Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Doki16

    addikt

    válasz Gaben92 #172348 üzenetére

    Szerintem GTE. A hideg nem bántja az akkumulátort. Sokkal többet árt neki a meleg. A hideg idő csak a hatótávban ront.
    Aurisról tudok neked nyilatkozni. Nincs benne a szélvédőfűtés amit te nagyon szeretnél. A technika nagyon jó sokkal kiforrottabb mint a VW megoldása. A váltó az egy tökéletes pont benne, ami nagyon megbízható és sztinte soha nem romlik el ha megkapja a 80000 kilométerenkénti olajcserét. De a motor nem fogja élvezni a -30 fokot hiába van benne 0W20. Mindenképpen kelleni fog hozzá egy elektromos előfűtés. És az Auris elektromos hatótávja ilyen hidegben nem lesz több 1km-nél.

    GTE-nél a DSG váltó elektromos módban is dolgozik sajnos. Tehát annál is oda kell figyelni nagyon a 60000 km-es olajcserére. Ez a léghúzósabb tétel. Persze ennél is bejön, hogy -30 fokban itt se sok hatótávod. Megmerem kockáztatni, hogy 15-20 km max :)

    (#172351) kisza25: Jól tudod 75km/h a max amit tisztán villanyosan tud. De még 130-nál is bent van a hajtásban. Konkrétan a villanymotor ami benne van kétszer olyan nyomatékos mint a benzinmotor és alig pár lóerővel gyengébb. :)

    [ Szerkesztve ]

    A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

Új hozzászólás Aktív témák