Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    Captur Zen 2021 1.0 TCe:
    Sikerült a héten kipróbálni ismi új autóját.
    Röviden: Jó

    Nem szeretem a suvokat/crossovereket, mert általában kevésbé praktikusabbak mint a kombik vagy (kis)egyterűk, és szarabb a futóművük. De, vannak olyan autók, amik nem is igazi suvok/crossoverek, ahnem álcázott (kis)egyterűk illetve kombik, amik praktikusak is (H-RV, C5 AC, 5008, még még az S-Cross is elmegy mint hb, stb).

    Elől tágas, hátul több mint egy arasznyi hely van a térdem előtt magam mögött (175cm) amikor hátra van tolva az ülés, úgyhogy nyugodtan előrébb lehet húzni a padot. Ülések faszák, vezetési pozíció is jó. Kormány nem túlszerzvózott, nem döglött, mai viszonylatban tök jó. Világítás egész jó, benti gombok/kezelőszervek jópofák és normális minőségűek. Csomi egész nagy, bár nagy lépcső lesz bővítéskor, jár a dupla padló legalább (meg a pótkerék is). A futómű nem a Kuga receptje alapján készült, hanem kifejezetten jó!
    Csillapítás és rugózás rendben, picit feszes de kényelmes; a szar úton legalább olyan kényelmes mint a M3-am 15ös kerékkel! Ha hirtelenebb váltok irányt, nagyon gyorsan betámaszt, meglepően kellemes terelgetni; arra megy amerre küldöm, nem pattog le az ívről, szép munka!
    A motor... aki nem próbálta, jön a szokásossal, 3 hengeres kávédaráló. Szerettem a 0.9 TC-et, mert kellemes a karaktere, nem is 90 lovasnak tűnt, és jól vette a lapot. Mindenen javítottak. Élénken vesi a gézt, gyk nincs turbolag. Erős, de nem csak amikor összeszedi magát, alapjárat közelében emelkedőn és bukkanókon tolatva is mintha egy sokkal nagyobb motor lenne benne. Ehhez már hatos váltó jár, jót tett neki!
    Nem hallani a hangját, mikor kitolom a szemét akkor jön egy kis brummogás, de nem kellemetlen, sőt. Normál tartományban nem hallani a 3 hengert. Egyes-kettes környékén picikét óvatosabban kell kuplungolni első pár alkalommal, de pár km után már ezen sem lehetett észrevenni. Szépen épül fel az erő, a seggemben lévő szenzorok 120-130 ló közé tippelnék, nem 100-ra (vagy 90? 100 rémlik). Így, hogy próbálgatják ismerősök, 1,5-2km-es utakra használja munkába járásra a tulaj, és 1-2 hosszabb út volt még csak benne, parádés 5,7-et mutat még bejáratósan. Rekeszek, küszöböt takaró műanyagozás (tiszta lábbal száll ki az ember!), körbeműanyagozás, övmagasság állítás, hátra dönthető anyósülés, dinamikus segédvonalak tolatáskor és szokásos apróságokban is jól teljesít, nem csak a kötelezőt hozták. A kezem/könyököm jó anyagokhoz ér, nem sorjás, nem recseg semmi, meglepően halk az autó. Fedélzeti egész élhető (elhelyezése, sebessége, grafikája, logikája), normálisan szól a zene, jó a rádió vétel is.

    Negatívumként a tolatókamera képe átlagos, belső világítás izzós (de van hátul is), és anyósülés magasan van, mert a magassága nem állítható (legalábbis az olcsóbb felszereltségeknél).

    Bő kompaktos futóművel és helykínálattal 6 misiért azt kell mondjam rohadtul versenyképes!

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák