- Poco X6 Pro - ötös alá
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Netfone
- iPhone topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
válasz sch_a #102643 üzenetére
sztem néhol nem tudod mit akarsz...
pl mi a jól felszerelt? ABS? Léggkondi? KPzár? az mért ne férne be Yarisba ebbe az értékhatárba?
yaristól azért félsz mert kicsi lenne? Mért Fiesta nagyobb?ilyesmik. ha nagyobb kell huzd ki a fiestat, yarist és rakd be helyére a focus, corollat. Mégnagyobb? focus, corolla kombi, 307 helyet meg 307sw. Megbízhatóság? Ebbe nincs kérdés yaris, corolla a leg ráadásul 1.3as és 1.0as is nagyon megbízható, keveset fogyasztó darab.
szerk: Nekem amúgy yarisom van, sokat gondolkodtam cserén de nehezen veszem rá magam nekem túl jó.
Az év 99%ban tökéletes jórészt városban, kissebb mértékben országúton van használva 4.9-5.1lel eljárok. BPen ez felugrik 6lre.
1% ami marad a nyaralás.... ekkor felrakom a tetőboxot az +400liter azaz össz van 680literem. Ha vennék egy corolla kombit, 307SWt azoknak van ~360liter. Akkor is fel kéne raknom a boxot, semmi +t nem adna.
Ha lesz két gyerek akkor első körben előre tolom a hátsó üléseket aztán lehet kényelemből mert megtehetem cserélek...[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #102618 üzenetére
Hogy máshogy...
Ezért lesz gyári wrx kidörgőm, az nem hivalkodó/zavaróan hangos de azért nem is olyan visszafogott mint a jelenlegi. Erősebb nem lesz mert a leömlő marad csak a katalizátor után rész lesz cserélve nagyobb átmérősre. Már csak el kellene hoznom, aztán kövi olajcserekor felpattintják rá. Már csak az a kérdés, befér-e a hátsólökös alá vagy sem...
#nincsbennetarcsi
-
sch_a
addikt
válasz Dare2Live #102651 üzenetére
A túl kicsit úgy értettem, hogy viszonylag nagyobb darab vagyok és állítólag kicsik az ülések, nem tudom mennyire férnék el benne kényelmesen. Egyébként nem kell nagy autó, sőt.
A 800ezret pedig úgy gondoltam, hogy átírással, első szervízzel stb-vel együtt kellene beleférnie. Szóval magának az autónak az árának meg kéne állnia úgy max. 650-nél, ha jól számolok.
Ennyiért nem hiszem, hogy találnék jó állapotú corollat, de ha a toyoták tényleg ennyire megbízhatóak, akkor marad a yaris. Kösz a válaszokat.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz teratti #102656 üzenetére
Miért beszéltek le róla? Nem rosszak pedig.
Az 2010-ig gyártott első generációs dízelt kerülni kell, mert a befecskendező rendszere fosch és drága a cseréje. A többi motorjuk jó, főleg a 2.0 benzines egy nagyon eltalált darab meg a 3.0-ás is remek darab (erősen túlméretezett tartalékkal rendelkezik) a 3,6-osról nem is beszélve...A 2,5-ösök idővel elkezdik csipegetni az olajat öregebb korukra de az újabb nagyobb löketűben (2457ccm vs 2498 ccm) már ezt is javították. Ami még nagyobb költség az a kettőstömegű lendkerék ami a DOHC motorokban vannak (SOHC-ban nincs). Ráköltős inkább a tankolás mert az étvágya nagy, főleg ha kihasználod az erejét ami csak hatványozódik ha a felezőt is kapcsolod...
#nincsbennetarcsi
-
teratti
senior tag
Ő lenne az. Felhívtam egy hete egy békéscsabai barátom, hogy nézzük már meg de azt mondta ha sok pénzem van mellette akkor vegyem meg. A vezérlés 200e, speciális szerszámok kellenek, computerrel is csak az eredetivel kommunikál.... Igaz túl van a kereten, németországi a km-t keveslem....nem tudom.
Szimulátoros bajnokságok - www.gtr-masters.hu
-
Declare
őstag
válasz teratti #102662 üzenetére
Vezetett szervizkönyvre ra lehet menni....az Nemetorszagban tuti kiderithetö. De hogy ennyi idös Nemet autoban ennyi km.....hat csodak vannak, csak azert na....
Amugy ha jol tudom ezek igazak, amiket irtal, hogy vezerles csere huzosabb, meg speci kütyük stb....meg en ennyi idös autonal az összkerektöl is tartanek azert egy kicsit....de ezek csak offos gondolatok, amik felmerültek bennem, de Qru majd megmondja a tutit
mod: raneztem gyorsan a mobile.de n, es hasonlo evjarat/motorral hasonlo km mennek....picit talan több, de semmi keppen nem 300 ezer km ek szoval a km lehet realis....itt lehet inkabb csak jobban a "hobbifelhasznalo veszi", a km falasra meg egy takarekos tdi van melle
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz teratti #102662 üzenetére
Nem igazán ismerem a típust, de biztosan nem a vezérléscsere összege tántorítana el, ha egyébként rendben van az autó. Nem tudom milyen hosszú távra tervezel, de vezérlést egyszer kell biztosan cserélni (vásárlás után), utána lehet, hogy soha többet még nálad van az autó. Mennyi a csereperiódus? Mennyit mész egy éveben? Hány évre tervezed?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
teratti
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz teratti #102662 üzenetére
A vezérlés csere tényleg nem olcsó (mivel alacsonyan fekszik a motor a fél elejét le kell bontani, hogy hozzáférjenek, hűtőt is ki kell bontani hozzá pl) de az 100k km-es ciklusú (vagy 5 év ha jól emlékszem) ezeknél tehát ebben vagy nem kell vagy nagyon sürgősen kell cserélni. Nem érdemes spórolni a minőségen, én csak gyárira cserélném ez vonatkozik a gyertyákra is meg vízpumpára is. Haver most cseréltetett vezérlést 2.0i Forijában abba 180k volt utángyártottal úgy, hogy a vízpumpát nem cserélték le. Tehát a gyáriból vízpumpával a 200k az abszolút reális ár. Cserébe újabb 100k km-et elmegy hozzányúlás nélkül (nyilván kopókat nem ide véve).
Amire érdemes figyelni, hogy az első és hátsó diffikben 60k km-es ciklusú az olaj csere azt sem szabad elhanyagolni (az újabbakban már 80k-ra lett kitolva de én nem kockáztatok azon a 1,5-1,8 litert olajon ne múljon) akár csak a váltóolaj cserét (szintén 60k km-erenként érdemes cserélni). A gyári 15k-s motorolaj csere periódust is érdemes rövidebbre venni 5k-val és akkor örökélet +1 nap.
Egy kis szervíz olyan 40k körül van (olaj + szűrők) gyári cuccokból. Én legutóbb úgy fizettem 33k-t, hogy én magam vittem az olajat hozzá. Aztán lehet vidéki szervízben megcsinálják olcsóbban is de itt Pesten rendes szakszervízben ennyit kóstál.
A fogyasztás láb függő is nyilván de olyan 7-9 liter körül alakul manuális váltóval a 2.0i Imprezánál.A fenttarása költséges valóban, ha nincs erre pénz akkor nem szabad beleugrani, akkor venni kell egy Swiftet és csókolom. Ami nyilván nem azonos kategória vezetési élményben de ugye költségekben sem.
#nincsbennetarcsi
-
-
Declare
őstag
nah ez milyen jo elolvasgatni, meg ugy is, hogy nem kacsintgatok a subaru fele.
Azert ez az 5k olajcsere (szigoruan szerintem), kisse mar a lo masik oldala. Nyilvan egy kihegyezett, pörgös sport kocsinal oke...lehet...de egy atlagos autonal, amit minden nap nem gyorsulasi versenyre hasznalsz es nem is extrem rövid tavokat megy kizarolag, hanem vegyesen van hasznalva, azoknal a 15k km +/- 1-2 ezer km (mennyire hosszutavu vagy rövidtavu auto), realisan vallalhato periodus.
Persze nyilvan az 5k az meg biztosabb, de ez nekem olyan, mintha olommal belelned a hazat falait, hogy megvedjen a kozmikus sugarzastol....biztos, hogy jo es megved, csak kerdes, hogy van e ertelme?
Na de ez nem kötekedes, csak egy velemeny....
(#102670) MunezXBK Jah, asszem a H astraban ilyesmi müvelet az elsö izzo csereje is
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #102672 üzenetére
Félre érted amit írtam, a 15k-s gyári ciklust érdemes (de nem muszáj) lerövidíteni 5k-val, tehát 10k-s ciklust érdemes tartani. A Hondámban is lerövidítettem a 15k-s ciklust 10k-ra. Nyilván ha keveset jár hidegen a motor, pl sokat autópályázol akkor lazán tartható a 15k-s csere ciklus.
Az STi-kben 8k vagy intenzív használat esetén 5k a csere ciklus gyárilag de azoknál érthető is.Typhoon47: Van ilyen szervíz (én legalábbis ismerek ilyet) csak meg is kérik az árát.
mod:
Munez: Lehet legózni rendesen ezzel is akkor.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Költői kérdésünk rovatban ma:
Mi a hátasállat búbánatos kékeres reprodukciós szervéért nem képes semmilyen autógyártó normális kisautót gyártani, amiben nem két hokedlit tesznek az első sorba, és egy miniatűr várótermi padot a hátsóba, hogy a nyakadba húzott lábakkal nézegethesd a szomorú 80-as évek műanyagkiállítását feldobva minél több zongoralakkal, és jó nagy résekkel a középkonzol helyén, hogy szellő legyen, és úgy nézzen ki, mintha lenne benne hely? Egyáltalán mi a fenének erőlködnek az ötszemélyesítéssel, amikor mindenki tudja, hogy soha a büdös életben (na jó, 98+ %-ban) nem fog senki hátul ülni (70-es években kispolszkival országjárók visszamlékezései nem érnek), de azért ötajtós legyen, hogy legalább az elsőt is kicsire lehessen csinálni. Extrákat említve persze mindenki legyen boldog, ha van benne klíma (szigorúan manuális), meg a kötelezővé tett abs/esp, azon kívül örüljön a paraszt az első elektromos ablakemelőknek, meg hogy a gyári rádió már mp3-at is játszik. Yay. A menettulajdonságokról meg aztán ne is beszéljünk, mert nem elég, hogy kényelmetlen, hnagos, csattog, pattog, még jól alul is motorizálják, de legalább lehet bele turbót tenni. Tárolóhelyeket, meg könyöklőt, meg normális 'kardánbokszot' meg aztán végképp ne akarjon senki, hát nem elég, ha ott lóg a műszerfalból a csökött kis tízcentis váltókar?
Egyszerűen hihetetlen, hogy ha normális belső teret, és rendes extrákat keresek, akkor a kompaktok alatt egyszerűen semmi nincs. Valami olyasmire gondolok, mint a 3-as Mazda, vagy a J Astra beltere, de ekkora autót meg minek vegyek, ha az esetek 90%-ában egyedül használom, a maradékban meg max egy utasom van, és talán 1-2%-ban lenne 2? Ja, és az a röhej, hogy árban meg szinte ugyanott van a két kategória, mihelyst nem a fapados verziókat figyeljük, hanem sikerül nagy nehezen találni valami felextrázható kisautót (Mazda 2 pl), de a hokedlik, az üléspozíció, meg a műszerfal még mindig durván fapad.
Ami elfogadható kívül-belül-motorban, az talán az 1-es BMW, de azt meg nem feltétlenül akarok, ráadásul még használtan is borzasztóan drága, az alkatrészárakról nem is beszélve. A Mini lenne még bejövős, de az a 35 centis sebességmérő a műszerfal közepén olyan, mint egy Ali G film kelléke. Még talán az Audi A1 jöhetne szóba, de az meg megint kicsit puritán és régimódi belül... Méretre még egy Yaris, vagy Corsa is sok lenne kb, elég lenne valami Aygo/C1/108 méretű is, de ahogy azok belül ki bírnak nézni.
A vége tényleg az lesz, hogy veszek második autónak egy MX5-öt, csak az asszony le fogja harapni a fejem...
Köszönöm, hogy meghallgattatok, leülök magamtól. esetleg ha van valakinek még tippje, hogy merre érdemes körülnézni, azt köszönettel veszem. Szaladgálós autó kéne, kevés km-re, sok hideg üzemmel, szóval legyen elérhető valami normális, nem turbós benzinmotor hozzá. Szerencsére nem sürgős, csak szokás szerint igen előre elkezdtem nézelődni, és kicsit elkeseredtem a kínálattól.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz parandroid #102675 üzenetére
+1 az mx5-re asszony masodlagos
-
sasa134
addikt
válasz parandroid #102675 üzenetére
+1 a posztra, zseniális
Amúgy a keretet nem tudom, de az új Polo nagyon igényes belül (is), aztán ami eszembe jut az a Volvo C30, bár nem (túl) kicsi, de ha az 1es bmw is felmerült, talán erdelehet. Turbótlan 1.8assal. Vagy Fiesta, abból is az új egy elég klassz belterű kocsi.
Avanti Roma
-
tresh
addikt
válasz parandroid #102675 üzenetére
+1 mx5
-
Typhoon47
őstag
válasz parandroid #102675 üzenetére
Amit leírtál az kb. az olcsóbb/több éves modellválasztékra érvényes, de mivel 1-es BMW-t is említettél így teljes zavar, hogy mennyit szánnál rá. Nézz meg egy Honda Jazz-t, én nem sok kisautóban ülök/ültem de a Jazz még nekem is tetszett.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
LegoHead
újonc
válasz parandroid #102675 üzenetére
Hunyadi i20-at fényezik most nagyon.
-
hdman
őstag
Ma tankoltam a Mazda2-be, (ez az első mióta megvettük) 10,61 liter/100km. Ez csak város, ugye brutál hidegek is voltak, plusz esélye sincs melegedni, mert max 2-3 km-re van használva.
Sopron city :)
-
footy
addikt
válasz parandroid #102675 üzenetére
+1 A Honda Jazz-re. Kifejezetten jó ülései vannak és el lehet férni benne. Szerintem az I gennek a motorja is kellemesebb mint a 2 generációnak.
-
hdman
őstag
válasz parandroid #102675 üzenetére
Én ugyanebben a cipőben jártam, csak 1M alatt akartam maradni mindennel együtt. (Asszonynak kellet városi mászkálós gyerektranszportáló,kicsi,5 ajtós, klimás,el ablakos kisautó). Először Polo-Ibiza vonalon indultam el, aztán Mazda 2 lett belőle. Ha kicsit megemeltem volna a keretet 100%, hogy Jazz lett volna. Amugy a M2 eddig nagyon tetszik mindkettőnknek, én is gyakran használom. Kívülről egy kis gyösz, elveszik a parkolóhelyen, belül ehhez képest óriási
Sopron city :)
-
teratti
senior tag
Swift-ből léptem ki kb. egy éve annak is az aszfaltszaggató verziójából az 1.0-ból. Vissza a Subaruba.....Ezért mondta, hogy ne vegyem meg ezt csak ha van pénzem a jövőben is fenntartani. Maradnom kell a valóságnál ha lenne 5 millám vennék egy szépet és maradna pénzem rá de így marad az egy millió-s határ és a G Astra de abból az 1.6 legalább. A C Vectra bevált modell?
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros bajnokságok - www.gtr-masters.hu
-
teratti
senior tag
válasz !Overdose! #102667 üzenetére
Itt kb. leírtam mi lenne a terv nagy vonalakban.... Talán a rev.1-es Focus 1.6 Ghia vagy nem tudom akárki akármit mond a 307-es is 🎃 jó lenne vezettem sokat a barátomét és kellemesen csalódtam. No, mindegy várom az ötleteket...
Szimulátoros bajnokságok - www.gtr-masters.hu
-
válasz hdman #102685 üzenetére
Jazz kompromisszumnak elmenne, de a beltere ugyanolyan lehervasztó, mint a többi kategóriatársnak. Ráadásul a legnagyobb erénye pont a helykínálat lenne, de az nekem nem kell. A kettes Mazdát is néztem, annyira nem gáz, mint a kategóriatársak többsége, ráadásul szépen extrázható, és az ülés sem tűnik annyira vészesnek, azok között van, amit mindenképpen ki fogok próbálni.
sasa134 #102677: A Polo jó tipp, a műszerfala talán ennek a leginkább vállalható a kicsik közül, lehet, hogy ebben is el kéne mélyülnöm. A C30-as Volvot is néztem, az pl kimondottan igényes, viszont a svéd beltér akármilyen prémium, nekem valahogy nem jön be. Mondjuk a hátsó ülések megoldásáért extra pirospont nekik, végre valaki be merte vállalni, hogy négyszemélyes autót csinál, azt viszont rendesen. Viszont sajna már csak használtan elérhető, és még úgy is állleejtősen drága (15k EUR-tl indul a kínálat alja).
Typhoon47 #102679: Mivel nem találtam a kicsik között olyat, ami tetszene, elkezdtem felfelé nézegetni. Az egyesből egyébként a kabriót néztem ki, annak nincs olyan bakancsformája, cserébe kicsit még drágább, pedig alapból sem olcsó, tisztára, mint a Volvo C30.
Árban 10k EUR körül gondolkoztam, nyilván nem a kínálat alján néztem, és valami Tageszulassungos (magyarban kb autószalonos bemutatóautót) néznék, vagy valami viszonylag új használtat. Ha valami nagyon bejön, elszaladhatunk 15k-ig is, de jó lenne azért a kisebb összeg felé tendálni.
LegoHead #102680: A Hyundai ugyanaz, mint a többi kisautó, csak pepitában, nem tudom, hogy a fényezés minek szól, nekem a beltér és a kényelem lenne a legfontosabb, abban meg nemhogy nem magasodik ki a mezőnyből, de finoman fogalmazva is szépen belesimul. Motorerő, ilyesmi különösebben nem számít, inkább legyen gyengébb, de megbízható, nem fogok vele száguldozni, viszont nézzen már ki valahogy, meg lehessen normálisan felextrázni.
A családi autó most egy Mazda 5, ennél lejjebb nem szívesen adnám kényelemben, meg extrákban, szóval ilyen kompakt kategóriában manapság alapvető extrák, mint automata klíma, esőszenzor, tempomat, fűthető ülés, elektromos tükrök, ülés- és kormányállítás ezerfelé, normális, navis, nagy kijelzős központi kijelző USB-vel, BT-tal, meg gyári kihangosítóval, no meg ha nagyobb az autó, akkor minimum tolatóradar legyen már benne, vagy legalább kérhető legyen hozzá. A Mazda 3 beltere pl eléggé bejövős, nyilván nem várom el ugyanezt a kettestől, de jó lenne, ha közelítene hozzá...
Szerk.: Jah, igen, ez még a modellfrissítés előtti hármas, ami szerintem bentről sokkal jobban nézett ki, mint az új, ráadásul abba a buta idrive-szerű megoldás került az érintőképernyő helyett, nem is értem miért. Az viszont tény, hogy a külseje úgy viszonyul a régihez, mint a manapság egyre inkább dívává váló Jennifer Lopez a kiskunszentpocakosi falu szépéhez.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Zewa
senior tag
válasz parandroid #102675 üzenetére
+1 az Mx-5 -re!
Ismerősnek is tiltakozott az asszonykája de csak lett mx-5. Tavasszal jött a szerviz anyuka autóján, így le-le nyúlta a Mazdát, aztán ahogy teltek, múltak a hónapok egyre kevesebbet használta a sajátját (207) és bele szerelmesedett a Mazzagba. Most már inkább tekinthető anyuka autójának, mint apukáénak.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
sasa134
addikt
válasz parandroid #102688 üzenetére
15k? 8-9ezer eur körül nagyon tisztességes, 80-90k futás alatti C30-ak vannak, 2008-9-es évjárat. Hátul korrekt fotelek 2 főre persze ha a design nem tetszik....akkor mindegy. Azért ha látsz egyet, sztem ülj bele.
Szerk.: jah látom te kb újat keresel, akkor azt mondom új Polo. Az beleférhet árban és baromi jó kis kocsi. Sokszor vezetem céges utak során, általában ilyesmiket bérlek ( múltkor Portugáliában megáldott a sors egy FIat500-zal...)
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
-
válasz sasa134 #102691 üzenetére
Jah, bocs, be volt lőve a filter max 2-3 évesre, ennek meg az az utolsó két modelléve volt. V70-ben ültem, ahogy nézem a képeket, ez szinte ugyanaz a beltér, élőben elég hervasztó volt, pedig egész addig azt hittem, hogy engem nem tudnak zavarba hozni a szürkével, meg a szögletes geometriai formákkal.
Amúgy a kerettel az a helyzet, hogy amíg egy kvázi új autóért kiadnám a 15k-t, addig egy pár évesért már nem biztos, így meg ha azt nézem, hogy mit vennék, és mennyiért, sajnos drága a Volvo. Ahogy a BMW is, pedig azért az egyes kabrió nem csúnya. Az MX5-tel ugyanez a helyzet, a szalonautók jócskán 15 fölött indulnak, jól felszerelve már közelebb vannak a 20-hoz, odáig meg most nem akarok semmiképpen elmenni. Ha meg használt, akkor már nem költenék rá annyit.
Szerk.: Utólag láttam, hogy te is szerkesztettél.
Na mindegy, kijön a tavasz, meg a jóidő, és elkezdek kipróbálgatni pár szóba jöhető példányt, aztán tényleg lehet, hogy az lesz, hogy inkább veszek egy kisebbb kompaktot, mint amilyen a Mazda 3. De addig még sok olvadt hó lefolyik a Majnán (illetve amilyen telünk van, lehet, hogy mégsem túl sok...).
mycso: Jaj, csak a Ford műszerfalától mentsen meg a jó sors, hát hogy lehet 2014-15-ben ilyet csinálni? Úgy néz ki, mint egy háztartási robotgép, vagy egy túlbonyolított ipari porszívó. Értem én, hogy ez szubjektív, meg minden, de a nagyobb, családi autó vásárlásánál is azonnal dobtuk szegény Fordot, miután kipróbáltuk, ugyanez a borzalom van a C-Maxban, a Focusban, de még a Mondeoban és az S-Maxban is, bár ez utóbbiban talán már sikerült valamennyire élhetőre faragni.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sasa134
addikt
válasz parandroid #102693 üzenetére
Miért nem veszel akkor új (szerű) 3as madzagot? Szívó, szép, jó.
Most meglestem, milyen Polo-t kapnàl 15k-ért. Meglenne egy 2-3 éves 179 lovas DSG-s mérregzsàk Polo GTI. Az pedig fun (tudom, turbo..de legalább szíjas)
Avanti Roma
-
válasz parandroid #102693 üzenetére
A miénk 2012-es vagy 3-as volt, annak ilyen a bele, nekem bejött.
A mostani J astrának is valami hasonló gagyibb, mostanában ez a trend....viszont az astranál meg a tejfölösdobozból lévő anyagok szörnyűek, na ez gagyi.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz sasa134 #102694 üzenetére
Polo nem hülye ötlet, utoljára vagy 10 éve ültem egyben, azt mindenképpen érdemes lesz megnézni. GTI nem kell, a DSG viszont biztos jó dolog, de nem hiszem, hogy a kisebb motorokhoz is adják. Na, majd rákérdezek. Egy próbát, meg egy látogatást valamelyik nagyobb kereskedésben mindenképpen megér. Mazdához meg úgyis visszajárok, ha máskor nem, kerékcserére, meg az éves szervizekre, a hármast bármikor ki tudom próbálni, de első körben jobb lenne valami kisebb, tényleg tök fölösleges lenne akkora autó egyedül járni.
mycso: Astra belülről nekem jobban bejött, az tény, hogy így képen nem néz ki sokkal jobban, de volt alkalmam vezetni, a belteréről kimondottan kellemes élményeim vannak. Maga az autó már más kérdés, olyan az egész, mintha egy fürdőkádban ülnél, ráadásul sikerült közel 1,5 tonnára hízlalniuk, és szinte nullára csökkenteni a hasznos ablakfelületeket a szélvédőn kívül mindenhol. Ráadásul úgy lett nagyobb az egész autó, hogy belül szinte még kisebb is lett, mint az elődmodellek... Borzalom. Csúnyán elbántak szegénnyel, na. Pedig nekem jó tapasztalataim voltak a G Astrával, szerettem, de a fentiek miatt sajnos szóba sem jött az új autó választásnál.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sasa134
addikt
válasz parandroid #102696 üzenetére
Én is keresem még álmaim 6osàt, de vagy nagyon ritka a fehér, azt akarok, legutóbb Berlinben volt egy. Ez utánajàrós lesz.. de nem csàbultam el más irányba (pedig volt e91, Accord, C Merci, S80/V70, Rav4 irány , de az eszemre hallgatok, Mazda)
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
hdman
őstag
válasz tboy93 #102690 üzenetére
Ezen semmi nem volt melegitve. Elforditja a kulcsot, beköti magát aztán megy. A nagy hidegek sem segítettek, és ráadásul nem garázsos kocsi. Egyelőre ennyit tud, kiváncsi vagyok, ahogy jön a jobb idő, mennyivel megy le. Sajna hosszabb távon sosem lesz használva, ha városon kívül megyünk, akkor a kombit visszük.
Most hétvégén volt olaj és az összes szűrő cseréje, talán az is segít valamit
Sopron city :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- DXRacer használt szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen