- Mobil flották
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Netfone
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Typhoon47
őstag
Látom mindenki kemény mint kád széle, jólvan
"Education is important but big biceps are importanter"
-
tresh
addikt
válasz Rick4 #102030 üzenetére
Akkor meg kell venni és ha majd rávertél még annyit mint a vételár akkor már is nem lesz jó vétel
Golfok alapból túl vannak árazva (ahogy a VW-k többsége) a jó G4-et meg nem fogják 600 ért oda adni..
(#102044) KMT: az 1.6 hoz képest semmivel se megy rosszabbul
(#102053) Tsebacsi: arra akkor irigykednék ha erő is lenne alatta , mondjuk egy S2000 hondánál ahol pl van nyomaték is
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tresh #102059 üzenetére
Ez szerintem a tipikus kocsi, amit erdemes megnezni pl Nemetorszagban....ezektöl az autoktol a magasabb eletszinvonal es lenyegesen dragabb szervi miatt sokkal könnyebben megvalnak, mint otthon.
mobile.de oldalon, 1000-2500 eur között 1999-2003 ig, 1.6 os nem kombi golfbol van 480 fölötti talalat [link]
Az mas kerdes, hogy ezek között is van leharcolt, vendegmunkas kocsi szep szammal az tuti, de ha kis hozzaertessel, türelemmel nekiesik valaki a listanak, szerintem, tuti hogy lehet talalni nagyon jot
-
nagyúr
-
őstag
válasz szőröscica #102043 üzenetére
Az a váltó nekem is sokk volt. Ott szállt el második autóként az aygo/c1/107 trio. Konkrétan nem tudtam sebességbe rakni...Mondjuk a belseje is eszméletlenül igénytelen volt. Újat még nem láttam belülről, de gondolom csak javította rajta... Mondjuk egy full fapad plusz klíma 1.0 aygo most annyi mint egy közepesen felszerelt 1,2-es i10-es. Nem nagyon tudom mi érv lenne az aygo mellett azon kivül ha valakinek az tetszik és kész (mondjuk ez szerintem elég ).
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Tom1939 #102064 üzenetére
+1 Baratnomeknek aygoja van, a valto tenyleg borzalom. A kuplung meg nagyon fent fog, szerelo szerint ez ilyen es kesz. A beltere nekem se jon be, valahogy semmi se esik kezre, a kezifek is idiota pozicioban van. Arrol nem is beszelve hogy annyira mini, hogy hatul egyszeruen sehogy se kenyelmes. A regi yaris koroket ver erre az autora.
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
válasz Declare #102061 üzenetére
Persze csak itt a másik bökkenő a papírozás lesz illetve a kinti adás vétel. Ehhez azért nem árt kapcsolat de tény kint is lehet jót venni én is onnan vettem az összes kocsim eddig
(#102060) Tsebacsi : ja bocs, igazából csak szimplán tovább gondoltam a dolgot és véleményt formáltam
-
tresh
addikt
208 N·m (153 lbf·ft) @ 7,500 rpm (US & EU)
218 N·m (161 lbf·ft) @ 7,500 rpm (JP) 220 N·m (162 lbf·ft) @ 6,800 rpm (US)
221 N·m (163 lbf·ft) @ 6,500–7,500 rpm (JP)Azért maradjunk annyiba hogy itt legalább van nyomaték gyárilag szívó motortól ez nem rossz főleg a hondánál. Nem úgy mint a többi boyracer civicbe és társaiba.
-
Snoop-y
veterán
Tanuljunk mar meg celszeruen autot valasztani. Az S2000 a honda egyik utolso probalkozasa, hogy palyazni kepes autot ( szalon allapotban ) gyartson. Egy sima hondahoz kepest van nyomatek (221Nm)
Egy atlag benzinesnek mekkora a nyomateka? Meg egy tjet 1.4 turbo 120 lovasnak is 206Nm ami mar egesz kellemes.
Szoval lehet sok autojat fikazni a Hondanak de az S2000 -el kezdeni szerintem hatalmas mellefogas.
Ez egy porgos palyaauto. Elonye abban rejlik, hogy vegig magas fordulatszam tartomanyban lehet vele autozni es senkit nem erdekel, hogy vissza kell valtogatni ha a koruton docogsz 50-el 5.-ben es be kell ferni valahova. Vissza ketto padlogaz aztan had visitsonNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-v-
addikt
válasz tresh #102072 üzenetére
És a 208 az már a van nyomaték kategória?
Mellesleg ajánlom figyelmedbe az s2000-res nyomaték/teljesítmény görbéjét, ha még nem láttad volna
[link]
6000 alatt semmi nincs, 6 és 8.5e között használandó az a motor. Amivel amúgy nincs is baj, az az autó így jó, ha mókázol ott használod úgy is.
De attól még a 7500-as fordulaton 200 Nm az változatlanul a fűnyíró motor kategória, ez abszolút egy nagyon magas fordulatra és teljesítményre hangolt motor ...(#102073) Snoop-y : senki se fikázta, nagy kedvencem az az autó. De nyomaték az nincs, most ezen a tényen mit szépítsünk? Ez olyan mintha azt mondanád, 4 ajtaja van. De nem, nincsen. De azzal, hogy azt mondom nincs 4 ajtaja, nem leszólom az s2000-rest, csak megállapítok egy tényt, érted.
Ez egy porgos palyaauto. Elonye abban rejlik, hogy vegig magas fordulatszam tartomanyban lehet vele autozni es senkit nem erdekel, hogy vissza kell valtogatni ha a koruton docogsz 50-el 5.-ben es be kell ferni valahova. Vissza ketto padlogaz aztan had visitson
Így van Én a magam részéről nagy szívó párti vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
-
Snoop-y
veterán
Azt irtam egy sima Hondahoz kepest van.
Te inkabb arrol beszelsz hogy ez milyen tartomanyban elerheto. Azert nem erezni benne amugy hogy van ( volt alkalmam vezetni ) mert forgatni kell hozza hogy megjelenjen. ( ugy ahogy irtad ) de attol meg van nekiNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
tresh
addikt
ennyi erővel az st-d be sincs nyomaték gyárilag ha jól emlékszem 5500 nál max 196 ?
nem figyelted amit írtam/tunk hondáról volt szó ahol a nyomaték mint fogalom ismeretlen de az s2000 esetén úgy gondolom ez nem így van nem azt mondtam hogy hú rálépsz a gázra azt hátbab*sztak péklapáttal érzés..hanem hogy nem egy 1.6 vti és társai.
-
deicide
veterán
válasz Snoop-y #102076 üzenetére
Az szintén már a bőven használható kategória. Tegnap egy kollégámat vittem magammal céges focira, aztán picit odaléptem 1-2-ben, 5 másodpercig megszólalni nem tudott utána, azt mondta ült már erős diesel és régebbi turbós benyás autóban is, de ez valami más volt.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-v-
addikt
válasz tresh #102078 üzenetére
ennyi erővel az st-d be sincs nyomaték
Nincs hát, ki mondta hogy van?
1.6 vti és társai
Jó hát az kisebb köbcenti, most az minek hasonlítod egy két literessel? Amúgy meg az 1.6 vti pont ugyanaz a műfaj, ugyanúgy a kis köbcentis szívó ami végtelen sokáig forog és felülre van hangolva. Az s2000 motorja ugyanez.
hondáról volt szó ahol a nyomaték mint fogalom ismeretlen
3.5 v6-os Legend?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Most vagy nem akarsz érteni vagy nem tudok érthetően fogalmazni feléd
ennyi erővel az st-d be sincs nyomaték
Nincs hát, ki mondta hogy van?
na de még is szépen szedi a lábát nem ?
Jó hát az kisebb köbcenti, most az minek hasonlítod egy két literessel? Amúgy meg az 1.6 vti pont ugyanaz a műfaj, ugyanúgy a kis köbcentis szívó ami végtelen sokáig forog és felülre van hangolva. Az s2000 motorja ugyanez.
Senki se mondta hogy ez nem így lenne Röviden annyit mondtam hogy sokkal több nyúlmókus van benne mint az átlag honda motorokba és hogy rommá van dicsérve az a blokk az hogy a vérbe el kell forgatni az meg melyik japán autóra nem igaz ?
hondáról volt szó ahol a nyomaték mint fogalom ismeretlen
3.5 v6-os Legend?
Más kategória ...v6 ba csúnya lenne ha nem lenne nyomaték
Én arra akartam utalni amikor jön a sz*rrá hackelt racsing hondaboy-ok az 1.6 1.8 betegággyal ami fénykorában sem volt egy erő bajnok nyomaték terén akkor az mellet egy ilyen s2000-es blokk igen csak nagy változás minden téren.
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz deicide #102079 üzenetére
En elvittem munkatarsam fiat egy korre mert hat huuuu sportkocsi es ki akarja probalni hogy milyen az
gurulgatunk gurulgatunk kicsit gyorsitgattam elegge elvezte. Elertunk egy korforgalomig na mondom majd itt meglatja mitol van a kocsin az Ikea konyvespolc meg az STI matrica Szoval ugyanazzal a lendulettel belementem semmi fekezes itt mar meglepodott kicsit aztan mikor a forgo felenel beceloztam a kijaratot es padlogazon kijottunk meg harmasban kicsit huzattam na ott mar visitas volt. Szegeny elvesztette a kontaktot a vilaggal egy pillanatra de hat raccsing kozben nem az ablakon bamulunk kifele ugye mert konnyeden hanyingert kaphatsz Szoval visszafele lepesben kellett jonnunk mert kicsit rosszul lett en meg nem szerettem volna tisztitoba vinni a kocsit. De amugy azt mondta kesobb hogy elvezte csak kicsit sok volt neki.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
Declare
őstag
válasz deicide #102069 üzenetére
Almat az almahoz ha kerhetem csippesturbosbenzinest a csippesturbostraktorhoz
De amugy niylvan nem kerdes, hogy nekem is a turbo benzin a vilagom de ha autopalyan haladok 1200km -t tempomattal es ott bevesz nekem 3-4 literrel többet 100km -enkent az amugy 60 ft al dragabb benzinböl, azt per-pillanat nem all egalban a benzingöz illataval es a hanggal
-
-v-
addikt
válasz tresh #102081 üzenetére
na de még is szépen szedi a lábát nem ?
Mert a teljesítmény gyorsít, nem a nyomaték És nem amúgy, nem annyira megy.
v6 ba csúnya lenne ha nem lenne nyomaték
Mazdának volt 1.8-as V6-osa, abban nincs
Én arra akartam utalni amikor jön a sz*rrá hackelt racsing hondaboy-ok az 1.6 1.8 betegággyal ami fénykorában sem volt egy erő bajnok nyomaték terén akkor az mellet egy ilyen s2000-es blokk igen csak nagy változás minden téren.
De értsd már meg kérlek hogy ezek ugyanolyan típusú meg jellegű motorok, most az hogy egy 1.6 VTI 160 Nm vagy ez 200 Nm van az nem egy nagy különbség ... nagy változás igen teljesítményben, de ugyanúgy nincs nyomaték és ugyanúgy egy kizárólag föntre hangolt 9 ezerig forgó szívómotor. Értem én hogy kicsivel több a nyomaték is, de ha valamiben akkor pont nem abban jó az a motor, nem arról szól az egész .. ha azt mondtad volna bezzeg egy 2 literes dízel a 350 Nm-ével .. az igen, mert valóban, az forogni nem tud cserébe 2e-res fordulatnál hegyomlás mert ott nagyon erős. Ennek ellenére mondtál egy jellegében full ugyanolyan motort, ami alig több nyomatékban és ugyanúgy nem az az erőssége, hogy "bezzeg abban legalább van nyomaték". Erre akartam csak célozni, de valóban ne beszéljünk el egymás mellett annyira nem fontos az egész
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz tresh #102088 üzenetére
Sajnos nagyon hosszúak a váltóáttételek, és nem is könnyű az autó.
Egy jó áttételezésű váltóval mehetne sokkal jobban (amúgy nem bánom mert én szeretem így, még ha emiatt nem is megy annyira)
Csak összehasonlításképp: a sima 2.0 focusnak 89-nél forog le a második, nekem 115-nél
Igaz az csak 130 ló és 175 Nm, de emiatt másodikban nagyobbat lép, mint az enyém.
Ha az a váltó lenne az enyémben is, akkor épp 100-nál forogna le a második, egy fél mp-el biztos jobbat menne 0-100 -on.[ Szerkesztve ]
-
lenox
veterán
Nem ertem annyira, 3500-tol a max nyomatek 80%-a van, az a semmi nincs?
Mert a teljesítmény gyorsít, nem a nyomaték
Ez eleg vicces mondas, amugy az ero gyorsit. Ami adott sebessegi fokozatban a nyomatekkal aranyos, nem a teljesitmennyel, a teljesitmennyel nyilvan csak a fordulatszamon (vagy ha ugy tetszik a sebessegen) keresztul.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Ezt annyira nem volt időm megfigyelni mert csak (német pályán) mentem vele, kint élő barátom árulta. De szívó benya létére nagyon szépen szedte a lábát 180 ig Egy bajom volt vele hogy egy vagyon lett volna bepapírozni... már mint ahhoz képest amennyiért oda adta volna nekem.. de igazából a fogyija miatt maradt németbe 10 alatt nem igen evett volna alattam.. nem tudtam volna megállni hogy ne toljam neki
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz lenox #102090 üzenetére
Nem ertem annyira, 3500-tol a max nyomtek 80%-a van
Az 166 Nm.
az a semmi nincs
A semmi az 0, ez 166-tal több annál, mindenesetre nem a 166-ra szokás mondani, hogy van nyomaték de mondom hagyjuk már .....
(#102091) tresh : ja igen ott jól megy, 100 és 190 között kb. Harmadikban 5 ezertől negyedik tiltásig nagyjából, afölött meg már kijön hogy nem jó a focus légellenállása.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest