- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic V2 - origami
- Milyen okostelefont vegyek?
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Google Pixel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
Hirdetés
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
válasz diegho #191129 üzenetére
Egy youtube-os vélemény róla:
ast55152 éve (szerkesztve)Vezettem (Budapest Auto Show) és elég vegyes érzelmekkel szálltam ki belőle. A motor 3 hengeres, ezt érezni is lehet rendesen. Nagyon furcsa volt nekem a váltó botjának rezgése, amit a 15 éves 300 ezret futott Focusom nem csinál. Ez végülis nem zavar, csak furcsa volt. Ami inkább zavar, hogy nem érzem benne azt a nagy turbós megindulást. A 100 lovas Ecoboost volt benne és őszintén szólva nem érződik "nyomatékosabbnak" a Focusnál. Elinduláskor még jó, de pici emelkedőn 2000 körül nem tud gyorsítani, pedig ugyanitt ugyanilyen fordulatszám mellett a Focus még megindul. Pedig az 1.6 szívó benzines, szintén 100 lovas. Tulajdonképpen nincs vele baj, csak pörgetni kell. A szívó benzinest is pörgetni kell, de akkor miért van ebben kis turbós motor? Mert hogy kevesebbet nem nagyon fogyaszt, de nem is megy jobban. Ezen kívül kicsi. Ezt úgy értem, hogy magam mögött éppen csak elférek, pedig 175 centi vagyok, az pedig nem sok. Nem összehasonlítható a Focusban, itt a videó téved. Az lábtérben többet ad. Nem értem miért lett ilyen hosszú, mert ez belül nem érződik. A beltér viszont tetszik. Az ajtóbehúzó recseg, de ez sajnos minden autónál így van (15 milliós Lexus NX is ezt csinálta. Sőt... A Range Rover Velar is.). Ezen kívül viszont egy jól összerakott, ergonómikus valami. Ennyi pénzt viszont nem ér. Normális felszereltséggel 6 millió körül van. Inkább vennék 3 ajtós 140 lovas verziót az előző generációból 20 ezerrel az órájában.
A méretére én is kíváncsi leszek. Szerintem csak a motortér hosszabb, a kormány helyétől a végéig szemre nekem kisebbnek tűnik, mint a Focus mk1.Az 1.4-es szívó 75 ló nekem gyengének hat. Klímát nehezen viszi, ha emelkedőn kell elindulni. Az 1.6-nak meg más a nyomaték a nagyobb cm3 miatt. 800-2000 fordulat között a régi 1.6 biztos, hogy jobb.
Fogyasztásban meg a régi 1.4-es nekem klíma nélkül bever 8 litert. Még az 1.6 kicsit jobb, mert az nem erőlködik a tömeg mozgatása miatt.
Szerintem az 1.1-es is benyom városban 7 litert.Az a baj, hogy ezek 1160kg-osak. 75 lóerő, amit tiltáson tud a piros mezőben. A turbo-s is pörgetni kell a 100-al.
A Swift 850Kg - 83 ló. A 10kg/lóerőhöz nem rossz, ha közel van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Autós topik
- Honor Magic V2 - origami
- Politika
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EAFC 24
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- További aktív témák...
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen