- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Fotók, videók mobillal
- Óriás képernyővel futott be a Mi Max 3
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bazsee71
őstag
válasz H A M M E R #175270 üzenetére
Kia Ceed SW-vel bele lehet férni a 6,5-be. Nyílt hét van, ha jól látom most pl. Gold+ADA+Utazó+metálfény megáll 6,4 körül az 1.4 T-GDI motorral.
Alapvetően én is SUV-ot preferálnék, szeretek magasan ülni, de most inkább engedek az extráknak és a minőségi beltérnek. Az elmúlt hetekben vezettem az új Focust és Ceedet is, megosztom a tapasztalataim, hátha valakinek jól jön. Ceedet előbb, utána a Focust, utóbbihoz pedig úgy mentem oda, hogy kár a Kiáért, tesztek alapján a Fordnak áll a zászló, nem kicsit.
Míg a Kia ülésébe egyből belesimultam, és éreztem, hogy mindenhol tart, rám öntötték, addig a Focusban 2 perc után sem találtam egy igazán kényelmes pozíciót (190cm/125kg). A Focusban a műszerfal mintha a hasamra nézne, a kormány is, és olyan érzésem van, hogy nem tudom elég magasra felemelni. A műanyagok mindegyike a szürkébb, gyengébb minőségű, akaratlanul is a Fiestámat (2005) idézi, persze annál 1000x jobb, de ez nem jó ómen. A műszerfal teteje puha, meg még elől is, de a kormányon a gombok, kapcsolók már megint ez a gyengébb anyag. A klíma panel és a kijelző jobb, mint a Ceed-ben, illetve a kulcs nélküli indítás vagány (de a távirányítót is rossz megfogni, mint egy gagyi kulcstartó). A műanyagok illesztései is kicsit pontatlanok nekem, nem szólal meg, de érezhető, ahogy a részek elmozdulnak egymáson. Menetteljesítmény, futómű, fogyasztás teljesen jó, szélzaj csak a tükrök felől jön.
A Kia belsejével kapcsolatban az első gondolatom az volt, hogy ez egy masszív dög. Menetdinamikában és zajban pedig nem rosszabb annyival, mint arra a tesztek alapján készültem. Szeretek dinamikusan vezetni, tempósan érkezni kanyarokba, de többnyire utazó/pályázós autó lesz, így itt tudok kompromisszumot kötni, de szerencsére nem kell sokat. Gördülési zaj talán kicsit több, szélzaj kevesebb, legalábbis egy adott frekvencián biztos. Kia gyári hifije legalább egy kategóriával jobb, csomagtere sokkal praktikusabb. Ezt a Focus-szal nem próbáltam ki, mert azt csak az 1.0-s motorral tudtam kipróbálni, de a Ceed-del át tudtam gurulni településen 6-osban, és ugyan lomhán, de ki is gyorsított.
Mindkettőn velem volt feleségem, és nála is a Ceed lett a befutó. Persze ebben lehet benne van az is, hogy amit most a Fiestában tapasztalunk, attól duplán tartunk, annak ellenére, hogy zseniális kis autó, 1.4 TDCi motorjával (+chip) csak pályán vérzik el.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs