Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz bandi0000 #171361 üzenetére

    Miért kéne? Ha nem kannázták bele az okosba szerzett pancsolt gázolajat akkor nincs annak semmi baja 350ezer kilométernél sem. A tömítést rögtön ajánlott cseréltetni vásárlást követően ami egyébként nem olyan vészes tétel és remélhetően sokáig nem lesz gond vele. Ha mégis akkor sincs para mert elég olcsó hozzá a befecskendező. B5 után változtattak sok dolgon. Pl. kukázták a bonyolult első futóművet és alátettek egy teljesen kommersz tartós és olcsón felújíthatót. Jellemző elektromos típushibáról én nem hallottam B6-nál de azt gondolom a minden rendelhető extrával teletömött korai példányokra lehet jellemző, hogy 10+ évesen előjön ez az. Egy alap felszereltségű belépőmotorral szerelt példánytól egyáltalán nem kell félni. Abban jó vw szokás szerint nem sok extra lesz cserébe ami nincs benne az nem is romlik majd el soha. És ezek a fapadosságuk miatt jóval olcsóbbak is mint a 2.0 dsg-s jól felszerelt példányok. Win-win. Az az 1.9 motor lehetne erősebb mert az a 105 ló és 250 Nm elég hoki 1.4 tonnához de az első három fokozatban (~100km/h-ig) még egész jól viszi a nagy tepsit és csak felette fogy el látványosan. De erre is van gyógymód (Füsti).

    vzsryl ezért írtam, hogy 1M+ ért. 1.4M-ért teljesen jót is ki lehet fogni belőle. Sokkal felnőttebb összeszedettebb jobb autó mint egy öregecske B5/5.5. Biztonságosabb komfortosabb fiatalabb problémamentesebb.

    [ Szerkesztve ]

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák