- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
válasz Gedeon31 #133246 üzenetére
Egy ekkora kereskedéstől, vagyis profiktól ez nem elfogadható nekem. Ha a suvickolásból profik, akkor más tekintetben is legyenek azok. Például jobb lenne az összkép, ha a váltókar és kézifékkar borítást kicserélték volna. Meg a sport pedálsor is feltűnt. Ok, ezektől, még akár jó is lehetne, csak ezeket rögtön kiszúrtam.
Maotun Már a szervizelése is gyanús volt a füzet szerint, írtam neked a részleteket. 35k km-enként van pecsételve, egy turbós benzines motorral, mert biztos csak nyugdíjas apácák használták. Felhívtad a szervizt?
[ Szerkesztve ]
-
Maotun
őstag
válasz focvis #133250 üzenetére
megoldódni látszik, meghatalmazom tanukkal hogy a forgaloba helyezést ő intézi, NAV ügyintézést is, KH felé is a foglalórol is irunk pappírt lényeg az adatai meglegyenek a fickónak, a garancia nem érdekel, a többi meg lesz valahogy minden használt autó lutri , a kereskedő is átb@szhat
-
válasz Maotun #133258 üzenetére
Figy!
Ha akarod, akkor vedd meg. De ne itt keress megnyugvást amikor te magad is érzed h valami nem kerek. Az hogy papírozol nem jelenti hogy védve vagy. LuckyL már leírta egyszer, hogy ha bármi gond van , a kocsi ugrik. Nem számít ki csinálta a legkevesebb h elidegeníthetetlenség lesz rajta, de nagyobb az esélye, hogy elveszik.
És mielőtt hitetlenkedsz jobb ha tudod: én is bíztam egy rendőrben, aki egy nem átíratható autót az én nevemre íratott...https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Kornel
veterán
válasz Gedeon31 #133261 üzenetére
Ne vedd magadra, de idejosz lathatoan nulla tapasztalattal segítséget kérni,utana meg megmagyarázod, hogy mindenki hülye,csak te vagy helikopter
Kevés km-es autókat az ársáv felső kétharmadában keresd, de még ott se biztos.
Alul nem lesz, ha elhiszed, ha nem.
Ahogy írták is, a kevés km-es, megkímélt autók első körben családon és ismerősi körben mennek el, ha nem, akkor azonnal lecsap rá egy nepper, még mielőtt a telefont fel tudnád venni, és az ársáv tetejen arulva keres rajta valamennyit.
Apám jut eszembe most, 0,8-1M huf kerettel, hogy ő nem vesz 100k km felett autót.
Képes lett volna megvenni egy fullra lefingott ignist, csak azért, mert 100k-ra volt visszatekerve, merthogy nem futott sokat. Sebaj, hogy 200+k volt benne, igénytelen volt, torve is volt ropira, de ugye a km.
Szerencsére sikerült lebeszélni róla...[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Maotun #133225 üzenetére
már megválaszoltam a kérdést szerintem
attól hogy ő a hamis adásvételivel elintézi a forgalombahelyezést miért ne lehetne áfacsalt a kocsi??
ha te pedig a hollandtól vetted "papíron", akkor a hatóság szemében te leszel az áfacsaló, amit még maj megfejelsz egy közokirathamisítással
persze, szaladj megvennicryptot minden termékemért elfogadom
-
Kornel
veterán
válasz LuckyL #133267 üzenetére
Nézd az előnyét.
Első kézből lesz infonk a topicban arról, hogy más mit ne csináljon, és mik a következményei egy ilyennek.
Feltéve ha utána beszámol róla nekünkGedeon: abszolút nem vagyok szakértő, én sose vállalkozok pl. arra, hogy képekről ítéljek meg egy autót. Persze a nagyon kokanyok nekem is feltűnnek.
Élőben már azt mondom, hogy hamarabb megítélek egy autót, de ehhez is az kell,hogy vagy ismerjem az adott típust, vagy utanaolvasva és sok-sok peldanyt megnézve,kiprobalva tudjam kiválasztani a jót, és elengedni a nem jót.
A jelenlegi magyar hasznaltpiacon sok-sok turelem, utánajárás, és önuralommal kell egy kozepesen jó vételhez is, és tudomásul kell venni, hogy ingyen ebéd nincs, a jó használtautónak is megvan az ára, sőt, jelenleg túl is van arazva a gyér kínálat miatt.[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
válasz Gedeon31 #133265 üzenetére
Más megoldás sajnos nincs. Meg kell élőben nézni. Nem egyet, sokat. Ami pedig olyan állapotú, és kellően át lett vizsgálva kívül-belül, azt megvenni.
Jót akarok neked, hidd el. Sajnos ilyen világot élünk, ott tekerik az autókat vissza, ahol csak tudják...
Én azt javaslom ne eszerint keress autót, persze nem kell megfogadnod a tanácsom, ez csak a személyes véleményem. -
Gedeon31
addikt
válasz máyköl #133271 üzenetére
Akkor nézek egy autót, de helyileg a fővárosban van én meg 110 km-re, azt hogyan lehet megoldani át legyen jól nézve esetleg szervizben?
Vagy nem erre gondoltál jól át legyen nézve kívül- belül?Több hirdetésnél van szervizkönyv vezetve van gyári szervizben ebben mennyire lehet bízni?
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz máyköl #133264 üzenetére
Ahogy én látom az emberek
hülyékszabályosan igénylik, hogy átpasszák őket. Haverom simán eladta a 16éves régi swiftjét úgy, hogy kilencvenezret futott pedig a valóságban most készült harmadjára átfordulni az óra benne. Persze eladásra szépen ki volt cicomázva kívül belül de még egy laikus autóhoz teljesen fogalmatlan ember számára is ordított róla, hogy mennyire le van lakva és, hogy ez qrvára nem 90k-t futott. Még is hamar megvették mert keveset mutatott az órája. Nevetséges. -
máyköl
veterán
Igen, sajnos.
Anyám is most áll autócsere előtt, de 2 hónap alatt még nem sikerült meggyőznöm, hogy ne azt a rohadt km állást figyelje.
Simán megvenné a 110ezer km -t futott Octaviat, agyonkopott kormánnyal, váltóval, lelakott beltérrel, rohadozó karosszériával. Mert csak 110 van benne, ergo megbízható. -
htomi85
tag
válasz máyköl #133278 üzenetére
Az embereknek nem az kell hogy jól járjanak.
Hanem hogy ugy érezzék, hogy jól járnak.
Aztán habzik a szája milyen szar ez a passat/bmw/akármi. Persze, mert 350-ről lett hirtelen 130.Meg persze kétpofára habzsoljuk a levetett német szart, ismeretlen előélettel. Merhogy jajj a budapesti utak tönkreteszik a kocsit.
Na, nem hergelem magam tovább.
A legjobb autó a céges autó oszt kész.[ Szerkesztve ]
-
MPeter87
őstag
Bitpork linkelt nemrég egy 670ezret futott passatot. TC hanganyagban becsnepper mondta, hogy megvette tőle egy másik nepper és valami 160-180ezerre visszatekerve árulta.
-
tzimash
őstag
Ha kereskedésben áll a kocsi forgalomból ideiglenesen kivonva (gondolom, hogy ne kerüljön semmibe, hogy ott áll) akkor nem is lehet próbakörre vinni vagy állapotfelmérésre?
-
Integrale
veterán
Mondok egy cudarabbat.
Haverom elhatarozta, hogy autot fog vesz.
Mazda 6, na ez jol nez ki, kinezett kettot hasznaltautorol, egyik Pecsen, a masik Pecs mellett valahol, mind a ketto kereskedesben. Neki ez az ut egy laza 200km.
A Pecs mellettit elvittek, maradt a pecsi, de ugy volt vele, hogy aznap vesz egy autot.
Megerkezett megnezte az autot, 1.3 milla, de azt mondta a srac, hogy fizet 1,4-et, ha elintezi az atvizsgaltatast a kereskedo egy kozeli szervizben
Megvette az autot, 200e alatt mutat az oraja, nala van fel eve es rakoltott mar 800e korul, kuplung, befecsi, aszem a trubo volt most az etlapon.De a szankat hiaba teptuk, hogy ne, nezzen meg tobbet, Papan van 10 kereskedes, biztos tekert nem is kicsit. Nem baj, en ma veszel egy autot!
"Bad reklám is reklám too"
-
Maotun
őstag
válasz Kornel #133269 üzenetére
Nos akkor beszámolok:
1 irunk egy adásvételit amin én vagyok a vevő, eladó nincs kitöltve...........
2 nepper ad átvételit a foglallóról és mivel beszámítja az enyémet nála hagyom a törzskönyvet.
3 egy ügyintéző kiviszi a biankó adásvételit szlovákiába ahol állítólag a holland cég értékesítéssel megbízott képviselője aláír eladóként.
4 Majd ezzel az adásvételivel és a holland bruttó számlával egy 3.ember átiíatja, forgalomba helyezi a kocsit a nevemre.
És ennyi, akivel beszéltem csak közvetít és a pénzt veszi át tőlem , és szerinte minden tiszta az üzlettel.
Na itt kiszálltam a vásárlásból keresek másikat.
Igazatok volt pedig az autó nagyon szép ill szép lett volna[ Szerkesztve ]
-
válasz Maotun #133288 üzenetére
Vagyunk itt annyian mint a nyű! Ha találsz az ország távolabbi részein autót, akkor lökd be ide, vki csak lakik közel és lő pár tucat képet amiről már eldönthető h érdemes -é menni v nem Nekem pl fél tucatan is segíttek nézni anno - amiért újfent köszönet jár nekik.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Kornel
veterán
válasz Gedeon31 #133286 üzenetére
A teljesség igénye nélkül par dolog, amire szerintem érdemes lehet figyelni.
Első körben szűkítsd a keresést max. 2-3 típusra, amikből is nézz még minél többet, ha lehet, akkor köztük tényleg valós km futasut is, hogy az apró jelekbol tudj következtetni azért jó eséllyel. Általános dolgokra elég ránézni, kormány, pedálok, váltó gomb és szoknya, ülések, stb.
Van pár jól sikerült típus, aminél gyakorlatilag nem mondod még, hogy 200 vagy 500k km van az autóban, de te pont nem ezeket nézegetted eddig, egy 307 és egy g astra is pont nem a beltér tartossagarol híres.
Ha már egy konkrét autónál vagy, akkor a következőket biztos megnézném:
-kasznit kívülről átnézni, korábbi sérüléseket keresni, legalább legyel vele tisztában, hogy hol volt torve. Retegvastagsag merovel könnyebb, de anélkül sem lehetetlen kiszúrni a javításokat. Értelemszerűen borult, vagy kettőből osszereakott autót azonnal skippeld. Ha az eleje volt torve, akkor ott már alaposabban atneznem, hogy mennyire volt, és hogy javitottak. Ha már a tornyok sem a gyáriak, vagy javítva vannak, én hagynám másnak, mert az már nem kis csatt lehetett.
-belul általános állapotot tudsz nézni, fő, hogy a korábban megnezett (valós km állású) példányokhoz képest az összkép tükrözze a km állást, persze ez szubjektív, de itt jól jön, amikor már láttál párat az adott típusból. En civicet néztem nemrég, szerintem minden második legalább tekert, a neppereknel meg szinte mindegyik, ami nem, az az ársáv felső kétharmadában található.
-a hideg motor poccre induljon, indulaskor hatul ne fustoljon, meg utána se természetesen. (Se a kekes se a fehér füst nem normális,bar hidegen a kondenzviz okozhat egy kis gőzt,de nem fustot)
-a motor egyenletesen járjon, ne dadogjon, szépen vegye a fordulatot, alapjárat stabil legyen.
-kormany holtjatek ne legyen, vagy minimális, probakoron a futómű ne kopogjon, és stabil legyen, a fék fogjon.
-a tárcsák állapotát könnyen megnézheted,hogy mekkora a valluk, a beteteket is jó eséllyel szemre lehet latni, ha nullára koptak.
-erdemes ránézni a fagyállóra, megfelelő e a szintje a kiegyenlítő tartályban, es nem-e olajos.
-szinten érdemes ránézni a motorolajra, megfelelő -e a szintje, és nem-e vizes, habos.
-az olajbetolto nyílást letekerve ha nagyon dzsuvas lerakodast látsz, vagy habos a kupak teteje, akkor szintén skipp. Aztán ha járó motornál levett olajbetolto kupakkal nagy füst van, az se jo jel, az már erőteljes motorkopas is jelenthet.
-a vízcsoveket is meg lehet nézni,ha beton kemény lesz, szinten lehet rossz előjel.
-ezen kívül az összes extrát érdemes ellenőrizni, hogy mukodnek-e, kiemelten a klímát, annak a javítása drága mulatság is lehet.
-gumik, ablaktörlők, stb. állapotara is ra lehet nézni, akár alkualap is lehet, ha minden cseres lesz éppen, de sokat elmond az előző tulajdonosáról is, hogy időben cserélte -e a dolgokat.
-szivo benzinesnél a kipufogonak azért inkább tisztának, mint kormosnak kellene lennie, ha nagyon dzsuvas, olajsaras, én biztos hagynám akkor is.Ha ezek után is azt mondod egy autóra, hogy jó lehet, akkor is kell kérdezni a kekkh adatbázisából km állást, ha összhangban van a látottakkal, meg az elmondottakkal, akkor jó, ha meg már a km állásnál is kamuzas van,akkor is hagynám,ki tudja mit kamuzik még.
Lenyeg, hogy ár ársáv alsó kétharmadában ne várj keveset futott, és hibátlan autót,mert azok az ársáv felső kétharmadában vannak.
10-15 évesen a 200k km inkább csak átlagos, mint sem magas km futás, így ha neked ez az ertek nem fér bele, akkor szanj rá több pénzt, és többért nézelődj, különben keményen át fognak bszni, és egy visszatekert meg még ki tudja mit mokolt autót fogsz venni.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Gedeon31 #133294 üzenetére
Persze közel se teljes, és lehet hogy szakmai se, de első tampontnak talán jó.
Amit kihagytam, és talán a legfontosabb, hogy kemenyen át kell nézni az alját,a kuszoboket, a kerékjárati íveket, és az egész karosszériat, rozsda után kutatva.
Felületi korrozio talán még elfogadható az alvazon (utána érdemes megcsináltatni), a karosszéria elemeken semmiképp.
Ha kifogsz egy rohado példányt, simán ramegy 200+k huf a karosszériara.
A taknyolt, állatvédelemnek nevezett, de valójában csak rakent rücsis alju példányokat is skippelnem, valamit ott el akartak takarni.
A normális alvazvedelem itt kezdődik: [link][ Szerkesztve ]
-
bads1
aktív tag
Vélemény? Nekem kicsit túlárazottnak tűnik de képek alapján egész korrekt masina.
mod: olcsó fenttartású kocsi kell azért nézem a swifteket, de azért nem ennyire elszállt áron, olyan 400k-ig jó lenne találni vmit.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest