: 110 Nm@2800 rpm a Swift meg 116 Nm@4200-nál úgy, hogy a Swift nehezebb. :U Ehhez kell a dupla gyertyás kialakítás, hogy sokkal korábban ébredjen a max nyomaték mint egy változó vezérléses motornál. Az hogy nem egy jobban? Swift a 92 ló a Jazz meg jó 10 lóval gyengébb...

    Lehet a netről összekukázni kitudja kik által leírt dolgokat de sajnos azok nem biztos, hogy igazak én viszont tulajként első kézből tudok valós infókat adni a róla. Nem tökéletes a Jazz de nem kell beállítani rossz autónak mert önmagában nem az. Nem véletlenül tartja olyan jól az árát, nem véletlenül zengenek róla ódákat a tesztek stb.

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák