- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei Watch 4 Pro - kívül-belül domborít
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy Note 8 - hass, alkoss, gyarapíts!
Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
Nem igazán . Sajnos egyik feljebb linkelt autóról sem találtam mérési diagramot de az elődöket amelyek egyidősek össze lehet vetni. Ott is tökéletesen láthatóvá válik a plusz 389ccm előnye. Általában 2000 és 3500 fordulat között hajtják a benzineseket ezért csak eddig írtam be a mért értékeket.
1600ccm (fordulatszám/teljesítmény/nyomaték):
1505 / 21,5 / 100,5
1998 / 31,4 / 110,4
2505 / 41,9 / 117,5
2998 / 49,6 / 116,2
3500 / 60,5 / 120,4max. nyomaték: 128,2 Nm 4006 ford./perc-nél.
2000ccm (fordulatszám/teljesítmény/nyomaték):
1503 / 28,5 / 133,4
1999 / 39,4 / 138,5
2404 / 52,5 / 153,2
2597 / 57,1 / 154,4
2802 / 61,9 / 155,3
3001 / 65,9 / 154,3
3505 / 77,5 / 155,2max. nyomaték: 155,3 Nm 2802 ford./percnél.
Összefoglalva: az 1.6-os ~4000nél présel ki magából 128Nm-t ezzel szemben a 2.0 motor már 1500-nál 133 Nm-t tud és 2400-3600 között állandó a 153-155 Nm. Az 1.6-os motor nyomatékszegény ráadásul a nyomatékgörbéje is olyan mint egy jobb hullámvasút. Egyik sem fogja feltépni az aszfaltot de a kétezrest nem kell úgy taposni mégis jobban megy és ugyanannyit fogyaszt mint az 1.6-os. Kis köbcentis szívóbenzin egy Passat méretű és súlyú autóba nálam a vicc kategóriába esik.
(#20951) [rvilike] A Passat nem is sportautó. Utazni, autópályázni nem kell ennél jobb/erősebb.
(#20952) hobizoli gondolom anno motorfejlesztés közben az egyenletes teljesítményleadás volt a cél és ez maradéktalanul sikerült is. Csinálhattak volna pörgős nyomatékszegény motort is de az, hogy pakolják be egy Passat-ba vagy A6-ba? Na meg ne felejtsük el, hogy ez egy több évtizedes konstrukció ami megjelenése óta szinte semmit sem változott. Mai szemmel kevés a 115ló és 155Nm 2literből akkor átlagos volt. Voltak nála jobbak is.
(#20955) Mágus2 Egy ilyen faék bonyolultságú cuccnál akkor sem szúrja tökön magát az ember ha motort kell bontani. És a tiednél? Egyébként a fent lemért 8v GTI nem olyan vészes. 10sec körül futja a 100-at és ~190nél van vége.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen