- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
ph Leteszteltük az OLED evo paneles, 4K felbontású, mélynyomókkal is felszerelt, 65 hüvelykes televíziót.
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
válasz TrollBalint #217500 üzenetére
Akkor a gumissal szerencséd van, itt fixen fújják 2.7-re nagy részét ha jó ha nem.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Qru
MODERÁTOR
-
BigBlackDog
veterán
válasz TrollBalint #217500 üzenetére
"...így mindig jóra fújják a gumisnál..."
Akarod mondani, mindig "rossz értékre"? Én gumistól még nem hoztam friss szereléssel el autót úgy, hogy a gyári érték közelében lettek volna a guminyomások (másnap, hidegen mérve).
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz TrollBalint #217500 üzenetére
És a változó hőmérséklettel mit kezdesz?
-
TrollBalint
addikt
Igazából sose ellenőrzöm a gumikat, úgy hogy elfogadom, hogy az a jó
Ha homokba dugom a fejem, akkor megszünik a probléma
Naivan azt hittem, azért van valami - szűk - értéktartomány amiben mozognak a személyautóknál ezek az értékek és ha valahova középre belövi a gumis, akkor az kb. mindegyikre jó.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
szebe
őstag
válasz TrollBalint #217500 üzenetére
Azért néhány tankolásonként érdemes ránézni a keréknyomásra (már ha nincs tpms)
Ha valami van, akkor előbb feltűnik, nem csak akkor, amikor már 0,5-1 baron sántít a kocsi.+ gumisok jobb helyen felteszik gépre, és ha kell, akkor centrír. De azt is lehet érezni, ha már nem oké.
[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
-
TrollBalint
addikt
-
-
olajbogyo
aktív tag
válasz szabonagyur #217501 üzenetére
Az új autókon meg 3,5 környékén van ez az érték. Mikor átvettem az toyotámat, és a gyárból kigördült kerekeit levették, mert a télit rakták fel nekem a szalonban, amit ők be is állítottak a megfelelő értékre. Majd jött ugye a nyár, és feltettem a gyári nyári kerekeket, mindjárt feltűnt, hogy pattogok mint a lószar az úton. Megnéztem a nyomást, és valamennyi kerekem 3,5 környékén volt! Leengedtem 2,3 környékére, mindjárt jobb volt. A kereskedő azt mondta, hogy a gyárakban 4 körülire fújják kötelezően a kerekeket, és a szalonokban állítják be a norm. értékeket. De, mivel én nekem áttették a téli kerekeket ez elmaradt.... Megkérdeztem többeket azóta, és mindenki ezt mondja, de tényleg nem tudom, hogy ez igaz e, de elfogadom.
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
válasz szabonagyur #217514 üzenetére
Én már azt nem szeretem amikor 2,5
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
itouchfan
senior tag
Sziasztok,
Kicsi benzines városi autót keresek magamnak, inkább olcsón mint drágán, ugyanez legyen igaz a fenntartási költségekre is. Így fennakadt a szűrőn egy 2007-es illetve egy 2011-es Kia Picanto is, az egyik kicsivel 1M Ft alatt, a másik 1,3 M Ft-ért megy, szép állapotban, 139ezer illetve 110ezer km-rel. Próbáltam utánaolvasni a típusnak vagy használt teszteket keresni, de kevés sikerrel. Ezért érdeklődnék, hogy így ennyi idősen milyen vételnek számít a két autó, milyen típushibák lehetnek, mire kell számítani, ajánlott vétel egyáltalán?
Köszönöm szépen előre is!„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
-
prsq
tag
válasz itouchfan #217516 üzenetére
2007-es van (pont facelift előtti), 5 éve az asszonynak. Eddig mindig beindult, túl sokat sem kellett rákölteni, pedig ridegtartásban van. Kicsit fapados, zörög itt-ott, asszony szereti, csak hát mindig le akarják tolni. (Mint minden minit.)
A 2007-es az első generáció közepe (facelift előtti utolsó év, facelift első év, addigra szerencsére sok hibát kijavítottak). A rozsdásodó ülésrögzítőcsavarokba futhatsz bele, nem nagy gond. A beltér nagyon strapabíró (régi műanyagok tudnak törni azért), a kárpitok/ülések nagyon jól bírják (ha rózsaszínes árnyalatúra színeződnek, akkor sokat állt kint, a nap szívja úgy ki), miközben alul lehet hótrozsda az egész autó. Rozsdát feltétlenül nézni kell, küszöbnél, motorvédő lemez környékén, fékeknél emlékszem ijesztő állapotokra több - kintről behozott - megnézett autónál.
Ami típushiba: az 1,1-es motoron a vezérlőtengely szíjtárcsáját rögzítő csavar túl rövid, lelazul a tárcsa, elgörbül/eltörik a vezérműtengely, sok százezres, akár motorcserés javítás. Visszahívás nem volt (mivel nem biztonsági ügy), a márkaszervizbe hordott autóknál cserélték (egy darab csavart, vicces), ez lekérdezhető alvázszám alapján, hogy megvolt-e a csere. Ha nem márkaszervizbe hordták, szinte biztosan nincs kicserélve. A hiba az ezres (999 ccm) motort nem érinti. (A Hyundai i10-ben javították ki végleg, abban már nem volt ezres motor, csak 1,1-es.)
Nálunk bevált, én megvenném újra, akár a 2011-est is. (Pont generációhatárokat írsz, a 2011-es már TA, második generációs?) A koraihoz képest óriási műszaki újdonságok nincsenek a későbbiben, amiben - már a faceliftes elsőben is - változtattak sokat, az a beltér, nagyautósabb, igényesebb.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
Amúgy mit takar ez a le akarnak tolni? Eddig bármilyen autóval mentem nem volt gond ha tartottam a sebességet, ami adott szakaszra érvényes, vagy pályán lehúzódtam, ha mögöttem jöttek volna. Városban sok kisautós dinamikusabban megy, mint sok bebambult Q7-s aki alszik abban a guruló nappaliban.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
dudika10
veterán
Sziasztok,
Dilemmaban vagyok, szivesen beszelgetnek par dologrol, lehet hosszu leszek.
Jelenleg van egy 2004-es 1.6-os benzines Focus MK1-em 205k km-rel. Ez igazabol kiszolgal, jelenleg baja nincs igazabol, de mar oreg, egy tengerparti nyaralast mar nem merek bevallalni vele (es biztositast sem lehet kotni). Sarvedok is rozsdasodnak mar ami miatt nem izgulok, lecsavarozhato, nem teherhordo elemek, de muszakin nem fog atmenni lakatolas nelkul legkozelebb.
Ugy erzem eljott a csere ideje. A szempontok:
- legalabb 100LE tonnankent, nem kell sportauto, de ne legyen mar durvan alulmotorizalva ahogy az manapsag divat
- benzin, evi 10k km, 90% varosban, rovid utakon
- meretben kb a mostani Focus tokeletes
- bluetooth
- Budapest ~30km kornyezetebenNa es akkor itt jon a dilemma, hogy mennyit szanjak a projektre.
Sokkal konnyebb volna, ha lenne legalabb egy sajat autobeallom vagy akar egy garazsom, ez esetben kiguritanek egy uj autot valamelyik szalonbol.
De sajnos egy piac mellett lakom csillaggarazzsal, es 1-2-3 havonta nekimennek a parkolo autonak es termeszetesen elhajtanak (a piacra jovo atlag sofort elnezve eszre sem veszik, hogy letort a tukrom vagy epp a rendszamtabla kozepen megjelent egy vonohorog lenyomata).
Ez jelenleg egy valvonastol (15. horzsolas valamelyik lokhariton) egy kedvesanyukazasig (letort tukor) terjedo skalan mozgo reakciot valt ki belolem, de egy uj autot nagyon sajnalnek.
Termeszetesen en sem kovettem se a hasznalt se az uj autok piacat az elmult par evben, es nyilvanvaloan sokkolt az allapotuk, na de ezen valtoztatni nem tudok, elfogadom.
Uj auto eseten egy GL+ Vitara pl biztos kiszolgalna, arban is valami ilyesmire gondolnek.
De a garazs hianya miatt inkabb vennek egy hasznaltat, de 3.5-4M kornyeken nincs fiatal keveset futott, csak olyan, amit osszetortek elotte, feljebb meg nem mennek arban, mert akkor meg mar miert ne uj legyen?!
Ki mit tenne, mit ajanlanatok?
Mik most a favoritok hasznalt ugyben 3-4M kornyeken?
Ha uj, mit ajanlanatok?
Koszonom, hogy elolvastad!
ui: nincs berelheto garazs a kornyekenProdipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
Vismajor01
addikt
válasz dudika10 #217520 üzenetére
Én nem vagyok a racionális megoldások híve, de minimum átszoknék egy másik utcára ha csak másodjára is húzzák le az autót...
Ha pedig lusta vagyok akkor szerelnék bele előre-hátra dashcamet ami parkoláskor is rögzit. Legalább tudod kit kell feljelenteni.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
szebe
őstag
válasz dudika10 #217520 üzenetére
bluetooth
Ha esetleg kigurítasz egy újat, akkor abban valszeg nem kérdés, hogy lesz.
Használt esetén ha nem tudja "gyárilag", akkor is rengeget a lehetőség.
CD lejátszó "helyére" (körére) egy bt modul beépítése, jack csatis bt vevő, fm transmitter, stb.
A lényeg, hogy ha műszakilag amúgy oké az autó, akkor ne ez legyen a deal breaker."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
dudika10
veterán
válasz Vismajor01 #217522 üzenetére
es #217521Llew,
Nagyjabol 5 perc setara kellene megalljak, hogy ne zuzzanak le. A piac konkretan a szomszedom, itt a kresz sem ervenyes. Az egyiranyuban szembe jonnek, a halszalka utan van egy sor parhuzamosan parkolo es utana meg egy sor parhuzamosan parkolo. Jobbkez szabaly ismeretlen a legtobbek szamara. Van par vedettebb hely, de ha epp nem tud az ember ott megallni, akkor igy jart.
Szamomra az auto hasznalati targy, 6-8 eves korara a legtobbon lesz esztetikai serules, nem zavar, muanyag elem meg festek (na mondjuk amikor a tukromet vittek le az azert felidegesitett, de a rendszamot siman kikalapaltam). Egy ujnal zavarna, egy 3-4M forintos hasznaltnal tulteszem magam rajta.
(Olaszoknal szerintem mar a szalonban racsapnak egy kalapaccsal elol-hatul, amikor atadjak az uj autot. )
#217523szebe:
Mostani Focusba is vettem egy beepitokeretet es beraktam egy bluetoothos fejegyseget.
Csak manapsag mar nem divat a standard radio, igy egy fokkal nehezebb cserelni. FM transmitterrel viszont nem fogok szenvedni az tuti.Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
Vismajor01
addikt
válasz dudika10 #217524 üzenetére
Szerintem nem hülyeség, hogy drágább autóba kevésbé tolatnak bele. Én eleve nem szoktam senki be se beletolatni, de ha épp vmi csillivilli új autó mellé állok azért 2x is megnézem
Plusz ott a casco, biztosítás. Mindkettő fizet, biztosító is ha nincs meg az elkövető akkor is. És mondom, ott a dashcam ami megvan ~~50e forintból és látni fogod ki a hunyó.Én ha megvanrá a fund biztos vennék szép, kényelmes akár új autót megvannak a fentebb felsorolt eszközök a védelmére. Egyébként napi 15 perc séta teljesen egészséges
Egyébként kérdésedre válaszolva, mi nem fogjuk neked megmondani, mennyit szánj a projectre. Lehet hogy millióid maradnék meg a hónap végén, lehet százezernek is már örülsz, hát mi ezt honnan tudjuk
3-4m ért vennék egy prius hármat, azt sajnálni se sajnálnám annyira. és lehet eleve leharcoltat venni olcsóbban.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
adalbert1
veterán
válasz adalbert1 #217351 üzenetére
Köszi mindenkinek a segítséget , végül elhoztam egy volt tesztautó Kamiq-ot.
Az 1.0 TSI mellett döntöttem, mert így használtam kb. 1.2 millióval olcsóbb volt, mint a legolcsóbb 1.5-ös új, ebből azért 2 évig tankolom és veszek rá egy új szett gumit.
Ami tetszik, hogy ebbe bekerült a jobb LED fényszóró is, ez ennek a felszereltségnek alapból nem része, és ahogy néztem kb. senki sem kéri.
Igazából mindent tud, amire igényem volt (több légzsák, tolatókamera, android auto), kivéve a digitális klímát, de ezt könnyebben elengedtem, ugyanis ahogy néztem itt menüben kell matatni bizonyos beállításokhoz (ezt nem is tudom hogy gondolták ergonómia szempontból).
A matricákat látszólag nyom nélkül eltávolították, illetve volt egy kőfelverődés a motorháztetőn, azt is javították.
Elsőre még nagyon furcsa, teljesen máshol fognak a pedálok mint a régi autómban, és mivel eddig csak szívómotoros autóm volt, a TSI motort is szoknom kell. -
prsq
tag
válasz szabonagyur #217519 üzenetére
Vannak emberek, akiket kifejezetten provokál egy kisautó/régi Swift. Ha a megfelelő sebességet tartja, akkor is megelőzi bármi áron. Ne kérdezd, miért, én nem tudom.
-
-
nagyúr
válasz szabonagyur #217519 üzenetére
Én is tapasztalom, de egyre inkább azt, hogy ha a megengedett +8%-kal megyek, akkor is meg a seggbekövetés.
És egyre kevésbé számít, hogy milyen autóval megyek...(szerk.: Ha Giulietta-val megyek, akkor méginkább; mondjuk szép segge van annak az autónak na....)
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
adalbert1
veterán
válasz Gombinyó #217527 üzenetére
Köszi!
10k km vagy 1 év a cél olajcserére, a többi intervallumnak még utána kell néznem.
Persze a megvétele után indított egy készletkisöprő akciót az importőr, ahol a náluk lévő 1.0 TSI-kre Perfect felszereltséggel még kicsit több mint 400k kedvezményt adnak, így már azoknak is elég baráti ára van (van amelyik így olcsóbb is, mint amit most használtan vettem, igaz kevesebb extrával vannak ellátva).
Szívesebben vettem volna amúgy egy Corolla Cross-t, vagy valami hasonlót, de ár/érték arányban, az igényeimet, felhasználói szokásaimat és pénztárcámat tekintve ez tűnt a legjobb választásnak. -
Paxker315
addikt
válasz adalbert1 #217526 üzenetére
sok örömet hozzá! Mi nemrég váltottuk az 1.0 tsi kamiqot 1.5tsi T-rocra, és mindkét vassal túlnyomórészt elégedettek voltunk& vagyunk. Szerintem nem rossz választás, a digit klímát meg ne bánd, én is oldszkúl kapcsoló - taktilis feedback - párti vagyok ezeknél. Amit tekerővel, gombbal meg lehet oldani, ott mindenképp!
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
adalbert1
veterán
válasz szőröscica #217532 üzenetére
Köszi!
Na, az jól hangzik, 1.5-tel szerintem nagyon jól fogja mozgatni ezt a méretet/tömeget, és a DSG is tuti kényelmes lesz, ha nem a saját zsebemre menne, hanem cégesként választanám, akkor én is bevállalnék egy ilyen kombinációt
Melyik felszereltségi szintet kapod majd, illetve extrákból miket kértél bele?Egy H Astra kombiból ültem át, ami már 17. évét töltötte, ahhoz képest eddig komfortban és menetzajban is jobbnak tűnik (a különböző szolgáltatásokról nem is beszélve, pl. Android Auto).
Jelenleg még csak pár kilométert vezettem, így még elég kevés a tapasztalatom.
2 héten belül megyünk majd kb. 150 km távolságra, autópályázással együtt, addigra több tapasztalatom lesz, illetve az autópályán kíváncsi leszek 130-as tempónál ezekre én is, az Astrában nagyon kellemetlen volt már a zajszint, igaz ott csak 5 fokozatú kézi váltó volt, ennél a sebességnél már 4k körüli fordulatszámon pörgött a motor.szerk.: Qru: köszi! Én is úgy voltam vele, hogy az Astra is 105 lóerős volt, előtte a 206 is 110 lóerő, azokkal is bőven el tudtam járni, így ilyen árkülönbségnél nem erőltettem a nagyobb motort.
Casco az alap!Paxker315: köszi! A t-roc hogy tetszik? Illetve a kamiq-ot miért cseréltétek?
Igen, szerintem a saját ár- és méretkategóriájában egész jó választás, nyilván mindenkinek mások az egyéni igényei, de rengeteg tesztet és árlistát átnézve nekem ez tűnt a legjobbnak, pedig kb. előtte még nem is hallottam erről a modellről.
Igen, én is - jó dolog, hogy van kijelző az autóban, de ilyen alap dolgokat, mint a klíma kezelőszervei ne rakjanak már menükbe, ezeknek jó ha megmarad minden fizikai gomb.[ Szerkesztve ]
-
-
Gombinyó
őstag
válasz Paxker315 #217534 üzenetére
Nekem scala van, az gyakorlatilag egy alacsonyabb kamiq. A tekerős klíma az év 95%-ában elég, de amikor az átmeneti ködös, párás időszak van akkor emlegetni fogod a gyártó családtagjait, mert 4 fok alatt nem kapcsol be bármit csinálsz, a párát meg lehet ronggyal törölgetni...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tibbike01 #217536 üzenetére
Wut? Mert nem használok tampomatto még enm mondom azt, hogy felesleges... Ez kb ugyanaz. Sokat járok sötétben országúton, nekem nagy áldás lenne. Superb-ben a puurttya led van, beáldoztam volna a 190 lovat 150-ér a jobb fényszóró miatt. De kinek mi.
#nincsbennetarcsi
-
-
itouchfan
senior tag
Köszönöm a részletes választ, erről a konkrét modellről lenne szó igazából: [link] Nekem így laikusként képekről szépnek tűnik, meg hihetőnek a viszonylag kevés km, rozsda jeleit nem nagyon látom rajta, de majd ha úgy alakul megnézném élőben is.
bitpork: Igen, néztem Suzukit is, Swiftet elsősorban, de van a családban Suzuki hasonló korban (2008) és azzal mostanában elég sokat szívunk (váltó és kuplung), illetve a szerelő azt javasolta, hogyha igazán tutit szeretnék, akkor 2011 utáni Swiftet nézzek, csak hát az 2 misi felett kezdődik. Yarist is néztem, de azzal a műszerfallal, illetve annak hiányával nehezen tudok megbarátkozni (tudom, sokadlagos szempont). Ezenkívül amiket még nézek az a Nissan Note, Honda Jazz, de ezekkel is az a problémám, hogy a jó állapotú, újabb autók (2010 utáni) inkább 2 millió környéke, annyit nem szívesen szánnék rá most, első autónak, 3-4 évre városba meg agglomerációba közlekedéshez.. Ami még favorit, az a Mazda 2, csak tudom, hogy ott is kell a rozsdára figyelni.
Ja és még egy, Focus MK2, facelift utáni, 2009-ből van fent 1-2 ami ígeretes, csak ha jól tudom, azoknak a fogyasztása kicsit magasabb, cserébe jóval nagyobb beltér és csomagtartó van, ami nem hátrány (de nem elsődleges).Igazából azt látom, hogy el vannak szállva az árak, egy jó állapotú 10-12 éves autó is simán 2 millió, de szerintem nincs sokkal kevesebb buktató egy 13-14 évesben sem, amiket viszont már ki lehet fogni jóval olcsóbban is akár...
[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
szőröscica
addikt
Az a baj, hogy kameraval siman nekimesz valaminek, ha elbambulsz. Tapasztalatbol mondom. A Nissanomban csak kamera volt, a sajat garazsunkban tolattam neki a falnak, egyszer pedig egy kukanak. A radar legalabb sipol, felkapod ra a fejed.
En mindkettot szeretem, kombinalva a legjobb. Es legalabb az egyikre szuksegem van is, nelkule sokkal nehezebben parkolok szuk helyre, vele viszont szinte barhova beallok, meg ha neha kell is tili-tolizni.Ellenben a 360 fokos csoda kamerarendszereket nem birom, apamek Mazda 6-jaban az van, es zavar. Mikor megkertek, hogy alljak be vele a szuk udvarukra, raneztem, keresztbe allt a szemem, aztan inkabb tukorbol betoltam.
-
őstag
válasz szőröscica #217547 üzenetére
Érdekes én is így voltam a 360-as kamerarendszerrel a kölcsönzött bmw-ben, inkább zavart, bár objektíven nézve szerintem jól megvolt csinálva. Mondjuk az adott autó csak 3 napig volt nálam, lehet megszoknám. Jelenleg teljesen jól vagyok a hátsó kamera körbe radar kombóval. Én is koccantottam már csak hátsó kamerával, pont hátul... Én úgy emlékeztem hogy, mit nekem hogy mutatja a kamera hogy hülye vagyok éppen... Kell a sipítás ha bosszant is néha.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #217547 üzenetére
Skodat megfogja a veszfekezo rendszer rukiben is. Probaltam. Mukodik.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
sagesz93
addikt
Sziasztok,
Szeretném kibővíteni a keresési lehetőségeimet pár típussal, kérném segítségeteket, hátha tudtok javasolni pár kocsit... Keresésem lényege: az itthoni dögunalom céges/japán autópark mellé keresek egy vérpezsdítő 3. autót. Az olaszok felé húzok, mivel azokat ismerem, fő cél: Abarth 500 / Abarth Grande Punto / Alfa Romeo Mito , ezek mind a T-JET motorral / Giulietta QV, csak ez drága. A keret 2-3, max 4 millió Ft, ha annyira megnyerő lenne valami. Legalább 2 felnőtt + 1 gyerek bele kell, hogy férjen, tehát a 2 személyes autók kizárva. Ezen kívül más méretbeli kikötés nincs. Érdekelne más nemzetiség terméke is, kérem ajánlatok pár típust.
Amiket azért átfutottam: 1: Swift Sport, nem akarok harmadik suzukit/japánt itthon, 2: Twingo RS, kicsit gyengének tartom, nincs potenciál(ezért jó a turbós motor), 3: VW termékekkel nem szimpatizálom, mert rengeteg van az utakon, kicsit szeretek különcködni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen