Hirdetés
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Acheron #146549 üzenetére
A Volvo nincs chipelve -de már mondtam, hogy kellene -, az Alfa van, jelenleg kb 170 lóra van írva, de most kap épp új turbót és erősített kuplungot, utána ki lesz matekozva 200 fölé úgy, hogy ne füstöljön. és az csak 1300-1400 kiló, nem 1600-1700, mint a V60
pocokxx: igen, JTD, nem, nem kell tőle félni. bár bajosabb picit, mint az eredeti, de eredendően nem szar.
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz rbalint88 #146551 üzenetére
A súlyával sajnos nem lehet mit kezdeni - bár megvan a feelingje, amikor beülsz és szó szerint érzed, hogy vas van körülötted... Csak jó motor is kell hozzá. Azért azt a mínusz 300 kilót irigylem...
A 159 Tbi -vel anno nagyon beleraktad a bogarat a fülembe, azokat a mai napig megnézem (az olaszok nagyon tudják ezt a design témát, na...) - vajon menyire lehetne felpiszkálni azt az alapból 200 lovas motort? -
rwin5
őstag
Csak én vagyok olyan elvont, hogy nagyon bejön ez az új suzuki ignis? Mindenhol azt olvastam, hogy csúnya + szar is, de nekem valamiért nagyon tetszik. Jobb helyet nem tudtam megkérdezni, youtube vidik alá meg nem szoktam kommentelgetni.
egyedül a gumikat tartom gáznak rajtuk, a suzuki maruti ugrik be róla
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz piqla #146539 üzenetére
honnan tudhatnád ellenőrzés nélkül?
Anyukám kocsiját újonnan vettük 16 éve és 70 ezer van benne, olyan a 206-os mint amikor kijött a szalonból
ez a honda amit linkeltél se egy tipikusan cégautó, tehát akadhatnak köztük ilyen gyöngyszemekle kell ellenőrizni, ennyi
ilyen kis értékű autónál egy ilyen előélet simán megérhet +50/100% ot is akár, a szervizköltségen bőven visszajön a különbözetcryptot minden termékemért elfogadom
-
hobizoli
nagyúr
válasz piqla #146537 üzenetére
siman lehet
havercsaj 2009-s CRV 2.0 aut 4WD: 20k km (ebbol bo masfel evig kulfoldon volt, addig allt)
szulei 1996 Escort Ghia 1.6 16v, nincs benne 100k km semindket autot vadonat ujan vettek elso tulajok
hugi Ignis-e 124k km 2004-s auto, 66k-val vette 2008-ban
szerintem ha nem jarnek vele en, 90k alatt lenne meg most is
Punto-t vettem 2004-ben 88k km-l, most van benne 158knem mindenki jar a halal faszara el naponta autoval meg vissza
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz piqla #146539 üzenetére
Figyi, en havi 6-700km-nel nem megyek tobbet, mert meloba bejarni ~400-450km, a tobbit furikazom el a kornyeken
a napi eletvitelhez szukseges dolgok kozul tobb is 3-4 perces setara van....de ha sietek 2perc alatt is odaerhetnek akarkiszamold, ez nincs evi 8k km se es ez is megoszlik 2 auton
több drón kell ;P
-
molnarpeter
nagyúr
Alfa 156-ban melyik benzines motor jó, melyik rossz? Milyen hibákra érdemes figyelni, ami a típus jellegzetessége?
rwin5: a héten körbejártam egyet élőben, szerintem kifejezetten jópofa, és mocskosul keveset fogyaszt (összkerékkel is).
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #146561 üzenetére
1.6, 1.8, 2.5 V6. Ha 2.0, akkor inkább TS, mint JTS. Vezérlésmódosító mindegyikben elhasználódik, sűrűn cserélt, jó minőségű olajjal megnyújtható az élettartama. Kényes motor mindegyik, igényli a jó olajat, és a bemelegítést, Alfaszerelő ajánlása, hogy mindig a max értéken legyen a nívón.
Futómű tud még költséges lenni, főleg, ha legó módon cserélgették, akkor tényleg minden negyedévben kell egy lengőkart babrálni, egyszerre kell gatyába rázni az egészet, jó minőségű alkatrésszel, akkor sokat elmegy, nem olyan rossz mint a híre, Alfás csoportokban is rendszeresen láttam (már kiléptem ), hogy kopog a jobb oldala, cseréli a jobbat, aztán kopog a bal, cseréli a balt...
Tartósság szempontjából, nyilván nem egy McPherson + csatolt hosszlengőkar kombináció, de nem is azt nyújtja.Én vagy egy ismert előéletű autót vennék, amibe a kevés km nem 2-5 km-es utakból került bele, vagy elfelejteném a TS-t és dízelt néznék, vagy V6-ot.
Sok a lutri, hülyegyerek által használt, rugdosott, nem karbantartott példány.Acheron: a 159-ben levő TBi van a Giuliettában is 235 lóval, FL után már alumínium blokkos 240-nel. A Novitec, a Pogea Racing és a Zender is kínál hozzá tuningboxot előbbiből 260, utóbbiből 271 lesz, 159/Breara/Spider hármasból csak 240 jön ki a hozzájuk való csomaggal.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
KAMELOT
titán
-
Manitou
addikt
Pug 206 RC (177Le) mennyire betegágy ? Esetleg Clio 2.0 Sport (170Le)
Tartok a franciáktól, de szemezgetek ezekkel a típusokkal.[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz pocokxx #146550 üzenetére
Szivósorral szokott gond lenni, egyébként JTD származék ahogy irták, alapvetően nem nyűgös. Kasztnit minden esetben jól meg kell nézni, mert hát Opel...sose kop el...hamarabb rohad el
molnarpeter: mint ex TS tulaj Alfából csak a V6-ot tudom mint benzines ajánlani.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Manitou #146564 üzenetére
Tartok a franciáktól
Egy 15 éves warm hatchnél inkább attól kell tartani, hány tulaja volt már, és melyik mennyire rúgta le.. szerintem ezek közül hűde kurva szépet meg jót már bármelyik márkából nehéz találni, mindenki kinyomta a szemét, azért vette, pénztárcát nyitogatni meg senki sem szeret. Clionál ha jól rémlik, a váltó pl. gyenge pont, kérdés persze mennyiből lehet orvosolni, más márkánál meg más a gond ... ha hobbizni meg vezetési élményre kell valami hajtani, úgyis sokban lesz, akármit csinálsz, ha meg nem arra, akkor miért nem egy 1.4 bármi
(#146562) Integrale: Vezérlésmódosító mindegyikben elhasználódik
Mondjuk én még nem hallottam (ami persze semmit nem jelent ) olyan típusról vagy márkáról, amiben az örök életű lett volna ... ford, bmw, vw okoskerék, alfa, csoda toyotában is stb... szerintem ez egy olyan alkatrész, mint a kettőstömegű, tudjuk, hogy nem lesz örökéletű, aztán innentől a karbantartás meg használat módja meg minden befolyásolja, mennyi ideig fog élni.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Integrale #146562 üzenetére
&Kickass: Köszönöm! Akkor nyilván érdemes amore adok-veszekből megpróbálni elintézni, semmint osztrák importosat venni hahuról. Magamnak egyértelműen 5 hengeres dízelt vennék, persze akkor már 159-ben
KAMELOT: halvány emlék, de mintha 5,4-et mondtak volna - hajtva, összkerékkel, városban is használva, 10 fok alatti hőmérskletben (de nem emlékszem pontosan, lehet 4,8-4,9 volt, csak a meglepően alacsony érték rémlik, elnézést ).
-
KAMELOT
titán
válasz molnarpeter #146568 üzenetére
Ez milyen motor, hogy ennyit fogyaszt?
Én V8-as 3,6L is ennyit fogyaszt!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Manitou
addikt
Persze ez is benne van már a pakliban ezeknél a kocsiknál.
Amit szeretnék: Mindneképpen benzinest, lehetőleg sima szívót, 1,8-2.0 motorral. Alapvetően japán párti vagyok. Fontos a csomagtartó a pakolhatósága is. Alapból kombikat néztem, de egy 3/5 ajtós hachback is jó lenne nekem. Évjáratban: 2004 vagy fiatalabb.
amiket eddig nézegettem:
mazda 6 (2.0, 2.3 GT),
mazda 3 (2.0 GT)
focus ST170 (kombi is)
Toyota Corolla 1.8 TS[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Manitou #146570 üzenetére
Ja, ha ilyen mazda 6 is játszik, meg nem játszós autónak kell, biztosan elfelejteném a hot hatch meg hülyegyerek autó kategóriát, valószínűleg a leglerúgottabb darabokat ott kapod, meg amúgy is drágább alkatrész, több nyűg. Két literes benzines focus 2 kombi meg ilyeneket néznék, H astra, mazda is jó csak azt mondják nagyon rohad mind, azt kell megnézni; szóval ez a semmi extra, szokásos biztos választás kategória. st170-et azt max. csak nézegesd, ja
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz molnarpeter #146572 üzenetére
1,2 motor az nagyon kicsi. Enyémmel is ennyivel eljárok még ha nyomom neki 150-200-al is.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Manitou
addikt
-
-v-
addikt
válasz Manitou #146574 üzenetére
Hát ez ilyen, itthon az 1.4-1.6 meg a fapad ment mindenből, ez a 2 literes benzinest akarsz dolog már sajnos az "extra igényed" van kategóriába számít nálunk extra igényed van = vagy többe fog kerülni (kint van sok szép, csak azt be kell hozatni és kicsit drágább lesz), vagy lassabban és nehezebben fogsz megfelelőt találni.
Szóval vagy pénzzel vagy idővel fizetni fogsz - szokás szerint - amiért többre vágysz -
piqla
őstag
válasz hobizoli #146557 üzenetére
jogos a dolog, csak hat mindig azt olvastam, hogy a neppereknel a "tul szep, hogy igaz legyen" altalaban az is. nezegetem mobile.de-t, ennyiert ketszer ekkora futasu autokat adnak, sot, inkabb dragabban, 4-5k EUR-ert.
vagy itt van peldaul ez, tobb mint egy szazas futassal, ketszazzal kevesebbert.
csak szeretnem elore kiszurni azokat, amikert felesleges utazni + en baromi laikus vagyok. olvasom TC-n, navigatoron es vezessen az elmeletet, hogy mit kellene nezni, de hat ezeken a fenykepeken nyilvan csak a szep dolgok vannak megorokitve.#146556: havercsaj nem akarja eladni a CRVt?
[ Szerkesztve ]
Szereted az állatokat?
-
rbalint88
addikt
válasz KAMELOT #146573 üzenetére
Nem mpg, hanem l/100km-ben szamolunk
Acheron: lehet huzni a tbi-t is, de szepen mozog gyarilag is. Mondjuk akkora fogyasztasnak legyen is latszatja ha jossz forumtalira majd, akkor meghallgathatod a csunya negyhengeres kelepelest az alfan es a kevesbe csunya othengeres kelepelest a volvon
-
hobizoli
nagyúr
válasz piqla #146577 üzenetére
munkatarsam 2 eve vett egy "melos" F Astra Caravan-t maganak, hogy ne szep autót hasznalja maszekolni is
96-s F Astra Caravan, 1.4, fapad, 78k km-l
elso tulajos, papi meghalt, maminak ott maradt az auto
a hahu-n volt fent a kocsi------
nem hiszem eladja, mert van egy 1 eves gyerek
több drón kell ;P
-
-
máyköl
veterán
Sziasztok
Erről vélemény?[ Szerkesztve ]
-
-
Pr3d4tor8
újonc
Sziasztok!
Első autónak szerintetek mennyire érdemes Volvo 850-et a 2,5 tdi motorral venni?
Szerelmes lettem belé első látásra, ahogy láttam belőle egyet még évekkel ezelőtt.
Igazából ez az autó tetszik egyedül, a szögletes formája miatt.
Mennyi lehet a fogyasztása illetve a fenntartási költsége?
Faternak Saab 9-3-a van, igaz sokkal fiatalabb mint ez 850-es de nagyon szereti.
Nem tudom de valahogy ha más kocsikat nézek azok egyáltalán nem tetszenek.[ Szerkesztve ]
-
Mauzes
őstag
Tegnap voltam a Toyota Sakurában kipróbálni az Auris Touring Sports hibridet. Nagyon szemét egy autó, mert rágódásra késztet. A hibrid hajtás iszonyat jó, nekem nagyon bejövős stresszmentes közlekedést tesz lehetővé városban, és mellette még jól is fogyaszt. Csomagtere a kombi verziónak már okés.
A másik oldalon viszont egyrészt eléggé szűkös a kocsi belül, 190 centimmel akármelyik első ülést állítom be használhatóra, mögöttem már nem nagyon férnek el rendesen. Alapból is szerintem max. 4 személyes lenne csak. Másrészt pedig nem nyújt valami minőségi benyomást (szintén belül). Ha nagyon gagyinak nem is mondható, de azért erős kompromisszumos érzetet kelt. Világvezető japán márkától legalábbis nekem meglepő. Előtte való nap egy Skoda Octaviát néztem, még az is mintha egy kategóriával magasabb minőségű autó lenne...
-
Acheron
őstag
válasz Integrale #146562 üzenetére
Köszi az infókat! Meglehet, ez már sok is lenne nekem Bár nem tudom, lóerőből lehet -e elég?
(#146578) rbalint88: No igen,nem a fogyasztása miatt szeretik Azért kiugróan magasnak sem mondanám, ha az élményfaktort is nézzük. És szép
Tartok tőle, hogy mire Miskolcról feljutok egy talira, addigra már bőven meglesz az "új" verda. Pillanatnyilag az öthengeresekkel barátkozok újra. Az utóbbi időben többször jártam ezzel a kis T2 -es V40 -el, elkapott megint a Volvo feeling (pedig ez csak 4 hengeres). Patent kis autó ez, igazán megkedveltem, a 122 lovas motorja mindenre elég hétköznapi használatban, városban különösen - persze ha valaki duhajkodni is akar, akkor nem ezzel kell választani (a pályán nem ezzel lehet lenyomni a nagyvasakat). -
-
molnarpeter
nagyúr
válasz runner 125 #146594 üzenetére
Gyakorlatilag az a technika, mint az adagolós 1.9 TDI, csak plusz egy hengerrel. Egyszerű, erő is van benne. A6-ba is szerelték, totalcar rulettkerék vonatkozó cikkei relevánsak lehetnek fenntartási költségek tekintetében.
[ Szerkesztve ]
-
tothm
őstag
Sziasztok!
Gondolkozok egy Mazda 6 vételén.
Kérdésem az lenne, hogy honnan látom, hogy volt e részeskeszűrő csere az autóban, ha mondjuk szervizkönyv nincs? Ezt kb. milyen időközönként kell cserélni, és nagyjából mi az ára?
Köszönöm! -
Tothgera30
Ármester
Ezt a kiszemelt J Astrát megyek megnézni ma. Mit érdemes figyelni, megnézni az autón?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Pr3d4tor8
újonc
válasz runner 125 #146594 üzenetére
Na ez jó hír.Köszi.
Honnan lenne érdemes venni?
Mert a hasznaltauto.hu-n két darab sedan van abból az egyikhez nincs is kép.
Vagy érdemesebb lenne külföldről behozni egyet?
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- iPhone topik
- Politika
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Calibre, az elektronikus könyvtár
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Gitáros topic
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Android szakmai topik
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen