- Xiaomi Mi 11i - inkább
- Earfun Air Pro 3 - te is, fiam, Bluetooth?
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- iPhone topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- OnePlus 8T – fazonigazítás
Hirdetés
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
Deadlock - Kiszivárgott néhány kép a Valve Overwatch klónjából
gp A játék a hírek szerint nem egyszerűen a Blizzard játékának a másolata lesz, hanem több stílus is összekeveredik benne.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #107999 üzenetére
V6TDI úgy betegágy, ahogy van, ahogy a kolléga is írja, azon se csodálkoznék, ha 250ezrenként komplett motort kellene cserélni. Amúgy lehet elővigyázatosság. Elég szar helyen van a turbó, motor mögött, nem nagyon kap hűtést sehonnan, változó geós is. Lehet azért van ez, hogy véletlenül se repüljön szét és szívja be a lapátokat, mert akkor tényleg motort kell cserélni. (vagy ha felkapja az olajat és szétpörgeti magát, az is huncut)
Rick4: Ami olyan volt, abból utángyártott, a többiből gyári. Alkatrészt a szerelő hozta, de feleztük a kedvezményt, szóval listaár-20%-on kaptam. Nem dolgoznak olcsón, cserébe jól megcsináltak mindent, az első turbócsere után mentem át hozzájuk, mert elégedetlen voltam a másik hely munkájával. Az első turbócsere volt gáz, az vitt 220-at, a második felújítás volt már, 120-ért, geometria gyári értékre állításával, munkadíjjal kompletten.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen