- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
Hirdetés
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz ReSeTer #52990 üzenetére
Jó gyorsuláshoz elsősorban tapadás, kell kicsi súly és persze a motorerő sem utolsó szempont. De a tapadás + kis súly a lényeg. Példa: Ez a Golf is 3sec alatt (2,8-2,9s körül) van 100-on pedig nem túl erős (~310ló) viszont nagyon könnyű és jól betapad rajtban. Ez a Golf 2sec alatt van százon. Kicsi relatív nagyon-nagyon könnyű, jól betapad és erősebb mint a Bugatti Veyron. A videóban benne vannak a gyorsulási adatai. Félelmetes.
mod: ez a videó tökéletesen szemlélteti mennyit számít a súly: VW Golf 2 AWD 1000HP vs Bugatti Veyron Super Sport 1200HP vs AMS Nissan GTR Alpha 12+ 1700HP
Vagy ott van MeXX "műanyag" Karmann Ghia-ja. Az sem túl erős de nem sok ellenfele van a magyar mezőnyben.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen