Hirdetés
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
FrankMonzano
őstag
válasz tresh #102298 üzenetére
Igen,jol mondod. 2-es fokatol kezdtek ezt a valtozo vezerlesu megoldast ti-vct neven az 1.6-os motorokban. Legjobb lenne egy ilyet kifogni.
LegoHead: Ahogy tobben is irjak,az 1.4 rettenet verszegeny abban a kasztniban, raadasul ugyanannyit eszik mint az 1.6os.
[ Szerkesztve ]
-
LegoHead
újonc
válasz FrankMonzano #102303 üzenetére
Ahogy már írtam, Nem Focus, de mindegy, hagyjuk :-)
-
DeFranco
nagyúr
válasz VegyesTamás #102295 üzenetére
kár, van az 1-es fókának a hátsó futóművön egy bugja, arról érdeklődtem volna, de akkor mindegy, köszi
-
bajnokpityu
félisten
válasz Mágus2 #102311 üzenetére
140el vettük, most volt 200nál teljes komplett új hátsó futómű. gyakorlatilag minden alkatrésze egyszerre kimúlt. fékdob, kerékcsapágy,minden. így utólag egyszerűbb lett volna a készletet egyben megvenni, nem hülyék a mérnökök, néhány héten belül ment tönkre minden, mi meg egyessével cserélgettük.
140előttről nincs információnk.
állítólag nemsoká jön a komplett első futómű is, az se birja sokkal tovább. jele egyelőre nincs.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
DeFranco
nagyúr
válasz bajnokpityu #102313 üzenetére
mennyibe fájt a művelet? honnan volt alkatrész? a futómű része érdekel, fékdob stb. nem annyira.
@runner 125: hol készült ez a kép?
@[rvilike]: hát akkor nem bug
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz DeFranco #102314 üzenetére
részleteiben nem emlékszem, annyira összetolódott a dolog, hogy nem emlékszem melyik rész mennyi volt. mindenestül kb 140 volt ,munkával együtt. még az egyik rugót is cserélni kellett, el volt törve.
lengéscsillapitó oké, de a többi mind kuka.szerelő rendelte az alkatrészeket, gyári beszállító márkából utángyártottak lettek. amúgy tökre újszerűnek érezni, biztonságos, és élményszerű.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
5150head
senior tag
Sziasztok! Látom a Mk2 Fóka a téma. Én is nézegetek 1.6 kombikat, de kezdem feladni..ahogy fentebb egy fórumtárs írta 200 felettiek vannak, vagy külföldi gépek. Nem tudom érdemes e várni most tavasszal, hátha megmozdul a piac, de most már elkezdtem nézni az alternatívákat ebben a kategóriában. Tesómék sokáig kerestek Tojit ebben a kategóriában, de ott is eltűntek a normális darabok. A Mazda6 is szép, de 1.8-2.0 nekem már sok. Tudnátok 1-2 tippet adni? Érdemes várni, vagy nézzek más gépeket?
-
bajnokpityu
félisten
azért egy normális szerelő ezt meg szokta tudni oldani. maximum a csavar bánja.
érden volt egy futóműves banda, aki leszámlázta az állítást, még az új csavarokat is, majd 1 hétre rá,amikor újabb futóműelem ment tönkre, akkor láttuk, hogy izomból be van rohadva az állítócsavar. azóta már csak egy futóműveshez járunk.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #102313 üzenetére
Előtte már valaki egyszer cserélte a dolgokat, vagy az első 140-ben sok pálya volt.
(#102318) bajnokpityu HA berohadt, akkor a lengőkarra együtt cserés, nem lehet másképp megoldani.Ki kell vágni a lengőkart tartó csavart mindkét oldalról, amivel a szilent is szétég. Leszakad a csavar feje és nincs hely lefúrni egy 8.8-as keménységű 8 cm hosszú 12mm átmérőjű csavart.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz bajnokpityu #102318 üzenetére
kellene nekem egy olyan szerelő száma, aki ezt meg tudja oldani. és most komolyan beszélek.
szilentcsere szükséges, de baromira parázok a flexes megoldástól, nagyon nem jönne jól.
-
#76385920
törölt tag
válasz 5150head #102316 üzenetére
Ne add fel!
Jó kis autó, nem egy versenygép, de megbízható. 2008-óta van nálam, most kb. 90 000km van benne, egyszer állt meg alattam. A műszerfalban valami megadta magát és nem indult, műszerek nem jeleztek semmit, világított mint egy karácsonyfa. 10 000 forint volt a javítás (a szaki valamit visszaforrasztott) Az 1.6 100Le -nek van egy csúnya tipushibája. Az esővíz a szelepfedélre folyik és onnan előbb-utóbb a gyertyákhoz ami gyújtáskimaradást okozhat menet közben, nálam előjött illetve folyamatosan jelen van.
Bár most semmi jelét nem mutatja, hogy állna a víz benne.(#102322) DeFranco
Debrecenben tudnék jó szerelőt...
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz 5150head #102316 üzenetére
"Tudnátok 1-2 tippet adni?"
Persze felejtsd el a km óra állást....
De most komolyan, ezeknek nagy része cégautó volt, 3-4 éves korára jellemzően megvan 150-180k km futás (érdemes megnézni a mostani kinálatot Astra/Focus/stb. fronton 2011-től mondjuk hol áll a számláló)
Ti meg keresitek itt a szent grált aminek 8-10 évesen nincs még 200km az órájában, vicc.....
[ Szerkesztve ]
-
hurenzon
senior tag
Ennyi XD
-
bajnokpityu
félisten
válasz DeFranco #102322 üzenetére
fókát mindig fixen ugyanoda viszem,mióta a srác bizonyított. ha gondolod priviben megadom a számát, érdi.
de azért nem egy űrtechnika ez autó, nehogy már ne találj a közeledben vkit, aki korrekt szerelő hírében áll.
futómű cseréjéhez tudtommal nincs spec szerszám, vagy egyéb szivatás.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
FrankMonzano
őstag
válasz 5150head #102316 üzenetére
Igen. En is nezetetem a fokakat 1.4 alatt nincs kettes foka,amiben keves km lenne.
Apam a volvo-fordnal van, hozzak be a ceges 3-4 eves fokakat mindegyikben 200e + km-rel. Egy ketto van amiben kevesebb van, olyat tudnek onann, de azok mind 2009-es facelift mar, ami nem olcso. Nehez matek ez . -
DeFranco
nagyúr
válasz bajnokpityu #102328 üzenetére
küldd már el, meg mesélj róla, miért jó, hogyan bizonyított?
ő vette észre ezt az atomberohadt állítócsavart is? megoldotta valahogy?
-
5150head
senior tag
válasz #76385920 #102323 üzenetére
Néztem egy ilyen gépet, aminek kihagyott az egyik hengere menet közben. Akkor a tulaj a gyújtáskábelre fogta a dolgot. Gondolom ezen is lehet segíteni.
@Kickass Tudom, hogy állapotot veszünk nem km állást. nem is erről szólt a bejegyzésem, hanem arról, hogy most nem találok jó vételt és esetleg kacsingatnék más gépek felé is amik hasonlóak. És ha én éppen a szent grált keresem akkor mi van? Van 1-2 ember a környezetemben aki bemákolta, mert keresgéltek, türelmesek és rugalmasak voltak. Mivel én hosszú távra tervezek, nem akarom hogy szétessen a gép alattam pár éven belül.
-
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
-
Kickass
őstag
válasz #76385920 #102325 üzenetére
Mennyi idősen vetted? El akarod adni? Jahogy nem....
Már vártam ki böfögi be először hogy az övé csak ennyi vagy annyi, de kit érdekel, a piacon lévő autók nagy %-ról van itt most szó.5150head: "Én is nézegetek 1.6 kombikat, de kezdem feladni..ahogy fentebb egy fórumtárs írta 200 felettiek vannak, vagy külföldi gépek. " - ez alapján nekem nem az jött le hogy nem km állás alapján keresgélsz, mindegy részemről ennyi, sok sikert
[ Szerkesztve ]
-
#76385920
törölt tag
válasz 5150head #102332 üzenetére
Lehet, valami takarólemezt kell fölétákolni. Ha nincs orvosolva a probléma először gyertya, aztán persze a kábel is kifingik, az pedig már húzósabb kiadás.
(#102334) Kickass
Én annó fordokat árultam és rengeteget adtunk el magánszemélyeknek (is), akik gondosan használták, szervizeltették, stb. Mindenre láttam példát. Miért lenne gond, hogy valaki ilyet szeretne venni és sokat válaogat? A remény hal meg utoljára...
2008-ban vettem 2 évesen, úgy hogy az autónak a szervízkönyvét én töltöttem ki átadás előtt. És igen, nem akarom eladni mert bevált, jól szolgál.
[ Szerkesztve ]
-
kovacsroli
senior tag
válasz Vesztor87 #102273 üzenetére
Nekem 1.6-os van, Fiesta. Az elmúlt fél év átlaga 7,0 liter, igaz én dinamikusan használom.
Csak azért írom mert gondolom a motor közel azonos a fókába szerelttel (javítsatok ki).
3500-tól teljesen megváltozik a viselkedése, nagyon pörgős ügyes kis szerkezet, húzPróbáltam 1,4-gyel is, az sem rossz, de kifejezetten az 1,6 mellett tenném le a voksom.
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
-v-
addikt
Az meg csak azért rohad be, mert sokan nem állíttatják rendszeresen a futóművet, meg sok gagyi helyen nem tudják, hogy a focusnak hátul is állítható a kerékösszetartás ... aztán ha évekig nincs hozzányúlva, persze hogy berohad, akkor van az hogy a csavarral együtt jön a persely is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kovacsroli #102338 üzenetére
Hát a Fityó azért jóval könnyebb mint egy Fóka...
#nincsbennetarcsi
-
kovacsroli
senior tag
Nekem 2003-as Fiesta-m van, ezért az első Fókához hasonlítottam, közben látom, hogy második generációsról volt szó ez az info kimaradt, sorry
Viszont az azonos korú fóka kombi 1105, az én 3 ajtós fiestám 1040 üresen, ez csak 65kg
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
Dare2Live
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kovacsroli #102342 üzenetére
Egy ilyen erejű autónál ennyi sokat számít, érezhető a különbség. Ez több mint egy tank benyó súlya, emlékszem még a GAstrás időkből (1,6 16V) hogy érezehetően lustább volt teli tankkal mint kvázi üresen.
#nincsbennetarcsi
-
TaaT
veterán
Vigyázat, olajtéma!
Ha már tegnap feljött a téma lassan nekem is eljön a csere (tavasszal). Eddig úgy voltam vele hogy nem változtatok a recepten (Mobil1 5W30), viszont csak pár száz forinttal kerül többe a 0W30.
Kérdés: Ezek közül
ACEA A1/B1, A5/B5
API SL, SJVan amelyik megfelel ezeknek?
VW 503.00, 503.01, 504.00
Give them hell Ukraine!
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Politika
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- SSD kibeszélő
- Crypto Trade
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest