- Fotók, videók mobillal
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
Hirdetés
-
Deadlock - Kiszivárgott néhány kép a Valve Overwatch klónjából
gp A játék a hírek szerint nem egyszerűen a Blizzard játékának a másolata lesz, hanem több stílus is összekeveredik benne.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
Hát, amikor az 1.4 Astrának tolok egy 5-ből 3-at 90km/h körül, van hang rendesen, de legalább húz
-
giigz
veterán
válasz zoo8800 #52948 üzenetére
Jó kérdés! Van valami hibája, amire még nem sikerült rájönnöm. Az alapjáratomat is ezért nem sikerül beállítanom. Pont most cseréltem ki az injektor talp tömítést, állítólag az is lehet a gond, majd mindjárt megyek egy próbakört. Ha nem ez a gond, akkor valami külső hőmérséklet jeladó, vagy szívócsőnyomás jeladó, de akár fhp jeladó, vagy valami ilyen baromság az oka, hogy nem optimálisan működik az autóm, és a teljesítmény is vissza van esve.
Ja, és ami még nagyon kell majd, az egy vezérléscsere.
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
whitezo88
nagyúr
ez se semmi hogy rendben tudják tartani ezeket az autókat.. mintha új lenne. [link]
-
djdaniel
senior tag
csoda hogy még egybe van
minap kipróbáltam egyet, hát alig fértem bele 190cm magas vagyok de a fejem teljesen nekiért a tetőnek, hiába állítgattam az ülést, nem is beszélve arról hogy az egész belső tiszta műanyag sz*r"a szerviz szerint a kipufogó, a motor, a kuplung és a váltó is az eredeti gyári alkatrész az autóban"
Ezek szerint minden más már cserélve lettwhitezo88 ; szerintem is meg tekerték, 10 éves városi buszba nincs egymillió km, ami naponta járja a várost, ezt a skoda csak azért csinálta, hogy fényezzék a minőségi műanyag autóikat.
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz djdaniel #52962 üzenetére
mehet ennyit. pár hónapja láttam mobilén 1M-t futott w211-est is.
a skoda évente átlag 77 ezret ment, az havi 6400. az napi 213 km. Tehát akkor lehet ennyit belerakni, ha minden nap ingázott a száz km-re lévő munkahelyére. ill kicsit messzebb, ha hétvégén nem járt.
amerikában is szoktak ilyen nagy távokra menni dolgozni. vagy említettem a már közel 4 kilónál járó Mazda6-ot, a barátőm nevelőapjától, ő is ingázik, de csak Paks-Földvár között. 20 perc körül járja meg.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz whitezo88 #52932 üzenetére
Messze nem fogyaszt annyit. Crown vick 15 liter korul elvan varosban orszaguton meg 11 korul. bobsys-nek van itt a forumon o talan pontosabban meg tudja mondani/ meg tudja erositeni.
A taxiba $2.5 ha csak beulsz,es onnan +2 dollar/merfold, a benzin literje 190-210 forint korul van.
Nem tudom odahaza mennyi eppen, de ha kb fele akkor olyan mintha 7,5-et fogyasztana?[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz bitpork #52937 üzenetére
Hát ez nem feltétlen igaz... ha üzemmeleg a motor és van olajnyomás, semmi baja nem lesz, hogy szét van forgatva, a kopás 70%-át hidegindításkor meg nem üzemmelegen szenvedi el a motor... ha csak nincs ott valami félretervezve, akkor ezzel nem igazán rövidíted a motor élettartamát, legalábbis nem érdemben.
-
varsam
őstag
Audi b5 A4 vs BMW E36 318i közül melyik ajánlanátok? Németből, 2000-2500€ környékén.
Melyik megbízhatóbb motorikusan, kaszni szempontjából stb..? -
-
Laraxior
titán
válasz bitpork #52972 üzenetére
Az nem kifejezés
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz bitpork #52978 üzenetére
Lehet perverz vagyok, de nekem kéne egy 1.4-es...
De én választanám ki...
1.4 GTI polo turbó+kompresszor"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
-
ReSeTer
senior tag
Na emberek, lehet, hogy off, de kíváncsi vagyok.
Van-e értelme 0-100-as gyorsuláskor egy hátsó szárnynak?
Érvelve várom a válaszokat.
-
zoo8800
veterán
válasz Khelben #52983 üzenetére
Az érvelést ne vidd túlzásba.
ReSeTer
Utcai autón a hátsó szárny inkább csak optikai tuning. Egyrészt nem hiszem, hogy komolyabb aerodinamikai tesztek előznék meg egy tyúning szárny felszerelését, másrészt a mérete se sokat segíthet olyan alacsony sebességnél.
Meg úgy eleve inkább kanyarodáskor számítana a szárny által termelt leszorítóerő.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
8th
addikt
válasz ReSeTer #52982 üzenetére
Nincs. Logikusan gondold végig.
Xero: egyenes gyorsulásnál még a gyári légterelő is csak hátráltat mert nagy tempónál drasztikusan rontja a légellenállást és fékezi az autót. 0-100nál olyan mindegy az túl kicsi tempó. Kanyarról pedig eleve nem volt szó.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Én már csak egy kávét kérek
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
ReSeTer
senior tag
Ugyebár az eredeti kérdés amiből ez jött ki, az az, hogy hogyan lehet elérni 2 sec-es 0-100-as gyorsulást.
Na én azt írtam, hogy súly kell hozzá, meg erős motor, na meg gumi. Le lettem hülyézve, hogy súly az csak hátrány, és oda spoiler kell inkább, meg pehely könnyű autó.
Márpedig valahogy le kell nyomni azt a kereket kipörgésgátló nélkül, mert különben elpörög, vagy ha nem adunk gázt neki, akkor meg nincs kihasználva az erő.
Nekem van igazam?
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Jogos. Én vagyok már a fáradt, hogy nem vettem figyelembe a 0-100-at. Ott valóban vajmi kevés szerepe van, csak problémát okoz.
(#52990) ReSeTer: Lévén nincsen igazán nagy légmozgás még 0-100-nál, így pont semmit nem ér a leszorító erő. Ráadásul a rajtnál, ahol a legtöbb idő elmegy, ott végképp semmi értelme. Minél nagyobb tapadó felület és megfelelő terhelés kell. Nyilván a gumik nyomásával is kell játszani, hogy a kipörgést némileg kiküszöbölje a gumi gyűrődése/elforgása a felnin. Ezt mondjuk egy pro drages talán jobban el tudja magyarázni.
De mindjárt rákérdezek egy hozzáértőnél pontosan.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz ReSeTer #52990 üzenetére
sok meghajtott, nagyfelületű kerék
Camaro is hiába erős, ha csak a hátsó kerekek hajtottak, ezért képes 60km/h felett is simán kipörgetni a kereket gyorsulás helyett.
Egy gyengébb összkerekes meg otthagyja a füstölgő kerekű Camarot.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
ReSeTer
senior tag
válasz Dluinet #52993 üzenetére
Jó, most maradjunk egy valós utcai autónál. 4 kereke van, és mondjuk legyen hátsó.
2 autó egymás mellett:
Az egyik adott súlyú, adott erejű/nyomatékú
A másik fele annyi súlyú, ugyanannyi erejű/nyomatékúMelyik fogja gyorsabban elérni a 100-at?
Gumik egyformák, és a motorok elég erősek ahhoz, hogy simán kipörögjenek a kerekek. -
Xero
nagyúr
Autentikus forrásból a válasz a mi kell a 2sec-es 0-100-hoz:
"Kib.szott sok penz. Minimum 4*4, de inkabb RWD hajtas. Porke, nissan gt-r 2 tetejet nyaldossa, soksok tuninggal. Csak osszehasonlitaskepp."
"Azt tudom mondani a mostani konfiggal az evo 10.01-et megy, 700 lo felett van es 0-100 az valahol 2 aljanal van.4slick gumival."
"Ja, es a spoiler csak a szemnek hasznal nalunk is lejott az evorol, rogton lett .2 sec"
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz ReSeTer #52990 üzenetére
Jó gyorsuláshoz elsősorban tapadás, kell kicsi súly és persze a motorerő sem utolsó szempont. De a tapadás + kis súly a lényeg. Példa: Ez a Golf is 3sec alatt (2,8-2,9s körül) van 100-on pedig nem túl erős (~310ló) viszont nagyon könnyű és jól betapad rajtban. Ez a Golf 2sec alatt van százon. Kicsi relatív nagyon-nagyon könnyű, jól betapad és erősebb mint a Bugatti Veyron. A videóban benne vannak a gyorsulási adatai. Félelmetes.
mod: ez a videó tökéletesen szemlélteti mennyit számít a súly: VW Golf 2 AWD 1000HP vs Bugatti Veyron Super Sport 1200HP vs AMS Nissan GTR Alpha 12+ 1700HP
Vagy ott van MeXX "műanyag" Karmann Ghia-ja. Az sem túl erős de nem sok ellenfele van a magyar mezőnyben.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
ReSeTer
senior tag
válasz Dluinet #52996 üzenetére
Azt elfelejtettem írni, hogy ez is megegyezik mindkettőnél. Amit nem említek, az minden megegyezik.
Motor legyen mondjuk elöl.8th: Na de ha könnyű az autó, akkor elpörög a kerék, nem? Míg egy nehezebb autó, ami ugyanolyan erős, az lenyomja a kereket, és nem pörög el (annyira), tehát jobb lesz a rajtja.
Nem?[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest