- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Pletyka: Gagyi volt, beszünteti az Apple a FineWoven kiegészítők gyártását
- Honor Magic V2 - origami
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Csaby25 #103048 üzenetére
Nagyjából mindegy. Inkább az a fontos, hogy neked kívül-belül tetsszen, és jó állapotban legyen, de ez meg használt autónál úgyis az egyedi ajánlat függvénye. Szóval lóra fel, és próbálj ki minél több különbözőt. Franciát, németet már ajánlottak, azért a japánokat, sőt, a koreaiakat se hagyd ki.
joamilestone: Igen, ez nekem is feltűnt, szedánnál elcseszettebb dolog nemigen van, ha babakocsit kell valahova betenni...
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Meghalt az akksim.
Rákerestem itt is, Yuasa, Exide vonalat javasoltátok sokan, továbbra is jó döntést jelentenek?
Autótípus alapján ez a Varta a gyári ajánlás.
Csak számomra meglepő, h a "nagyobb" márkák akkuban olykor kevésbé jók, mint a számomra ismeretlenek?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kornel
veterán
válasz runner 125 #103052 üzenetére
Ha varta, akkor black, ha jól tudom.
Exide-bol is a premium, ha jól tudom.
Nemrég hallottam titkos tippként a Bären márkát, utánanéztem, én szerintem azt fogom megpróbálni, ha bekrepál az enyém, ami elég esélyes, mert egy 2008-as osztrák savas akksi van benne, mondjuk töltöttem rá desztvizet, így remélem még bírja egy darabigjoamilestoné: akkor én vagyok az első
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #103052 üzenetére
Nekem a Bären Polar Plus akku bevált (5 éve van a kocsimban), de itt a fórumon senkitől nem láttam még, hogy ajánlotta volna.
-
Csaby25
senior tag
válasz szőröscica #103050 üzenetére
Elnezest, javitok, 4+1-et akartam irni, a lenyeg, hogy ne 2+1 legyen.
Amugy en ezekre gondoltam:Toyota Corolla, Vw Golf IV, Seat Leon I.
Esetleg meg Ford Focus II, de ugy tudom a golf tartosabb, legalabbis a 2014-es Tüv szerint .
Na most a Corolla kiesett, mivel a hatchbacknek kicsi a csomagtere, es a sedanba nehez bepakolni a gyerekkocsit.[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
zolikaDB
veterán
válasz runner 125 #103052 üzenetére
Exide ne.
Banner (valamilyen) Bull. Vagy Jász Akku, úgyis kifingik mind 3-4 év után -
Kornel
veterán
válasz Csaby25 #103055 üzenetére
Golf tartósabb?
A reklámban biztos
VAG azonos évjáratban drágább, mint egy más hasonló autó, ha meg akarod fizetni a (szerintem indokolatlan) felárat, akkor tedd, szerintem viszont érdemesebb egy újabbat, jobb állapotút, felszereltebbet nézni másból. (Ford, Renault, Kia, Hyundai, stb.)(#103056) zolikaDB : Jász akku munkatársamnak 2 évet se bírt, 1 év gari van rá, ahogy letelt, utána halál, bikáztam már a kocsimról, meg otthon tölti, kösz, de ezért én nem adnék pénzt...
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz Csaby25 #103048 üzenetére
Skoda octavia szerintem. Ha jön a gyerek akkor jó ha van mibe pakolni, kategóriájában azt hiszem ennek a legnagyobb a csomagtartója.
runner 125: Bosch silver s5, Varta black dynamic. Ezekkel nem igen lehet melléfogni.
kornelka: Azért az a jász akku sem olyan rossz. A switfben 4 éve van benne, tökéletesen teszi a dolgát úgy hogy télen-nyáron az udvaron alszik. Oké hogy nem egy prémium márka de azért nem 2 évet bírnak azok sem.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #103059 üzenetére
szerintem is jobb a kombi, főleg gyerekkel.
de anélkül is lehet rá szükség, olyan dolgok beférnek, amit max. teherautóval hoznál el valahonnan.
egyébként ha már octavia kombi, akkor a mondeo kombi nagyobb is, benzinesben meg a kettőstömegűn kívül nagyon más el se romlik. -
nesa
veterán
válasz szőröscica #103054 üzenetére
Szerintem ezt ki kell fogni en 5 eve vettem a dizel tipoba GLOBAL akunak nevezett valamit mert olcso volt jo garanciat kaptam ra, meg mindig hibatlan es nagyon sok inditas van benne 2x ujitottam fel az oninditot miota benne van es legutobb cserelni is kellet mert a komutator a muanyagig kopott, ocsem vett ugyanilyen markat a skodaba 1,5 ev alatt megdoglott, ilyen ez a szakma.
Korabb volt Perionom 2002 be vettem 2009 ig ment, a varta meg a perion ugyan azon a gepsoron keszul.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #103062 üzenetére
egy ilyenre gondoltam, de mondjuk ghia-ban, fullosan jobb (első szélvédőfűtésről még mindig csak álmodoznak a VAG-nál )
1.8 vagy 2.0 majdnem mindegy, kb. ugyanannyit esznek.
ez már FL2-es amúgy, az összes típushibát javították, úgy mint a berohadó hátsó féknyergek, a tönkremenő központi zár vezérlés, az ajtók aljának rohadása, és a rozsdásodás alul. -
!Overdose!
őstag
kornelka&trassher: black, blue, silver. Ez a sorrend Vatra-nál. Csak a Silver-t merném nyugodtan ajánlani, de általánosságban a blue is ki szokott bírni 5 évet.
zolikaDB: Az Exide akkuk igen is ajánlottak, de abból leginkább a Premium sorozatot érdemes.
Lépjünk már túl ezen, hogy egy gyártó összes termékét lehúzzuk vagy éppen az egekbe magasztaljuk. Akksinál is ugyanaz a helyzet, mind a gumiknál. Nem csak a gyártót, hanem a konkrét típust érdemes vizsgálni. A prémiumgyártóknak is vannak rosszabbul sikerült sorozataik és a kisebbek is betalálnak olykor.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Typhoon47
őstag
válasz !Overdose! #103064 üzenetére
Tudtam, hogy jössz és rendet teszel, helyes Plusz 1 Vartára (blue, silver). Nem nagyon hallottam olyanról akinek ne bírt volna ki 5 évet legalább egy blue.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
-
!Overdose!
őstag
Adtunk már el Carbon Boost technológiás Exide Premium-ot, de nem teszteltük. Sajnos ilyesmire nagyon nincs idő mostanában.
Nagyon megcsinálnám már a CTEK/Lidl/Aldi töltő összehasonlítást is, de teljesen reménytelen, hogy mostanában összejöjjön.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
TaaT
veterán
válasz !Overdose! #103067 üzenetére
Pedig kíváncsi vagyok rá. Lehet az lenne a köv aksim, úgy 5-6év múlva
Ha kell ctek tudok kölcsön adni. Vagy neked is olyan van?
zolikaDB: Na az szép
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
lenox
veterán
De amugy meg nem csak az aksitol fugg, hogy meddig birja, hanem az auto elektromos rendszeretol is, ha nincs rendben, akkor hamar ki tudja nyirni, ha meg igen, akkor a kevesbe jo aksi is tarthat tovabb.
-
zolikaDB
veterán
válasz !Overdose! #103071 üzenetére
Nekem van Lidl, az elozo szeria. Az ujban ui van feszmérő is.
-
bajnokpityu
félisten
esetleg tudok kölcsönözni optimate-t.
arra jó, hogy ha kezdi az akku veszteni a töltést, akkor megpróbálja helyrehozni az akkut. totál rossz akksival ez se tud mit kezdeni. sőt, ha 11V alatt van az akku, akkor hiába dugod rá, nem engedi tölteni, akkor hagyományos töltő kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Kickass
őstag
válasz Louies #103022 üzenetére
Én hagynám ezeket a 15-16 éves, lerúgott millió km-es audikat a cigóknak. Pláne amiket linkeltél már képekről is borzasztóak, a vámospércsi úti kereskedések meg vagy átbasznak vagy visítva menekülsz majd a kocsik láttán.
Esetleg 1,2 körül már meg lehet csípni szép H Astrát, persze az se egyszerű. -
Louies
tag
válasz Kickass #103076 üzenetére
Köszi a hozzászólást.
Árban elmegyek én 1,5 M ig is csak jó legyen. Azért a régi dízelekre eset a választásom és a TDI-re Mert a Common Rail rendszerek hibáinak javítása nagyon költséges és mellette ott van még a gyakrabban jelentkező az elektromos hibák sora.
Egy olyan dízel autó kell amiről ha lehúzom a kábeleket is haza hoz. Nem plazázni kell, de azért ne legyen szétrohadva. Én papásan vezetek 80-90km/h, de megyek sokat. Elértem az évi/30.000km-t és emiatt gondolkodom dízelben.
Debrecenben tudtok valami jó kereskedőt ajánlani?''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
-
Kornel
veterán
válasz Louies #103077 üzenetére
Amiket linkeltél tényleg elég hulladékok voltak, csak nem akartam bele vau vau
Én is azért vettem régi dízelt, mert kevesebb hibája lehet, de azért itt is legyen a szokásos kopó dolgokon felül 300k zsebben, ha bármikor kell, kettőstömegű, turbo és adagoló egyenként is 100k-s tétel alsó hangon ezekbe. -
DeFranco
nagyúr
válasz !Overdose! #103067 üzenetére
Aldisat méregetted már? Kíváncsi vagyok a véleményedre. Ha igen, akkor jöhetne egy sommás két mondat legalább róla.
-
runner 125
nagyúr
Köszi mindenkinek!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kornel
veterán
válasz runner 125 #103080 üzenetére
Egyébként hogy lehet az, hogy egy szívó japán autóban behal az akksi?
-
Louies
tag
válasz Kornel #103078 üzenetére
Igen erre készülök is. Tudom, hogy ennyiért nem kapok patika állapotút. Nagyobb autóra van szűkségem és dízelre. Tisztában vagyok azzal is, hogy amit évente tankoláson megspórolok. 250 Ft-ot azt ráverem majd a dízelmotorra, de legalább nagyobb, táltosabb autóm van.
A többi kopóról ne is beszéljünk most egy Tech Run 1,4 16v Cliot hajtók egy kis autó, eddig 12 év alatt csak tankolni kellet, meg műszakira elvinni, meg olajcsere. És az elmúlt évben rá kellet költeni 200k-t.
-Alapjárati motor,
-lengéscsillapító (párban rugókkal, mert úgy garos),
-fék,
-km-óra jeladó
ennyi ami hirtelen eszembe jutott.''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
-
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #103081 üzenetére
lehet motorcraft volt benne... csak ez lehet
amúgy ma nekem is elkezdte, hogy be-beesik az alapjárat fékezéskor, ha több fogyasztó rá van engedve (világítás, hátsó ablakfűtés, rádió, plusz ugye a fékrásegítés. kb 500-ig, onnan felrúgja a szabályzó 1000-re.
aztán egyszer majdnem lefulladt üresben lassításkor, esett be a fordulat 200-300-ra, úgy rúgtam rá a kuplungot. de ezt csak egyszer csinálta.
alapjárati szelep másfél éve volt takarítva.
lehet ez is akksi lesz. elvileg az nem így jelez, de nem tartom kizártnak, mert alapból elég hoki akku van bene, 44 ah körüli banner.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Kornel #103081 üzenetére
Úgy h ez a Volvo. Honda-ba fele ekkora kell.
Nem tesz neki jót a ritka használat, azt sem tartom kizártnak, h még a gyári van benne.DeFranco
Index-en kicsit rámhozták a szívbajt. Állítólag, ha korrekt akkuboltban vásárol az ember, ott benne van az új akku árában egy mérés, amivel kizárható a generátor, fesz.szabályzó hiba.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kornel
veterán
válasz Louies #103082 üzenetére
Legalább akkor tisztába vagy a dolgokkal.
Én is így voltam vele, hogy kell egy nagyobb vas, de nekem a VAG túl puritán volt (most biztos kapok a fanoktól ), ezért vettem egy fullos mondeot.
A nagy szagértők bizonygatták, hogy mennyivel jobb egy TDI, de igazából semmivel se, mivel ugyanaz az adagoló (VP44) és ugyanaz a turbo van a TDDI-men is, úgyhogy ez nem jó érv, viszont ugyanannyi pénzből jobban felszereltebbet kaptam, illetve nagyobb is jóval.
Cserébe talán többet kér, köszönhetően annak, hogy nehezebb is.(#103083) DeFranco : szerintem egy alapjárati motor takarítás se lenne ellenére, tesóm mk7-es escortja is ugyanaz a motor, és neki is mindig azzal van gondja, igaz sokat használja városban. A feszültséget meg tudod nézni OBD-n is, hogy stabil-e, nekem még a műszerteszt keretében a km óra is kiírja, meg még elég sok mindent, ha aktiválom
(#103084) runner 125: akkor megnyugodtam, egy szívó japán nem romolhat el. (csak hogy neduddki tanai se merüljenek feledésbe itt )
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #103084 üzenetére
aha, ilyen méréssel sóztak rám egy szükségtelen generátor felújítást csak 40k-ba fájt meg az ügyintézés meg egy kör gödre, hogy rakják össze a kocsit rendesen
ott hümmögött a sok szaki két helyen is, hogy hát ez skandallum, hogy kevesebbet tölt a generátor, mint az összes fogyasztó áramigénye (ami egyébként standard eljárás nem csak fordnál, más autó esetében is, lévén az összes fogyasztó nem megy egyszerre - értsd vészvillogó maxklíma hátsó ablakfűtés ködlámpa refi rádió és ablakmosás )
@kornelka: alapjárati szelep - alapjárati motor egykutya de mondom, volt takarítva. olajcserénél majd azért takaríttatok rajta megint, ha ez rendszeres lesz, most ez még semmi ok a pánikra.
-
Kornel
veterán
válasz DeFranco #103086 üzenetére
mondom, ez a zetec velejárója.
amúgy meg 30 év múlva is menni fog, csak szeretni kell, ahogy bitpork is mondta mindigegyébként ez szerintem süket duma, hogy nem mehet az összes fogyasztó, mert nem tud annyit tölteni a generátor, én elég sokszor közlekedek úgy, hogy 2 ülésfűtés, első és hátsó ablakfűtés, világítás, meg még a szellőztetés és a rádió is be van kapcsolva, mégse volt még csak hasonló dolog se.
csodálkozok is, hogy mindig pöccre indul a gép ilyen használat mellett, 2008-as akksival[ Szerkesztve ]
-
Louies
tag
válasz Kornel #103085 üzenetére
Igazság szerint egy szép törésmentes állapotút szeretnék venni, ami úgy egyben van és rendszeresen karbantartott. A km órát nem is nézzem, mert tekeri-nem tekeri a pénzt mindenki szereti elvet vallom.
Ha esetleg jó tanácsot tudsz adni dízellel kapcsolatban azt szívesen veszem.
A jövőhéten lehűlések várhatóak, ideális a kereskedésekben állt autókat megnézni, hogy indulnak a hidegben. Ez dízeleknél fontos elvileg.''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
-
TaaT
veterán
válasz runner 125 #103084 üzenetére
"Nem tesz neki jót a ritka használat"
Akkor ez lehet neked való cucc lenne [link]
Give them hell Ukraine!
-
Kickass
őstag
válasz Louies #103077 üzenetére
Akkor neked megvan mi kell ha 1,5 misiig el tudsz menni, Hyundai i30 vagy Kia Ceed. A CRDi-k nagyon jó motorok, üzemanyagrendszerrel se szokott általános gond lenni.
Ajánlani tudom ahonnan az enyém van, No. 1 autókereskedés a Sámsonin. A szikgátra és vámospércsire a helyedben ki se mennék, esetleg még a mikepércsin érdemes próbálkozni bár ott már nincs sok kereskedés.
Illetve Nyíregyházán sokkal nagyobb választék van, de persze ott is észnél kell lenni, főleg az Ukrajnából elszármazott magyarul beszélő kupecek árulnak romokat. -
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #103087 üzenetére
az dízel, ott lehet máshogy van, és az sem biztos, hogy a fogyasztózásnak ehhez köze van, ezt csak az én intuícióm.
az alapjárati potyogást én benzineseknél hallottam, elég common issue, vagy javít rajta az alapjárati szelep tisztítás vagy nem. jellemzően javít, amit meg én észlelek azt meg más szerintem észre sem veszi (500-ra esés) ez a mostani durvább beesés meg egyszer volt, ne vonjunk le következtetéseket még.
a fogyasztó-generátor kérdés külön cucc, azt meg mérni kell, hogy mennyivel tölt a generátor full terhelésen, nekem két szavahihető helyen is megerősítették, hogy a) ez itt normális b) más típusoknál (saab vagy volvo kategóriát említett az illető azt hiszem) is teljesen szokványos, hogy nem tesznek bele az összes lehetséges fogyasztó egyidejű szükségletét kielégítő generátort. ott az akksi, az elég puffert biztosít az ilyen extrém esetekre.
-
Kornel
veterán
válasz Louies #103088 üzenetére
én azt mondom, hogy nézesd át vásárlás előtt.
én vétel után 300k-t költöttem rá, ebből egyedül a turbo 100k-ja nem volt bekalkulálva, a többi az várható volt, még max. egy 100-as rámegy, de ez már csak finomhangolás.
szerintem ritka az olyan, ami ilyen idősen nem volt törve, inkább azt nézd, hogy ne kettőből legyen összerakva, és korrekten legyen javítva, stb.
dízelnél sajnos minden baját még alapos átnézés után sem tudod majd kiszűrni, de biztosan többet, mintha csak találomra megveszel valamit.(#103091) DeFranco: szerintem se érdemes vele foglalkozni, amíg nem lesz általános a jelenség.
lehet a tavasz majd megoldja, vagy behal az akksi, és az új oldja majd meg, vagy az alapjárati motor tisztítás.
ilyen ez a popszakma.
egyébként a ford csodája pont az, hogy hiába köhög, recseg, keheg, mégis megy, nem áll meg
legalábbis ezek a régi vasak. az enyém turbo nélkül is ment, igaz nem volt kellemes élmény[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szőröscica #103093 üzenetére
De az ősTDI még 10x simán megkerüli a bolygót, csak ne hanyagolja el.
-
-
Kornel
veterán
válasz zolikaDB #103096 üzenetére
Ghia az csak azt jelenti, hogy mennyi extra volt hozzá rendelhető, de a magyarok nem rendeltek bele szinte semmit, az eredetileg is itthoni kocsik szinte fapadosak.
A kintiek között már lehet csemegézni, vagy amit kintről hoztak be, általában azok jobban felszereltek.
Az enyémbe az ESP-n kívül azt hiszem minden benne van, amit 2001-ben lehetett bele kérni, annyi, hogy nem bőr az ülés, de az nekem nem is kellene.Elvileg a benzinesek elég jók, a 2.0 ugyanaz, mint a mazda akkori benzinese, egy fazékban főztek. Pár gond van velük, szívósorban van egy lapát, amit beszívhat a motor, ha eltörik, de ki szokták szedni, semmi jelentősége. Nagyobb motorokról nincs információm, bár egy 3.0 V6 ST220 a titkos álmom, kék kombiba
FL előtt van pár hiba, azt nemrég leírtam.
A G astránál meg legalább egy kategóriával nagyobb, ugyanígy az octavianál is.
Szerintem a passatnal is nagyobb, de majd jönnek leoltaniBontott cucc dögivel van, sokan ebből élnek, hogy illegálisan bontanak el angol mk3-akat.
-
runner 125
nagyúr
válasz Kornel #103085 üzenetére
Úgy bizony.
Eddig abban 1 váratlan hiba volt. Izzót kellett cserélnem. Aznap szarul is aludtam.
DeFranco
Jajj.
Azt hiszem engem is könnyen megvezetnének egy ilyen felújítással, nem értek hozzá.
Használat közben nem tapasztaltam semmi erre utaló hibát, már jó ideje irogatta a fedcomp h gyenge az akku töltöttsége, remélem pusztán eljárt az akku felett az idő.TaaT
Igen, Index-en egy kolléga is ezt használja (javasolta) a megjelenése óta, nagyon elégedett vele.
Itt találtam legolcsóbban."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Androidos tablet topic
- Trollok komolyan
- Politika
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Suzuki topik
- Formula-1
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- 3D nyomtatott versenypályák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest