- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- iPhone topik
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Netfone
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
Hirdetés
-
Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord teszt
gp 43 év szinte beláthatatlan idő a videojáték-világban – márpedig az első Wizardry idén tölti be ezt a kort. Most az eredeti legenda az eredeti játékmenettel, de megújult látványvilággal tért vissza.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
ph Az MI-s képességekkel felvértezett újdonság 20 százalékkal jobb fénysűrűséget produkál az egész képátlón átívelve, mint a PG27AQDM.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz oliwire #186300 üzenetére
Ezek közül én az olcsóbbik Osramot használtam és nagyon jó fénye van. Teljesen legális és egyszerű a bekötése.
Valamennyi előrelépést tudnál elérni talán, de ami igazán nagy előrelépés lenne neked az egy hibrid vagy plug-in hibrid. Korban tudnál most csak előrébb lépni a kereteddel, de megbízhatóságban nem biztos. Sajnos drágult a piac és 2,5 millióért Focus kategóriában nem lennél sokkal előrébb.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
csibor
őstag
Sziasztok!
1000000 + sallang a keret. Ami nekem tetszene clio grandtour 1.2. De ide kevés a pénz, pici a választék. Inkább ötleteket szeretnék kombi téren, mit érdemes nézni. Elégé leragadtam Renault, Dacia vonalon. Esetleg tudtok mást ajánlani.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz csibor #186307 üzenetére
Golf/Octavia 1.6 MPI vagy 1.9 TDI ami még DPF nélküli (105 lóval mindkettő), esetleg 2.0 TDI (140 lovas BKD motorkód), vagy Octavia Tour (régi kasznis) akármelyik motor, bár az 1.4 gyenge hozzá...
Focus 2 esetén rozsdát talán picit jobban kell nézni, mint a konszernnél, 1.6 100 lovas benzint nézném, az erősebb 1.6 bonyolultabb technika.
Fabia 1.4 16V vagy erősebb, de nekem abban a kasztniban az 1.9 SDI a kedvencem, 4-5 literrel kimegy a világból.
[ Szerkesztve ]
-
csibor
őstag
Köszönöm a válaszokat! Használt dízel-töl picit tartok. Fabia nem rossz ötlet, nem túl nagy, de mégis tudok pakolni. Ami idáig biztosnak tűnik, baromira semmit sem ér a pénz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz csibor #186312 üzenetére
Milyen használatra kellene, milyen hosszúak a rendszeres utak, mennyi az éves futás?
G Astra 1.7 DTI sem egy ördöglakat, adagoló probléma lehet (pár tizes kategória, egyszeri költség), illetve rozsdát érdemes megnézni.
1.9 SDI van a családban, bár nem Fabia. Kb 120 ezer km-t raktunk bele, 300 ezret elkerülte a km. A motornál a következő dolgokra kellett költeni meghibásodásból kifolyólag:
Na most ehhez képest egy benzines úgy kezdődik, hogy gyertya csere és másfélszeres fogyasztás. Egyébként 280k körül kapott egy kuplungot (egytömegű, konkrétan az az alkatrész, mint benzinesnél), és volt akkortájt vezérlés cserélve, utóbbi szettől függően 150k km/8 évet is bírhat. Adagolós motor, üzemanyag rendszer nem romlik el, ha mégis baja lenne úgy 500k-1m km körül, akkor egy Deák nagyjából betakarja az alkatrész költséget. TDI-k sem elromlósak, sok évre tervezve még úgy is megéri, ha egyszer kér egy lendkereket vagy turbót, de SDI-ben semmilyen ilyen para-faktor nincs, filléres autózás netovábbja, ha megelégedsz pályán a 120-as tempóval
[ Szerkesztve ]
-
-
csibor
őstag
válasz molnarpeter #186313 üzenetére
Évi ~ 10000Km alapvetően rövid 2X15km távra. Pakolásra is kell, de nem szeretnék nagyot. Megane 1 1.6 16v vált. 6-7l közt megáll. Ha nagyjából ezt hozza a következő, nekem megfelel.
-
tboldi
nagyúr
-
Dare2Live
nagyúr
válasz GIJoe #186317 üzenetére
"1,2 létére tudja a 90 lóerőt és olyan erő jön belőle elő, ha csak egy kicsit megprögetjük, hogy a szomszédos autósoknak leesik az álla. A hegyalja úton 3-ban úgy megy felfelé, hogy kevesen tartanak vele lépést! Mit tud akkor az 1,4-es???"
Értem én jobb fajta 1.2es szivó de itt azért elmosolyodtam, hogy mennyire vadul efogult a hsz irója.
2010ben nemtudom mi volt. 2019 év végén nálam ár/értékben Jazz nagyon kipottyant. pl must have extra volt a digit klíma. Jazz 1misivel drágábban tudta csak Eleganceban volt.
A magic seat ülés jó, hogy jó de nekem mire. Ellenben a csúsztatható sor két kisgyerek meg egy 16xcmes feleség mellett tényleg előny. Itt megint személyed, Jazz 360literrel indul Venga 430al. És én azért cseréltem mert nagyobb kellett.
Fogyasztásban a jazz tényleg jobb 1literrel de DI és DPFes.
A 3 vs 7év garancia se mindegy.
És bár ez szubjektív de kényelembe is jobbnak éreztem a Vengat.Amúgy Venga mellett még az SX-4Scross játszott. Akkor az a digit klíma, ülés/kormány fűtés verzióban (Gl+) 5misi volt. Viszont a 140les turbo motor+android auto + 10év garancia az valós előny volt Vengaval szemben. Jazz mellet nem szólt semmi. Ár/értékben versenyképtelen volt.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
#29899008
törölt tag
Sziasztok,
Ford Focus vásárlásán gondolkodom... 1.8 TDCi mennyire számít megbízhatónak?? -
Dare2Live
nagyúr
Jól leírja az egyterű előnyeit....
de ha vki ebből él, megvannak a kapcsolatai, cikket ír használt autóról nem tudom miből állna egy/két Kia szakit felkeresni, megkérdezni a hibákról, nem csak a népitéletet 1h alatt átlapozni...Engem pl tényleg érdekelne, hogy az 1.4 lánc/láncfeszítő probléma meddig érinti az 1.4et. Ceedes cikkből de Vengaban is az van. Az első évjáratokban a láncfeszítőkkel adódott probléma, amit a gyár orvosolt. 5W30 teljesen szintetikus olaj használatával nincs gond vele, a 10W40-es kenőanyag nem felel meg a motoroknak.
és esetleg bár nem találkozok vele 1.6 gammat is érinti?De ott a cikkben említett Az erőátvitelben a kuplung kinyomócsapágyára detto meddig kell figyelnk minden modellnél! Elég lehet utólag bezsírozni, de nem egyszer csak a csere hozott megoldást. ez is tipushiba sok régi Venga/IX20at érint. Újakat elvileg nem. Elvileg mert lehet még csak nem jött ki. Erről se írt semmit. Meg van még pár kis ezaz amit ha megkérdezett volna egy két 10éve Kia/Hyundai szervizest le lehetett volna írni és akkor tényleg sokkal-sokkal hasznosabb cikk lett volna.
Had ne mondjam mennyivel többet ér a vezess.hu-s cikk nekem... vagy annak aki ilyet akar használtan venni.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
csibor
őstag
-
dome29
aktív tag
Sziasztok
Cls 320cdi-ről mi a véleményetek?
az első szériàta gondolnék , a banán clsre
mennyi km.-rel érdemes még ezeket kb megvenni?
Kinézett alany egy 220e kmes vezetett szkönyves(elvileg)
igazából főként városban menne, benzinest sokan szídják ezért gondolkodom 320cdiben.
mennyire szervízköltségesek?Köszönöm
Apple iPhone - Samsung széria megveszem ...Hívj bátran a 0630/234-9160as telefon számon !
-
Skeleton01
aktív tag
válasz dome29 #186329 üzenetére
Sziasztok!
Érdekelnének a vélemények az alábbi Mercedes W210-zel kapcsolatban. Elsősorban napi, rövid távú munkába járós autónak, alkalomadtán családi kirándulások is szóba jöhetnének vele, egy márkatulajdonos körökben megbízhatónak tartott motorral, előélete nem rossz, az olaszországi múltja miatt pedig nem gondolnám, hogy a típusra jellemző rozsdásodás komoly karosszériamunkát igényelne, megjelenése, belseje is teljesen kulturált, viszont a bökkenő, hogy a motor csúnyán kopog, a tulajdonos szerint hidrotőke problémás (mellékelt egy videót is a motorhangról). Kisebb utánaolvasással kiderült, hogy elképzelhető, hogy nagy gond van az erőforrással, ha huzamosabb ideig hanyagolta a jelenlegi / korábbi tulajdonos az olajcserét, komoly kopásokat is okozhatott (bár a hirdetésben szerepel, hogy nem "eszi" az olajat. Megérheti ebbe a projektbe beleugrani, vagy nagyon lutri? Nyilván néhány száz ezer Ft természetesen bele lenne kalkulálva a javításra, de az autó jelenlegi árát megközelítő összeget semmiképp nem szeretném rákölteni, annak ellenére sem, hogy megmentésre érdemes darab benyomását kelti.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Skeleton01 #186330 üzenetére
ennyi pénzből ilyen kategóriájú autót inkább hobbi célra vegyél. pár százezernél biztos többet fog elkérni az első év alatt.
-
veterán
válasz Skeleton01 #186330 üzenetére
nekem nagyon szimpatikus a leírása, többet érdemben nem tudok hozzászólni
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Skeleton01
aktív tag
rbalint88: Az lenne a B terv, hogy a jelenlegi, már idősödő, de nagyon vigyázott (egykoriban újonnan vásárolt, távol-keleti gépezet) marad napi autónak, és hobbi célra egy szép W208-as CLK, ami a linkelt E-osztály kupé verziója, viszont az előző C-Klasse (W202) műszaki alapjain. Tudom, sokaknak nem tetszik ez a formaterv, nekem viszont mai szemmel is szép és arányos autó mindkettő, nem zavar semmilyen esetleges pejoratív sztereotípia.
bandus: Tényleg nagyon korrekt, őszinte hirdetés, ugyan akkor mégis érzem a tüskét, hogy egy ilyen megbízható(nak tartott) motort, hogy sikerült ilyen állapotba hozni. (Aztán volt olyan ismerős is, aki azt tanácsolta, hogy ne hezitáljak csapjak le rá, ha a legrosszabb esetben motorcsere szükséges, akkor sincs probléma, mert a fent említett ráköltésre szánt összegből beépítéssel, engedélyezéssel együtt is megvan minden).
[ Szerkesztve ]
-
válasz Skeleton01 #186333 üzenetére
"Méltán híres M111"
Igen, mondjuk arról, hogy elszakad benne a lánc, de előtte lefogazza a 2 fogaskereket, aminek darabja 200k és kettő van belőle Ebben is a lánc csörög-kopog szerintem. Azt sem tudom, hogyan lett 186 lóerős, ez a motor 163-at tud. Légtömegmérő típushiba, a gyertyák sem bírnak sokat és hangos a motor alapból. Maga az autó egyébként jó, a karosszéria bajokat leszámítva. Ilyet csak E430-ban vagy dízelben vennék, csak azok már lassan utolérik a Hubble űrteleszkópot. Csak megsúgnám, hogy a gyári olajcsere periódusa 7000 km.
[ Szerkesztve ]
-
Skeleton01
aktív tag
válasz aero. #186334 üzenetére
Köszönöm a válaszod.
Az E430-at már soknak érezném, az gyakorlatilag a kisebbik csúcsmodell E55 AMG kevésbé felpiszkált V8-as motorját kapta? Dízelt az itthoni használt piacról pedig gondolom orosz rulett.Ill. jól gondolom akkor, hogy a W208-as CLK, kis köbcentis, kompresszoros motorjai sem mentesek az általad leírt problémáktól? Abból esetleg a 320-as, második autónak ajánlható?
[ Szerkesztve ]
-
válasz Skeleton01 #186335 üzenetére
180, 180k, 200, 200k, 230k az ugyanaz. A 320 viszont egy bitang jo motor, azt tudom ajanlani.
A 430 az sima 4.3, 3 szelepes agyonuthetetlen, termeszetesen csakis hobbi celokra Sokkal dragabbak is, mint egy polgari verzio.
Volt es van amugy M111-em, a volt az egy 230 szivo volt, 175 ezerrel, annak semmi baja nem volt. A 180-as viszont mar csorog 230-nal.
[ Szerkesztve ]
-
po1son
addikt
Sziasztok, Érden lévő Buggy car nevű kereskedésről van valakinek pozitív/negatív véleménye?
STEAMID/WOT nick: po1son_
-
Kos 7
tag
Sziasztok!
Szüleim keresgélnek még mindig egy nagy, jól rakodható autót. Benzines felé húznának, de nem annyira jó a kínálat, a vágyott típusokban.
Dízelben a 2.0hdi milyen? Úgy rémlik, hogy nem rossz konstrukció, de örülnék egy bővebb véleménynek róla Pug 5008 jött szóba legutóbb, arról is szívesen fogadok hideget, meleget. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Kos 7 #186338 üzenetére
Nagyobb autót hatványozottan dízellel vesz a nép, normálisan mozgatja és emberibb fogyasztás mellett. 2.0 HDI jó konstrukció alapvetően, de user oldalról nyűg, hogy FAP folyadékot kell külön tölteni, Fordban anélkül vannak ezek a motorok emlékeim szerint, egy ránézést megér az a kínálat is.
-
sch_a
addikt
Sziasztok!
Tömören: ha a 1,5-2milliós ársáv lenne becélozva, ti vennétek 159-es Alfát?
Nem túl nagy és nem is túl kicsi autót keresek, manuális 6 fokozatú váltóval és élhető motorral, hogy lehessen normálisan/kényelmesen pályázni is vele, akár hosszabb utakon is.
Először A4-eket néztem, de a negyedik generációsból nem hiszem, hogy találnék értelmes példányt ebben az árban. Esetleg valami más ötlet?
Köszi! -
sch_a
addikt
válasz MunezXBK #186344 üzenetére
Huhh, köszi a sok tippet! Mondeo-val szemeztem, de arra jutottam, hogy nem kell akkora autó. Accord dettó, az Avensis meg uncsi. Golf meg túl sok van a környezetemben, meg nem is tetszik. A Focus-nak meg valahogy irtózok a belterétől.
Az a baj, hogy nagyon tetszik külsőre a 159, de a mostani autómat is így választottam (Mazda 3), aztán szépen elrohadt alattam...
(#186346) máyköl
Ez lett volna a következő kérdésem... Köszi![ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz csibor #186307 üzenetére
Ennyiből én vennék egy közepesen jó állapotú Golf 4/Octavia I kombit oldschool adagolós tdi motorral öt kiló körül + adnék neki egy korrekt nagyszervizt.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest