- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Netfone
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
#76385920
törölt tag
-
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
-
Laraxior
titán
rendberakás után még jól is nézhet ki...
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
szőröscica
addikt
Akinek sok személyt kell vinnie, azaz legalább 5 felnőtt ül be gyakran hosszabb távokra, annak csak kisbusz alapú járművek fognak megfelelni. Transporter, Transit, Trafic, Vivaro, stb...
2 felnőtt + 3 gyerek számára jó lehet egy Sharan vagy egy Espace, de felnőtteknek nem.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Tsebacsi #103452 üzenetére
Melyik autóba tehetünk három gyerekülést?
Miben fér el három gyerekülés?
A második cikket olvastam anno, arra kerestem rá, de feljött a másik is, gondolom, nem baj. Érdemes végignézni, elég meglepő eredmények születtek (volt, amiben úgy fért el, hogy nem gondoltam volna, volt, amiben nem fért el, pedig illett volna). A vége úgyis az lesz, hogy nagyjából be kell lőni a méretet, aztán a konkrét üléseket belepróbálnia kiszemelt példányba. Az sem mindegy, hogy csak háttámlás ülésmagasítóról beszélünk-e legalább egy, esetleg két esetben, vagy hármasikreknek 3 egyforma fekvő hordozóról.
Másrészt három gyereknek elég komoly csomagvonzata is tud lenni, hogy a babakocsi(ka)t ne is említsük, szóval akármilyen nagy autót vesz, mindenképpen kalkuláljon egy tetőbox-szal is.
Harmadrészt érdemes azt is eldönteni, hogy menny időre kell a kocsi, és azalatt mennyit npnek a gyerekek, esetleg előre, vagy még hátrébb kerül-e valamelyik, vagy hosszabb utakon az egyik szülőnek is esetleg hátra kell ülnie, hogy szórakoztassa valamelyiket, foglalkozzon vele, mert azért ilyen esetekben a lábtér, meg a mozgásra fordítható hely sem mindegy hátul.
Én a Mazdát úgy vettem, hogy a gyerekek hátul gyakorlatilag fel tudnak állni, és mozogni, ha esetleg szükséges (9 és 13, a kisebbiknek is csak magasítója van már, a nagyobbik meg már magasabb, mint az anyja), másrészt ha párom vezet, és a nagyobbik gyerek előre ül, akkor én is bőven kényelmesen elférjek hátul, no meg ha a kutya egy kis szabadságra vágyik, akkor ő is ki tudjon nyújtózni, hogy a sok kütyüről, meg bizbaszról, meg egyebekről ne is beszéljünk, ami egy közel 1000 km-es utazáshoz hozzátartozik.
Ha nagyobbacskák a gyerekek, akkor az is fontos még, hogy mennyire van mélyen a hátsó üléslap, milyen sötét kis barlangba szuszakolod be őket a magas övvonal miatt, tapasztalatból mondom, hogy hiába biztonságosabbak, főleg a kicsik meg tudnak őrülni (jogosan), ha nem, vagy alig látnak ki. Sajnos ebben a témában a modern kombik trendszerűen kritikán alul teljesítenek.
Az ötös Mazdának egyébként meglepően kényelmes a hátsó üléssora úgy 150-160 centiig, szóval 10 (+/- 3-4) éves gyerekeket hátra ültetve simán elindulnék hosszabb távra is 6 személlyel (7-tel nem, a középső üléssor középső ülése csak kartámasznak jó, cserébe a két szélső tökéletesen kényelmes), csak kell hozzá tetőbox, mert csomagtartó nemigen marad. Két kis-közepes méretű bőrönd állítva befér, mert fölfelé azért van hely, de más semmi. Az összecsukható rekesz (vagy a kutya utazódoboza) pl pont pár centi híján nem berakható, ha a hátsó üléssor aktív.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nesa
veterán
válasz Tsebacsi #103448 üzenetére
1 eve en is igy voltam, a megnezett sharan es tarsaik mind egy rakat hulladek ropi szar muanygok mindenhol, utanna altam ra a pug806, fiat ullyse, lancia zeta, citrom evasion, ikrekre ezek klasszisokkal kulturaltabb anyagbol keszultek a leg lerugottabb is jobb kepu volt mint a hasonlo koru sharan es testverei.
Citromot vettem nem bantam meg, 7 ulessel is nagyobb a csomagtarto mint a sharanba.
Az a baj hogy 1M korul van a vege a 806 es testvereinek, 807 es testverei meg ertelmezheto allapotba 1,3-1,5 korul kezdodnek, nagy itt a szakadek, raadasul 806 nal az 1,9td meg adagolos, kettostomegu nelkul, ez azert nagy elony.
Nehez 3 gyerekhez autot venni.
En a kenyelem hive vagyok a nyomort gyulolom, nekem bejott az evasion.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Köszi a válaszokat!
Franciát tuti nem szeretne, a dízel meg neki azért kevésbé pálya, mert keveset mennek egy évben, csak ezekben a dögökben nem nagyon van benzines, vagy 2.0 fölöttiek, amik fogyasztanak
Zafira tetszik neki, mert most is régi astrájuk van. A Galaxy is tetszik, és abban tuti elfér a 3 gyerekülés, a zafirában szerintem nem...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz !Overdose! #103461 üzenetére
ebben 180k van, meg nem kell. egy csaladi baratjuknak is galaxyjuk van, neki kellett, igy ok is terveznek vele. egyebkent nem is csodalnam ha kene, nagyon sok rovidtavot mennek (1km naponta 5-10x oda vissza). ezert is vettek az aygot, csak az most le van zuzva
-
nagyúr
Galaxy felé terelődünk, 10 éves körüli példányok közül milyen motorral érdemes venni? Benzin vagy dízel, milyen motor (motorkódot tudtok-e mondani) a megbízható?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #103463 üzenetére
a 7 eves 180k-t futott 2.0 dizel galaxynak meg semmi baja, a masik 2.0 dizel 200-210k km korul dobta el a turbot, de ahogy Over is mondta, lehet user error
bar azt azert tegyuk hozza, hogy a legtobb tulaj fosik ra hogy hogyan hasznalja a TD autojat, ugyhogy meglehetosen sok "usererroros" auto lehet a piacon
-
nagyúr
válasz szőröscica #103465 üzenetére
Ez akkor a VW féle 1.9-es, már PD-s?! Benzinesben láttam van 2.0-es és 2.3-as is (a V6 már túlzás). A 2.0-es vagy a 2.3-as lehetne a jobb?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
válasz Tsebacsi #103463 üzenetére
"Galaxy felé terelődünk, 10 éves körüli példányok közül milyen motorral érdemes venni? "
Mire kell? Ha havonta rendszeresen két német út figyel be autópályán, akkor dízel, ha városon belül kell a gyerekekkel rohangálni, akkor benzin. Rövid távokon a dízelt hamar kinyírod, oda szívó benzines autó való, hiába fogyaszt papíron többet (ami a folyamatosan hideg motor miatt úgyis még több lesz, de dízelnél is az lenne).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz parandroid #103468 üzenetére
Ez tény csak nagyon kevés benzines példány akad a hazai piacon.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
m3tr0
senior tag
Ma kaptuk meg az adásvételi szerződés egy példányát, autókereskedésből most adták el a Swiftünket, 2 év 2 hónap után.
Km állás: 57 535 km, egy 99-es autóban.
Mi 83 ezerrel vettük és mi forgattuk át, kb. 70 ezerrel adtuk el.
Persze ki tudja,hogy előttünk hányszor fordult át az órája.Szóval...hogy is mondjam...
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
-
m3tr0
senior tag
válasz gzbotii #103476 üzenetére
Tudsz szöveget értelmezni?
Persze itthon a sufniban azzal voltam elfoglalva,hogy anyám autóján tekergessem a km számláló órát.mod: mi forgattuk át mert ha 100 ezret eléri akkor ez átfordul,nem pedig forgattuk vissza, vagy tekertük vissza...
De így akkor mindenki érti.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Mustármag
őstag
Sziasztok
Egy személyre, városba, főként rövid távra (napi 5km átlag) mit/miket ajánlanátok?
Amire igényt tartanék az az ABS és a légkondi. Kevés pénzből fönntartható autóra lenne szükségem.
Keretet 900Eft -
TaaT
veterán
Ezt azért bedobnám ide, eléggé meglepett az eredmény.
Give them hell Ukraine!
-
hdman
őstag
Ma egy 5 hengeres Crafterral melóztam. Nagyon szép hangja van, el tudnám hallgatni egész nap
Sopron city :)
-
Kornel
veterán
-
hobizoli
nagyúr
válasz Kornel #103492 üzenetére
asztaaa...
VAG feltalalta a spanyolviaszt megint, mint csinalta "TDI"-nel is anno, amit a digok mar vagy 3-4 eve nyomattak akkor a Croma 1.9TDid-ben, es aminek mar akkor is valtozogeos csigaja volt, amikor az agyonsztarolt dizel kettesgolfban egy elokamras fixgeos kotyogo volt csak az uberjurgen dizeltechnologia csucsa
Fiat Powertrain Technologies released information about new twin stage turbo (twin turbo) version of this engine in summer 2007, engine is available with two power levels, first one is producing 180 PS (132 kW; 178 hp) and second one 190 PS (140 kW; 187 hp), both have a maximum torque output of 400 N·m (295 lb·ft) at 2000 rpm. 180 PS version production started summer 2007. The engine weighs approximately 185 kilograms (408 lb). This engine will be sold both to Fiat Group Automobiles and other brands, but the 190 PS (140 kW; 187 hp) version is reserved only to Fiat Group Automobiles
a jurgenvagen ekkoriban dobta ki a szemettelepre a sajat PD technikajat... ami amugy kesobb jott ki a digo CR JTD-nel es mar lassan 10 eve nem is gyartjak
több drón kell ;P
-
Tankblock
aktív tag
Hellosztok,
Ma valaki kilökte a bal első fényszórómat, a céges parkolóban.
Sajnos itt Veszprémben volt 10 cm hó és csak a takarítás végén vettem észre.Tanácsot kérnék, hogy mit csináljak.
Szervíz mondta h holnap vigyem be, felmérik a kárt és karosszéria lesz mindenképpen, mivel a műanyag fülek letörtek allul felül és az egész fényszórót cserélni kell.
Természetesen 0 db cetli telefonszám volt a kocsin. Van kamera ami arra nézett, de a minősége a felvételnek nem túl jó és csak külön kérésre kaphatom meg holnap.....
Cascom van asszem 100e önrésszel.
zsu-n saccra 42 1 lámpatest + gondolom a munkadíja ami nem 2e lesz. A kocsi még garanciális (1,5 éves) kicsit pipa vagyokRelease the Beast....
-
válasz hobizoli #103493 üzenetére
Nagyszerű, akkor most már csak valami rendes autót kéne építeniük köré, lehetőleg a következő 20 éven belül. Amennyire emlékszem, szegény Croma (ez a szedán Tipo volt, ugye?) nem örvendett túl nagy népszerűségnek, különösen a használt piacon nem.
Szóval szép dolog a technológiai elsőség, de valamiért mégis a VAG-nak van 25%-a az EU piacon, szegény FIAT meg csoportszinten nem jut az ötről a hatra már jó ideje (ezúttal százalékban, 5,6% körül állnak). Hogy a VAG ázsiai és US eladásait már meg se említsük.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-v-
addikt
-
Kornel
veterán
valaki mondja meg nekem a mondeo mk3 2.0 tddi (D6BA motorkód, GT1794V fix geos turbo) maximum töltőnyomását?
sehol nem találok adatot róla.
Új hozzászólás Aktív témák
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- PayPal
- Gurulunk, WAZE?!
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest