- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Drágább lett a Pixel 8a
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
Hirdetés
-
Deadlock - Kiszivárgott néhány kép a Valve Overwatch klónjából
gp A játék a hírek szerint nem egyszerűen a Blizzard játékának a másolata lesz, hanem több stílus is összekeveredik benne.
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz molnarpeter #156302 üzenetére
A 3. kettőstömegű+kuplung csere és 2. turbó felújítás és magasnyomású csövek cseréje után pontosan leültek és kiszámolták, hogy olcsóbb lenne a benzin.
-
Xero
nagyúr
válasz diegho #156301 üzenetére
Egy modern megfujt benzinesen kb mar ugyan azok dogolhetnek meg. En is hallom sok multitol hogy benzinesre vissza, viszont ott inkabb a dizel botrany es a kornyezettudatossag a “motivacio”. De nyilvan barmit szet lehet rugni. Magan vonalon ha normalis az ember azert 500+ plusz karbantartast nehez kirugni evente.
-
nagyúr
Haver CX-5-öt szeretne, 2.2-es dízellel, két példányt nézett ki, az egyik egy 2014-es 175 lovas, a másik egy 2016-os 150 lovas, van vmi, amit feltétlenül érdemes ezekről tudni, ami miatt ellenjavallt a vétele?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
Qru
MODERÁTOR
Igen, nem csak a BMW de Audikban is van/volt (1.6b pl). Mondjuk a benzinesekben nem olyan gáz, mert a magasabb fordulat miatt nem kap annyit mint egy dízeles esetében. A vicc, hogy a Subaru a finomjárású boxerek mellé is rakott kettőstömegűt (benzines Legacy, Outback pl).
Viszont értelmes szívómotort a Mazdán kívül senki nem csinál (az ilyen literes 3 hengeres varrógépmorotokat elfeledve).
#nincsbennetarcsi
-
diegho
nagyúr
Én leszarom magasról, hogy mennyit kínál a VW és mit ad a BMW, már nem dolgozok annál a cégnél hála az égnek, nekem tök8, hogy ki mit vesz, de egy cégben sem feltétlenül a dízel a nyerő már. Ahol most vagyok ott fele-fele a dízel/benzin arány. Szeptemberben kint voltam Stuttgart mellet 1 hónapig betanulás stb céljából és az ügyvezető is már benzines A4-et engedélyezett csak valakinek és azon siránkozott, hogy ha az Audi nem csinál valami komolyabb benzinmotort, akkor kénytelen lesz másik márkát venni, mert többet nem kell neki sem dízel.
-
Xero
nagyúr
Valamint a Mazda is hozza már sajna a feltoltott motorokat, bar remelem a disottoval alkotnak valamit a kozeljovoben. Egy szo mint szaz, manapsag flotta vonalon a karbantartasi koltseg elteres nem olyan jelentos mar. Eleg ha a csodalatos prince motorra gondolunk. Nem is merek belegondolni mennyibe kerulne 500e km-n uzemeltetni ha betartjak a gyari olajcsere periodust. Marpedig flottaban be szoktak tartani.
(#156312) diegho; Meg egyszer. Ez a dizel botrany miatt bekovetkezett hiszti. Multik stoppoltak sok helyen a dizelt. A kedvencem: haverom boschnal van. Q5-t cserelnie kell de dizelek mar nem javallottak. Tehat vesz majd valaszt valami 2l-es feltoltott benzinest. X3 vagy xc60. Kevesebb lesz a szerviz? Kotve hiszem. Tobbet fog enni? O igen. Mar a Q5-nel is 10-12-vel jar pedig 2l dizel es palyazik. Fonoke mivel jar? Bmw M2. Pont belefert a kibocsajtasi normaba. Ja hogy a carbon fekeket 2m cserelni? Kit zavar, flottas. 😃
[ Szerkesztve ]
-
-
hülyegyerek
addikt
-
Xero
nagyúr
válasz hülyegyerek #156317 üzenetére
Alapjaraton valoban remeg de van 6 hengeres is. Valoban budos. Fenntartasa nem feltetlenul magasabb. Egy benzinesben is ugyan ugy leterdelhet a turbo barmikor.
-
Lacy6
senior tag
válasz hülyegyerek #156317 üzenetére
Erre csak azt tudom mondani, hogy vagy jó sok pénzed van, vagy nem vagy tájékozott.
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
-
Helmoras
őstag
Szevasztok!
Az sx4scrossrol mik a velemenyek? Van ilye valakinek itt?
1.4t gl plusz felszereltseggel szemezek.Udv,
Zsolt
-
Dare2Live
nagyúr
Nem a turbo a probléma gyökere hanem a DI. Erre csak rárak egy lapáttal az EGR/PCV/Turbo komboja és a legfontosabb tényező a használat.
És minden új motor DI, elvétve pedig van egy-egy ahol konstukciósna belenyultak a motorba. btw a rendszeres olajcsere ezen nem segít.
Nem csak hazsnált de új autót is nehéz már venni.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
válasz LuckyL #156333 üzenetére
Ok, itt sokan kicserélik, de nem egyet lehet olvasni h nem kéttömegűre lesz a menet meg hát nem is fussa a cserére. Kis magyar reality: nagykerben az asztalra borítani két marék fémforgácsot h Ennyi fogú kereket kérek!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
vzsryl
nagyúr
Én abszolút nem dízel vs benzines vitát akartam ezzel kirobbantani, egyszerűen csak nekem mindegy, hogy havonta 500 vagy 2k km-t megyek, még az sem érdekel, hogy néha kijön egy 7L-es átlag, néha meg 10L-es, mert épp hidegben, városban hajtottam a verdát. Régebben még figyeltem, mert kíváncsi voltam a statisztikára, de már az sem érdekel ebben a kontextusban.
A dízelt csak azért hoztam fel, hogy helyeseljek bitpork állítására, viszont megmutattam azt is, hogy nem mindenki görcsöl a fogyasztáson, mert én sem görcsölök rajta.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
8th
addikt
Van egy burkoló haverom aki csak azért nem vett meg egy Seat Incát mert az dízel és mi van ha tönkremegy a kettőstömegű vagy a turbó. Mondtuk neki többen is, hogy ez szívódízel nincs benne turbó, ráadásul ez már nem kamrás dízel nem hajlamos a hengerfejesedni sem. Harmatgyenge szívódízel a lendkereke is örök élet meg egy nap. Jó kocsi ez vedd meg. De mi van ha tönkremegy az adagoló rajta. Akkor megcsináltatod pártízezerért. Nem találsz jobbat vedd meg. Jó. Emberünk hazament és addig addig győzködte magát míg végül hirtelen felindulásból vett egy 1.2 60lovas szívóbenzin Renault Kangoo-t. Mert az megbízható, meg benzines. Most, hogy bejöttek a hidegek fogyaszt neki 8-8.5 litert városban. És sokat mozog vele a fővárosban napi 20-30-40km beleugrik és panaszkodik, hogy nem tudja 8liter alá vinni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Második generácios Avensis-ből melyik az ajánlott motor?A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Jorus #156330 üzenetére
Aham Direct Injection.
EGR + Crankcase visszavezetés(PCV valve) + Turbo gyakorlatilag nem okozott és nem okoz kokszosodást (carbon buildupot) ahol üzemanyag tudja "mosni" a szelepet.
DI se ha nincs a fenti három. Amint kombinálták fentieket DIvel beindult a koszosodás.Itt egy 2.0as turbo nélküli mazda Skyactive motor 6.000km! után. De ez nem mazda specifikus alig tudok olyan új motorrol ami ne kokszosodna. [link]
teszem hozzá, hogy a "catch can"ek is csak a probléma elódázását okozzák. Nem 50-150.000km után kell pucolni hanem jóval késöbb.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Csaby25 #156338 üzenetére
röviden: dizelek kerülendőek problémásak.
benzinesből 2006/10 után gyártottak kifejezetten megbízhatóak 1.6/1.8is, vagy 2006/10 elöttiek is ha gariban javították/cserélték bennük a motort.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
Xero
nagyúr
válasz vzsryl #156335 üzenetére
Azert evi 700e ft difit meg en is megerzek, nemhogy a nagy atlag. Hidd el ha fixen 4000+-t mennel Te is atgondolnad.
Ezt masfel honapja vettem 188e-el rohangalni. Ilyen futas mellett boven kidolgozza a szerviz difit, bar szerencsere nem betegagy. A vegyesem olyan 6-7l korul van. Hasonlo menetteljesitmenyu benzines 10-13 kozott kerne.
-
Csaby25
senior tag
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #156348 üzenetére
20d aha. 20i-re gondoltam. A reggeli-esti 2x 10km-es pesti nyektetest es az ora szerinti 150-es palyazast azert egy automata nem hiszem hogy olyan nevetve oldana meg. A varosban pl nekem siman 7-8 az atlag board szerint, mig palyan inkabb 6-7. Marpedig a board optimista.
Szerk: Nyilvan Mucsarocsogen 5 alatt is eljar, ketsavoson 90-el, de legyunk realisak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Otthoni időjárás-állomás
- Milyen notebookot vegyek?
- Bestbuy játékok
- LG LCD és LED TV-k
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Az AI felé fordul az IKEA is
- Stellar Blade
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó olcsóbb lett
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen