Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • [CS]Blade2

    addikt

    válasz bernel #189554 üzenetére

    Itt egy [link] 2009-es 180.000km-es gép. Ott egy doksi a 2. képen.
    2009-ben volt 0km-es.
    2013-ban 15.000km-nél cseréltek olajat. (Már itt sz*r az egész, mert km-től függetlenül évente kellene. 4 éves olaj az biztos faca volt. Főleg, ha és/vagy 80.000-ről visszatekerték 15.000-re)
    2014-ben 9 hónap alatt belerakott +20.000-et.
    +8 hónap és még +15000km.
    +10 hónap és még +20000km (70000km)
    70.000-től 180.000-ig meg már nem dokumentálták 2016-tól.

    Legalább 250.000-nek kellene benne lennie. A másik verzió, hogy rommá törött 15.000-nél, és vagy 3 év volt mire összetákolták.

    Az ilyen papírokat, kötelező és nem kötelező szervizes könyveket, számlákat is hamisítják. Van amihez végig van ütve, két fajta pecsét, más toll, más kézírás, és mégis gáz van a kocsival.

    A Hondát lekérdezve rendszámról:
    Első nyilvántartásba vétel 2016.05.25.
    Első Mo.-i nyilvántartásba vétel 2020.01.30.
    Eddigi tulajdonosok száma 1
    Jelenlegi tulajdonosok száma 1
    A jármű egyedi azonosító adatai és a járműokmányon szereplő egyedi azonosító adatok
    egymástól való eltérését megállapítom. Megállapítom továbbá, hogy az eltérés
    adminisztrációs, illetve gyártási hiba miatt következett be.

    Záradék megnevezése
    A jármű elidegenítési és terhelési tilalommal terhelt.


    A honosítási eljárás eredményesen megtörtént a közúti járművek műszaki
    megvizsgálásáról szóló 5/1990. (IV. 12.) KÖHÉM rendelet 4./C §-a alapján; A vizsgálat
    időpontjában a Km számláló állása: 15592 (2020.01.27. 08:06).

    Külföldi vezetett könyve van elvileg 15.000km-ről több, mint 4,5 év alatt. Biztos valami német járt vele a kocsmába meg vissza.
    Évi 3300km.

Új hozzászólás Aktív témák