- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- btz: Internet fejlesztés országosan!
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Egyre nagyobb a balhé a Helldivers II körül
gp Úgy tűnik, hogy egyre több sötét felhő kezd gyűlni a játék körül a Sony döntése miatt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kobe
veterán
válasz trassher #133450 üzenetére
A benzines mondeok jok, a 2007tol gyartott fsjta egy egesz korrekt konstrukcio
Az accord a 3. Ker bojtar u markakereskedesbol lett volna, 200k km, 2.0 executive, szurke kulso vilagos bor belso fa betetekkel, 2.3 ert asszem, markaszervizben nagygeneralozva arultak....ha azt vitte el, csokoltatom
-
trassher
addikt
Én benzin párti vagyok csak ugye ma nem ez az itthoni "trend", ezért kérdeztem.
Akkor nem egyről beszélünk. Ő egy 2006-os 2.0-t vett. Egy tulaj, végig márkaszerviz leellenőrizve, 160K-t futott, ezüst, 8 tavalyi gumival, napfénytetővel 2,5M-ért.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
SzlobiG
félisten
Ránézésre én is csak a belsejét látom, hogy koszos mást így nem. Menny el nézd meg, lehet kopog, csattog, pattog. A motorja amúgy jó tudtommal mazdától van és nagyon ritka is MK4-be a 2.0 benzin megkockáztatom, hogy ez a motor egy az egyben az MK3-ból lett bele rakva ami szerette csipegetni az olajat.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Djsaba #133412 üzenetére
250k-ert?
felejtsd el annyiert
meg a tyukol romokat is 4-500k-ert aruljak
(mas kerdes, hogy annyit se ernek, amit szannal ra)felujitani meg... haaaat, ami 250-300k-ert odadadnak annak biztos van baja boven, szoval keszits be egy min 400k-t meg melle, hogy rendbe hozzad ugy-ahogy
oreg meg olschool adagolos dizel, mar tobbert ujitnak a fel egy adagolot, amiert egy CR pumpat kapsz, vagy ahhoz a felujito cuccot
elszaladt az adagolos dizelek mellett mar a vilag
ez olyan mint a kabrurator vs injektor
ma mar sokkal olcsobb az injektoros auto javitani, mint a karbisat
nezd meg mennyi egy uj karbi meg mennyi egy szett uj injektor benzinesbe
a karbi siman 1.5-2x annyiba kerulpattinsd hozza a javitgatasokra szant penzt, es vegyel egy 147JTD-t vagy facelift-s 182-s Bravo 1.9JTD GT/Suite-t
ugyanannyiert fenyevekkel korszerubb sok evvel ujabb sokkal kevesebbet futott tobb extraval felszerelt 147 1.9JTD-t kaphatsz, mint a mk3 Golf 1.9TDI-t
a 147 futomuve is okosabb, a motorja is, a turboja is, meg a befecskendezo rendszere is, es meg a fekje is, meg az egesz belseje is jobb, biztos nincs annyira lelakva sem, mint egy 20 eves 300k-s Golf szokott vmi telepi S&C-s suttyo altal
Bravo-ban csak a futomu butabb a 147-nel (McPherson vs DW)
aztan Bosch abban is ez mellett minden elektronikaes nem az a 147 az olcso, hanem a mk3 Golf-k ara van nagyon tullihegve
kisfogyis szaladgalos dizel kell, akkor 106/Saxo 1.5D, de a Totalcar cikke ota ezek is 400k-nal kezdodnek
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #133426 üzenetére
Annyira itt a turbó a Lexusnál, hogy IS-ből nem is árulnak már csak turbósat meg hibridet itthon (220t és 300h).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Kobe
veterán
válasz F-ECT$ #133454 üzenetére
Hat figy, en 1-1.5 között akartam belőni a határt, de nem talaltam semmi ertelmes kinalatot. 2M korul normalisabb tipusbol kb 2006-2008 kozott van merites, de abbol irdatlan sok volt a tekert oras (kb 8bol 7). Nalam annyi alapfeltetel van, hogy az ora ne legyen legalabb tekert, nem azon akarok agyalni mit ganyoltak akkor meg a kocsin.
Ha lenne 3.5, rohannek ki godollore bneppertol elhozni a piros accordot, de hat most nincs ennyi, meg nem is akarnek pluszba ennyit havonta kolteni ra, szoval inkabb valami olyasmit nezek amit azert az utcan is ott merek hagyni.
Az masik szemelyes kerdes hogy ford dizel helyett en inkabb a tokonlovest valasztanam....ketszer is . -
Termi16
őstag
Sziasztok!
Párommal gondolkozunk autó vásárlásán, de még csak ismerkedünk a piaccal és az árakkal.
Belvárosban lakunk, mindenhova el tudunk jutni bkv-val, az autó inkább csak kirándulásra, országjárásra kéne. Egy-egy hosszúhétvégén elvezetni Erdélybe, környező országokba, ilyesmi. Ezen kivül gyakran járunk vidékre rokonokhoz, szülőkhöz, szóval a fő szempont a hosszabb utak kényelmes megtétele, kis fogyasztás mellett. Meg persze a havi nagybevásárlás... Ez persze nem azt jelenti, hogy alkalom adtán nem mennénk be vele melóba.
A párom elég finnyás, itt fáj, ott fáj, nem kényelmes, és igy tovább, szóval ennek fényében keresnénk valami viszonylag nagy, sedan, kényelmesebb autót. Nem szempont a teljesitmény, meg az egymillió extra, viszont szeretnénk viszonylag fiatal, kevés km-t futott autót. A határt valahol 2010 és 100 000 km körül szabtuk meg, de ez persze nincs kőbe vésve. Anyagiakban max 3 000 000-t szánnánk rá. Olyasmin is gondolkozunk, hogy körbenézni Németországban, és esetleg személyesen venni valamit odaátról.
Én első körben egy Passat-ra gondoltam, 2.0 tdi, 110 le. Lehet, hogy ez kicsit kevés egy ekkora autóhoz, bár emlékeim szerint egyik rokonnak pont iylen volt, és bár nem egy Ferrari, de azért meg lehet lenni vele.
Mit gondoltok, ilyen áron reális lehet a Passat, vagy esetleg tudtok ennél megbizhatóbb, jobb alternativát javasolni?
Köszi előre is!
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
-
drosan
tag
válasz Termi16 #133472 üzenetére
Ilyen paraméterekkel nem túl reális ez a Passat, mobile.de konkrétan 8 találatot dob ki egész Németországra, ez szerintem mindent elmond.Ha jól értem egész évre vetítve sokat azért nem futna a kocsi. Én a helyedben nem vetném el a benzines Accord-Mazda 6 párost, persze a km-ből vagy évjáratból faragva...
-
Termi16
őstag
válasz gzbotii #133473 üzenetére
Gondolkozom rajta...
Viccet félretéve nekem is hasonlóak lennének az igényeim, szóval ki tudok vele békülni
Olvastam a problémákat ennél a szériánál, de az másik motor, ha jól tudom, a 110LE-s nem érintett.
Az autó elég gyakran lenne használva ilyen hosszabb utakra, saccra alsó hangon15 000 Km-t mondanék évente.
Még az lenne itt a következő kérdés, hogy ezeknél a motoroknál szerintetek mennyi a lélektani határ? Nem szeretnék minden nap azon aggódni, hogy mikor megy tönkre az autó, mennyit kell költeni a szervizben, meg hasonló szépségek. Ezért is szeretnék fiatalabb, keveset futott modellt. Ez viszont az én "beütésem"
Vetek egy pillantást a másik két emlitett gépszörnyre is, köszönöm!
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz Termi16 #133477 üzenetére
Akkor lehet nem dízelt kellene nézni. Nem azért mert rossz lenne, de a te/ti elvárásaitokhoz nem passzol igazán, bár a használat még okés is lenne.
Ha a 2010-et veszed alapul, akkor kb. 6 éves autókról van szó, ennyi idő alatt pedig a németeknél simán belecsúszik 150-200e km is egy autóba, dízelbe meg pláne, hiszen ezért veszik.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok! Ha kapok alvázszámot, azzal mit lehet kezdeni? Hol tudom ellenőrizni? Csak fizetős helyeket találtam, ingyenes nem létezik? Ha csak fizetős van, akkor honnan?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
F-ECT$
titán
-
nagyúr
válasz pocokxx #133479 üzenetére
Alvázszámmal a vin lekérés tudod általában ingyenesen megcsinálni. BMW és Ford pl. az alvázszám alapján megmondja az autó gyártási paramétereit, hogy mivel rendelték, milyen szín, motor, stb. De utóélet már nincs.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kickass
őstag
válasz Dávid78 #133486 üzenetére
Ha a váltószoknya állapota alapján akarsz kort meghatározni az már rég rossz, és az is ha én azt mondom neked erre a váltószoknyár, hogyaszondja *hasraütés* 250k km és te elhiszed....az még rosszabb.
Műbőrből van szett, kézifék+váltó 3000től, bőrből 5-6ezer.
[ Szerkesztve ]
-
Termi16
őstag
válasz F-ECT$ #133480 üzenetére
Igen, a 15 000 meglesz.
Ebben viszont igazad van, elgondolkodtató, hogy valószinüleg pár év múlva azért többet fogjuk használni jóval a városon belül, ha mondjuk kintebb költözünk.Még annyit válaszoljatok meg kérlek, hogy sacc per mennyi kilométert lőjjek be határnak? Azt elfogadom, hogy a 100 000 lehet egy kicsit túl nagy elvárás, de akkor mondjuk 150 000? Vagy érdemesebb inkább régebbi, de kevesebbet futtot autót venni?
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
TaaT
veterán
válasz Termi16 #133488 üzenetére
"Vagy érdemesebb inkább régebbi, de kevesebbet futtot autót venni?"
Elmondhatjuk általában véve, hogy minél újabb egy konstrukció annál nyűgösebb, viszont minél régebbi az autó annál nehezebb belőle nem lerúgott sok km(ről visszetekert)-es darabot kifogni. Meg kell találni az arany közép utat.
Give them hell Ukraine!
-
szőröscica
addikt
válasz Termi16 #133488 üzenetére
Ha nem kell raketttta, akkor én keresnék egy jó kis 1.6 Ti-VCT Focust, lehetőleg kombit.
1.6 szívó, 125 ló, a világot nem váltja meg, de cserébe bajod sem lesz vele.3 millió körül úgy látom, hogy simán kaphatsz egy 2011-2012 körüli, 150-170 ezer km-t futott, elég jól felszerelt példányt.
-
-v-
addikt
-
veterán
válasz Termi16 #133472 üzenetére
A "Passat 2.0 TDI + max. 100 k. Km + max. 2010-es = max. 3 millió" képletből valahol engedned kell, de nem túl sokat, főleg a kilométerből.
Egy haverom 1-2 hónapja vett egy német Passat B7 Comfortline 2.0 TDI 140 le kombit , 2011., 150 k km, 3,5 milliónál állt meg. Láttam az autót, nagyon rendben van, ennyiért jó vétel.
-
Termi16
őstag
válasz focvis #133495 üzenetére
Köszi, én is igy látom egyelőre.
Mutattam a szebbik felemnek az általatok ajánlott többi versenyzőt, és egyelőre nála még mindig a Passat nyerő.
Nem sürgős a dolog, nézelődöm még egy ideig, aztán ha találok olyat, ami tényleg csak kicsivel lóg ki árban vagy km-ben az elképzelésből, akkor valószinűleg belemegyek.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
rbalint88
addikt
válasz Termi16 #133472 üzenetére
ha főleg ketten használjátok, akkor Volvo S40, V50, akár C30 is jó lehet, de a km nem fog beleférni a 3milliós határba.
passatból csak b7, de abból elég soványak vannak 3M környékén...
szvsz belvárosban rohasztásra nem vennék ennyiért autót, egy régebbi Volvo S80 maga a ringató anyaméh, 2004-2006 közötti utolsó szériás 1.gen darabok patika állapotban megvannak 2M alatt-körül és az is még 10 évig bőven autó lesz. -
Kobe
veterán
-
rwin5
őstag
Van olyan autó amit lehet házilag javítgatni-újítani és még lehet hozzá alkatrészt kapni? Arra gondolok, hogy még nem volt bonyolult mint pl egy kettes golf, polski fiat kizárva. Ötlet valami?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen