Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tboy93

    nagyúr

    válasz ALgore2 #176682 üzenetére

    Igen hallottam. Szar a 2.0 szívó, mazdától licencelt motor, már 170-200e km-nél a gyűrűk miatt eszi az olajat mind, először 3-4dl/1000km, aztán 1-2L/1000km, 200-250k a felújítás, a teljes motorgenerál akár 5-600e is lehet. Nézz fel a mondeo fórumra, kis túlzással minden második poszt erről szól ott. Ezen kívül a szívósor lapátka törhet el, a tempomat gombja dögölhet meg, párásodnak az első fényszórók, a kombi rakodónyílás alján lévő fém betét ragasztása elengedhet, benzincső lyukadás sokaknál előfordul (csak gyári van asszem, 20k körül). Továbbá ami még felmerülhet az ülésfűtés meghibásodása, kp zár motor, kormányszög jeladó hiba. Persze nyilván nem minden autóban minden romlik el egyszerre, de ezek a jellemzőbb problémák. Ja és jó tudni, hogy a 2.0 szívóbenzines modell is tartalmaz kettőstömegű lendkereket (kuplung + DMF 300e HUF), illetve elektromos gátlóval szerelt modellt nem biztos hogy vennék, mert 90/db egy gátló.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák