Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    Sziasztok!

    Egy gondolattal tovabb folytattam a dilemmat az autovasarlas teren (emlekeztetö: :D baratnönek, ceges auto, pici, 160 km naponta 70% palyaval)

    Villanyauto: kb 10-14 millio az a nagysagrend, ami ezt a tavolsagot birja (sok). Nincs cegautoado, joval alacsonyabb az üzemeltetesi költseg. A töltes problemasabb (föleg ha esetleg költözünk) es felek töle, hogy a villanyauto sok km el ugyan ugy nehezen eladhato / sokat veszit az ertekeböl, mint barmi. Akkor viszont ugyan ugy egy orias buko pl 5 ev mulva egy villanyauto, ami kb 200km hatovtavval bir es van benne 120k km mondjuk. Szerintem nem jo / nem eri meg a 4-8 millio többlet költseget (benzin/gaz auto kb 6 milla lenne) :F :U

    Benzines vw polo: kb 6 milla körül, felszereltsegtöl függöen. 1.0 Tsi kb 5-6 literrel el kell, hogy menjen. Erre hajlok. Hasznaltan 1-2 evesen nem sokkal olcsobb, mint ujonan, raadasul ha ceges lizing, akkor az afa 50% visszajöhet. Ugy meg kb 500k huffal lesz kb dragabb, mint egy 1-2 eves hasznalt :F . Erdemesebb cegesen lizingelni, mint hasznaltan megvenni (?) :F

    Dizel Polo: az üzemanyag megtakaritas (1-2 liter/100km) nagyjabol 1-2 szazezer forintot hozna evente. Tartok azonban töle, hogy pl 5 ev mulva egy kis vw polo dizellel kb eladhatatlan lesz.

    TGI Polo: nem nagyon eri meg. 3-4 ev alatt megterülhet a nagyobb vetelar, de macerasabb a tankolgatasa, viszont lehet, hogy jobban eladhato lesz ? :F

    Ki mit gondol a fenti gondolatmenetröl? Hol a hiba? :D Alternativak? (fontos az autonak a csajos kinezet es biztonsag is)

Új hozzászólás Aktív témák