- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz Kornel #103854 üzenetére
Golf 4-be lekapták a raktár polcról és belepakolták a gazdaságtalan gyengécske elavult benzinmotorokat mindezt olyan rövid váltóval, hogy az 1.4-et autópálya tempónál az egész korrekt hangszigetetés ellenére szabályosan túl kell kiabálni úgy üvölt a motor. Nem is értem hogyan gondolták, a poloba se nagy szám az a motor nem, hogy az annál jóval testesebb golfban.
-
válasz Tom1939 #103846 üzenetére
Persze, inkább ez, mint a Smart, de ahogy kinéz szegény. Bár még ezt is elnézném neki, amíg meg nem látom belülről. Hogy lehet minőséginek és prémiumnak szánt autóba ilyen műszerfalat tenni???
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
tomcsi23
veterán
válasz FrankMonzano #103848 üzenetére
Pl milyen több hibalehetőség, mint a TDI-nél?
(Vagy a szívó 1,4-hez képest?)...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VegyesTamás
senior tag
válasz deicide #103841 üzenetére
hát igen, sztem only race üzemmódban én is meg tudok etetni vele 15öt, de nagyon nem célom..főleg, hogy vége a jóvilágnak lassan üzemanyagárban..
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
őstag
válasz parandroid #103856 üzenetére
Mármint az iq hogy nézz ki belül? Mondjuk a csillogó részeket én is kivágnám... Mondjuk az aygo-nál jobb belül... Külsőleg meg tetszik. De ház ízlések különböznek. Érdekes módon az új szélesebb smart is jobban tetszik mint a régi. De nekem fontos volt a 2 szükségülés és kis turbo benzinest sem akartam úgyhogy így használtban nálam a smart volt esélytelen.
-
válasz Tom1939 #103860 üzenetére
Belülről az Aygo és ikrei is katasztrófa, pont erről sírtam egy-két hete itt a topikban, hogy nincs olyan kisautó, ami bentről is válllalható lenne, pedig lassan nekem is aktuális lesz a kérdés. Hasonló a helyzet, mint nálatok, nagy autó van, de kellene egy második. Az a baj, hogy annyira finnyás vagyok, hogy még a kisautók közül is kevés az, amiben nem leszek rosszul az igénytelen belterektől és a kényelmetlen ülésektől, nemhogy a miniknél. Az Up/Citigo párost azért még kipróbálom majd, hátha, de sok reményt ehhez sem fűzök...
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Kornel
veterán
válasz parandroid #103861 üzenetére
de minek kisautó?
veszel akkor egy fiestát, az már nem igénytelen.
kicsi is, de használhatóbb is.
vagy egy polot.(#103859) Integrale: valóban, valami miatt úgy rémlett, hogy 1000 kg alatt vannak.
viszont 0,8 deci a különbség köztük kb. spritmonitor szerint, amit lehet soknak is nevezni, de tény, hogy már statisztikai hibahatáron kívül van.[ Szerkesztve ]
-
válasz Kornel #103862 üzenetére
Itt elég durván büntetik a köbcentit, meg a teljesítményt, elég sokat lehet spórolni egy minél kisebb motorméretű autóval. Kis (1,0-1,2) motorhoz viszont nem szívesen veszek egy tonna fölötti autót, dízel nem pálya, turbót nem szeretnék. Másrészt a parkolás miatt ugye megint nem mindegy a méret, ráadásul szinte folyamatosan egyedül használnám. Fiestáról beszéltünk korábban, nem bejövős, de ha kipróbálom, még lehet, változik a dolog. Polo mindenképpen benne van a kalapban, meg ki akarom mg próbálni az i10-et, és a Mazda 2-t is. Meg még ami szembejön. Van még időm kb nyár végéig, őszig, szóval alaposan körül lehet járni a témát.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
!Overdose!
őstag
válasz Kornel #103862 üzenetére
Nincs számottevő súlykülönbség köztük. Pár tíz kilóval nehezebb csak a Golf.
Nem tudom, hogy mit néztél spritmonitor-on, de nálam 1.3 liter a különbség, ami már nem kevés. Úgy, hogy a Honda lényegesen jobban megy mellé. [link]
Mellesleg nem célom lehúzni a G4-et, mert szeretem, de szerintem az 1.4-es és 1.6-os motorok helyett inkább 1.8T vagy TDI. Jó Civic-et már egyébként sem kapni, ha meg igen, akkor olyan áron, hogy kösz, de inkább nem.
Mod: 60k km-t tettem a Civic-be mióta megvettem. 350 Ft-os üzemanyag átlagárral számolva közel 300k-t spóroltam a benzinen a Golf-hoz képest. Azért ez nem mindegy. Most már jöhet a TDI.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
VegyesTamás
senior tag
válasz !Overdose! #103864 üzenetére
ne számoljuk ki h én hozzád képest mennyit buktam vagy te mennyit buktál volna a samarával átlag 8,5 es fogyival mert elsírom magam ...helybe 1mpen belül
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
őstag
válasz parandroid #103863 üzenetére
Hát ha belső igényességet akarsz az tényleg inkább vw és polo méret. Az i10 szerintem nagyon frankó, de nem feltétlenül azért mert a belseje szuper igényes (inkább általában jó minőség és megbízhatóság külső mérethez képest nagy belső).
Bár lehet hogy egy új jobb felszereltségű i20 már megűti a szintet. Elég komolyakat javul minőségérzetben a hyundai generációváltáskor. Mondjuk az i20 is már 4 méter felett van ha jól emlékszem. Az szerintem nem kisautó
A mazda 2 is jó tipp lehet.
Egyébként ha jobban belegondolok tényleg nem nagyon van kis prémium (audi a1, mini), aygo/i10 méretben meg egyáltalán nincs. Pedig milyen jó lenne egy volvo mini pl. Az új 2 literes mocijuk turbó nélküli változatával (ami ugye szintén nincs).
-
FrankMonzano
őstag
válasz tomcsi23 #103857 üzenetére
A pd tdinel lehet tobb hibalehetoseg, a tdi nyilvan egyszerubb szerkezet, de mint ahogy irtam is a tdikben rengeteg km van. Szinte lehetetlen olyat talalni a g4 1.9 tdibol amibe bele mernek ulni.Ez persze en vagyok.
Ebbol az also kozepbol kb ez tetszik . Neztem mar mindent, de nem jonnek be. A 7gen hondabol a facelift sport felszereltseggel tetszik, de horror az ara. A g astra es focus 1 rendkivul rut nekem, a megane/307-tol tartok, az almera/323f meg orulet puritan...
[ Szerkesztve ]
-
FrankMonzano
őstag
válasz !Overdose! #103868 üzenetére
Szivesen veszem az otleteket, ha van egyeb alternativa! 1 misim van max!
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz !Overdose! #103868 üzenetére
Haha igaz. De az már nem prémium hanem luxus. Mondjuk kb senki nem vette, azért iq-t 4-5-szörös árért azért még astonnak is túlzás szuper belsővel is...
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #103867 üzenetére
Tdi ha gondoztak 300ezer km-nel meg csak "bejaratos"... Viszont igen csak kellemesen rangatja a bode,es jol is fogyaszt. Az 1.6 hoz csak annyit hogy varosba klimaval lenyeli az lazan 9-et is akkor meg mar 1.8 t kb 1-2 literrel eszik tobbet de ha ralepsz akkor belerak az ulesbe.Foleg ha irnak ra kis okossagot. De a legfontosabb hogy nem km-t veszel hanem allapotot. Majd valamikor ha lesz vegre idom csinalunk valami talit azt meglesed kozelebbrol milyen egy 3xx ezer km futott auto
-
hobizoli
nagyúr
-
run4fun
tag
Sziasztok!
Nagyjából 3 hete írtam a topikban tanácsot kérve, de most ismét írnék, mert változtak az igényeim.
Milyen autót ajánlanátok nekem?Főbb szempontok:
- munkába járásra lenne, 30 km összesen oda - vissza / nap, vidékről városba (maximum 4 km a táv oda-vissza városban)
- olcsó fenntarthatóság
- kis fogyasztás
- Suzukit nem igazán szeretnék
- "extrák": szervokormány, elektromos ablakemelő, klíma, esetleg centrálzár
- ajtók száma mindegy
- 2000 utáni autók érdekelnénekMivel első autóm lenne, így maximum árként a 400-500e ft-ot lőttem be. A Puntokkal szemezgetem, de kaptam még tanácsként Corsa C-t, Saxo D-t, 206ost, 306ost, Stilot.
Ezekről mi a véleményeket, illetve van még amit ajánlanátok?Köszönöm előre is!
-
-
őstag
válasz sasa134 #103630 üzenetére
ez a túltárolás, évekig egy helyben állás duma gyakran arra szolgál hogy megmagyarázza az "érdekességeket" a szervizkönyben
pl. van egy km adat a gyári rendszerben 2008-ban 120.000 kmel, és meg kell magyarázni, hogy 2015ben miért van csak 160 ezer benne
2008-2012 álltpersze lehet hogy itt nem ez a helyzet, de gyakran trükköznek ezzel a nepperek
cryptot minden termékemért elfogadom
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #103876 üzenetére
Azért a Tdi javítási költségei nem egyforma a modern diesel társaival
Nézd én a saját autómból indulok ki, ha tisztába vagy mit veszel milyen állapotba nem ér meglepetés.
Adagoló+porlasztó rendbe rakása nekem 55k volt.. gyári alkatrészekkel.. ( a porlasztom még mindig az amivel az autó kijött a gyárból , csak beállították a megfelelő nyitási értékeket,háznyomást stb) + vezérlés+ meg egy fix lendkerék+egy új kuplung szett ment alá. Na ez így össze adva 150k körül lehet de most újra megy majd 300k-t alattam. 2 hete voltam chipesnél immo-t kiszedetni és ő is megdicsérte milyen szépen jár a gép+ hogy minden érzékelőm gyári értékeket hozza. Amúgy ha apud ford körökbe mozog akkor én fordot vennék a helyedbe hisz adott a lehetőség ismeri a típusokat és gondolom csuklóból javítja őket[link] < na evvel nem lesz gond erő terén
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Declare #103835 üzenetére
A kiszemeltet elemezgetjük, a hét második felében visszük szakihoz, hogy alá-fölé-bele nézzen. Mondjuk van vele 1-2 apróság, ami nem tetszik, pl. hogy törött volt, de csak fújták, de mégis gyanús kicsit, az órában 11k km van, de a gumik olyanok, minha 40-50k lenne bennük, apró karcok vannak a tanksapkán!!! meg olyan sarkokon, ahol nem is tudna kopni. Ja és ember szerint kopog vagy nem jó hangú a motor, bár szerintem csak kevés közvetlen befecskendezős benzinest hallott még. Meglátjuk, sajnálnám, ha mégse vennénk meg, mert színe és formája ritkaság itthon
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #103883 üzenetére
Jaaa ezert nem ertettem, hogy van az, hogy nezegetitek, de a hangja nem tetszik
Kerdezd meg a BMW topicot, ott szokak irni Bp környeken ilyen nagy bmw szakit, aki bmw-vel kel es fekszik, lehet erdemes hozza elvinni....azert ha valami rommatörött, harom masikbol összekalapalt valami, akkor annal a civic is jobb ......ezt most nem okoskodasnak szanom, csak azert en minden bmw sorsat a szivemen viselem
Fomaja ritkasag az mit jelent? M packet?
-
nagyúr
válasz Declare #103885 üzenetére
(#103884) Typhoon47: Azt hiszem 2012, vagy újabb, pontosan most nemtudom.
Van ember, akihez visszük. Biztos nem 3 darabból lett összerakva, csak a kivitelezés minősége nem pont olyan, mint amilyet az ember elvárna. De majd kiderül, karosszériás srác nézte meg, 1-2 dolgot azonnal kiszúrt. A küszöb furcsa még, a jobb hátsónak a sarka kipattant, kérdés hogy a pantent rossz, vagy feszül a karosszéria, és azért-e?!
M-Packet kívül-belül, és Estoril kék szín.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
FrankMonzano
őstag
válasz tresh #103882 üzenetére
Neked a regi a4 van ugye? Abban se 2 tommegu se reszecskeszuro, igy valoban kevesebb a hibalehetoseg, de en igy is felnek tole. Mennyi van a gepallatban?
nezegettem az a3-a4 audikat is, tdi blokkal, sok van mind1ikben. Linkeltem egy szepet ide, termeszetesen leugattak h ovatosan mert lehet 3x annyi van benne,stb .Ja ez az 1es st azert nem rossz .
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #103887 üzenetére
99-es a4 van és gyárilag van benne kettőstömegű Csak én az elődjéből visszatettem az egytömegűt.
Most 305ezer. -
sitotomi
tag
Sziasztok!
Segítségetek szeretném kérni.
Kellene egy második autó melóba járósnak. (Olyan 4-5 évre tervezek)
Pest-Dabas (5-ös út + soroksári a lágymányosiig, full egyenes úton) 80km/nap oda-vissza.
Átlag 21 munkanappal számolva ez cirka 1700km/hó ami 20000+ km/év és még az egyebek.
Dízelben gondolkodom, olyan 5,5-6/100km fogyasztás körül kalkulálva. (szeretném ha egy 110-120Le meglenne)
Keret az autóra és az átírásra 1misi. (meg egy kicsi talonba marad szükséges javításra.)Most találtam egy ilyet, illetve ilyesmiben gondolkodom.
[link]Ennyiért ez a kategória felejtős?
Ti mit ajánlanátok?Az a baj, a C Veki után "bárgyúbb" autóba már nem szívesen ülnék át.
(Egyébként még egy C Vekiben is gondolkoztam, de a mostani kínálat annyira nem hoz lázba, főleg úgy, hogy én ismerőstől vettem az enyémet, meglehetősen jó áron, ismert előélettel.) -
raczger
őstag
válasz sitotomi #103889 üzenetére
Felejtős, kétszer ennyiért sem biztos, hogy találnál egy elfogadható épkézláb példányt e46-ból. Igazából 1.5 milla is kevés lenne hozzá.
VW csoportos 1.9 tdi-t nézegess, VW Passat 1.9 TDI, Skoda Octavia 1.9 TDI, Audi A4 1.9 TDI (bár ennél nem vagyok biztos, hogy 1 milláig bezárólag lehet-e jót venni).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
nagyúr
válasz sitotomi #103889 üzenetére
Sito a BMW-nél nem lesz sok a relatíve közepes futás miatti fenntartási költség? Nem járnál jobban egy alsó közepes kocsival, ha amúgy is csak melóba kell menni vele? A 130+ LE is soknak érződik az 5-ös útra nekem
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Declare
őstag
válasz sitotomi #103889 üzenetére
Szerintem ezt akkor, ha legalabb meg egyszer ennyi van tartaleknak de alapbol nem tudom, hogy ilyen 1 millio alatti kategoriaban a dizel mekkora riziko, szerintem nagy....egy benzines ha full egyenesen elpöfögsz 80 al se eszik többet +2 liternel viszont ott nincsenek olyan tetelek, amik az auto aranak 30-40-50% a. Plane egy 320 bmw nel
-
Integrale
veterán
válasz sitotomi #103889 üzenetére
Eleg gyanus az a KM allas, 15 eves, kulfoldro behozott E46, ules lyukasra kopva, a kormany viszont egesz szep. Szerintem nem is gyari, mint ahogy a lokharito sem, M packettel ugyan megkaptad uj koraban is ezt, de akkor meg a belso nem stimmel.
A D motor pillangoszelep problemajarol nem is beszelve, plusz kettostomegu.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
sitotomi
tag
válasz raczger #103890 üzenetére
Okés, akkor ugrottuk is az E46-ot. (Az audi-t is, mert azt nem vennék :/)
Nézelődök a Passat, Octavia vonalon.Tsé
Nem kell 130+, csak 110-120Le. Az azért kell, mert oké, hogy csak melóba, de ha úgy hozza a sors hogy másfele is azzal megyek, nem a Vekivel, akkor nem szeretnék "vánszorogni" vele.!Overdose!
Ebben biztosan van valami, bár még nem vezettem télen hátsókerekes autót. (Ja de, egy Ladát )Egyébként megjegyezve retek az a 3 felüljáró, amin a határ útig át kell jönni az 5-ös felől. Kráterek mindenhol...
Köszi az eddigieket!
-
Kickass
őstag
válasz sitotomi #103889 üzenetére
Ahogy a többiek is írták ezeket a dízel E46okat ennyiért el kell felejteni.
Én újragondolnám a helyedben a melós autó fogalmát, és ha már eddig úgyis opeles vonalon mozogtál eltöprengenék egy 2.0dti astran például, a kínálat teteje, jól felszerelt példányok is beleférnek a keretedbe napi 2x40km-hez nem is kényelmetlen.
Nincs elöl oldalanként 4 lengőkar mint a passatban/audiban, nincs kettőstömegű. Egyedül az adagolóvezérlő elektronika lehet problémás, erről 2.2dti tulajként nyilván hallottál. Talán még octavia, esetleg seat Toledo ha van ennyiért.
-
FrankMonzano
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Marvel Snap
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Ford topik
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Építő/felújító topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest