Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rasotamas

    veterán

    válasz Declare #174208 üzenetére

    Az Euro3-Euro 4 határán már tök alacsony a kibocsátás, az én autóm Euro 3-mas de csak pár százalékkal marad el az euro4-től DPF nélkül. Ami azóta történt és amit szigorítottak csupa olyan fejlesztést és gyártást tett szükségessé, ami azt a nagyon alacsony szintet próbálja meg még tovább csökkenteni úgy, hogy a fejlesztési és gyártási oldalon szerintem nagyobb a környezetszennyezés, nem beszélve a dpf és egyéb állatfajták miatt eldobott és bezúzott autókról.
    Én 100%-ig biztos vagyok benne, hogy globálisan nagyobb a környezetszennyezése egy Euro 5-6 autónak, mint az Euro 3-4-nek, csak épp lokálisan sikerült lecsökkenteni.
    A DPF is egy vicc, városban szépen tömődik, majd szépen kieregeti az autópályán.
    KB olyan ez mint a házak szigetelése. Van aki már 20 centit rak föl meg passzívház. Ezek az emberek nem szoktak szellőztetni? Vagy azt is rábízzák egy drágán megvásárolt és környezetszennyezés árán legyártott gépre hőcserélőn keresztül? Szerintem egy normálisan záró 2 rétegű üveg ablak meg 10-15 centi EPS tök elég.
    JA, és persze az elektromos autók. Az akkuk gyártása és majd az élettartam végén a kezelése szerintetek mennyire terheli meg a környezetet?

    [ Szerkesztve ]

    https://tinyurl.com/rasoapro

Új hozzászólás Aktív témák