- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Pletyka: Gagyi volt, beszünteti az Apple a FineWoven kiegészítők gyártását
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Digitális detox a Nokiától
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz tboy93 #103246 üzenetére
Azt írtam is neked hogy a psa vizsgálja mert fingjuk sincs mitől van ez 2.0 hdiknél van ez a probléma. ( most kb minden márkából lehetne ilyen dolgokat sorolni ) én se állítom azt hogy hude király mind.. de azért ahogy itt és a köztudatban élnek az néha már vicc. Csak pár autóm ami volt francia vonalon/ van otthon a családba.
Clio 1 91-es 1.4 benya 189e vettem 250-el adtam el még ma is rója az utakat munkás autóként a mostani tulaja a barátom.. kopó alkatrészeket cserélt rajta csak ahogy én is most idén fogja kivonatni a forgalomból mert már a karosszéria feladta a harcot 24 év után..
306- 1.4 benya 93'-as tankoltam +olaj csere és mentem vele(persze előtte kötelező nagy szervice volt).. akinek eladtam srác 2 szer hívott fel hogy megköszönje hogy ilyen remek kocsit adtam el és hogy nagyon jól szolgálja.
Megane 1 1.6 - 85k val vettem kint 3ik bevásárlós autó volt . 150-el adtam el haver cégének ahol még most is megy 3éve már .Egyszer se állt le igaz elszállt az ablakemelő biztije..ill egy kontaktos hátsó lámpa testet csináltam meg rajta. Most 285 ezer km van benne.
Illetve volt nálam használat alatt egy xsara 01'-es 1.6 16v 6 hónapig ..meg akartam venni de a cég ahol akkor voltam nem nekem adta el hanem beadta és beszámította egy újba..a márka szerviz meg majdnem 2 szer annyit kért érte... ja igen a hibalista : 1 izzó elől, egy megdöglött motorspricni, egy lyukas klíma hűtő (pályán kavicsot kaptam ) + meg egy légzsák átvezető kábel törés..
Nem tudom tuti én vagyok mázlista egyszer se hagyott egyik se az út szélén.. ill bocsánat hazudok a megane-al én álltam meg mert az egyik gyújtás trafóm beszart és nem volt kedvem 3 hengerrel hazamenni vele ez a vásárlás 1 napján volt..most ezek alapján ha még mindig hulladék mind és jobb 6-700ezerét egy 3-as golf tdi mint egy full extrás xsara ami 10 évvel fiatalabb akkor tuti nem velem van a baj .
Szerk:
Ja jelenleg van egy 2006/12 havi laguna 1.9 dci(apámé) , egy golf V variant 1.6 16v (anyámé), egy ódi a4 99-es(saját), egy clio 2012-es (céges kulcsos). Ezek közül 3-at tippelhetsz melyikkel álltam a legtöbbet az út szélén segítek a golf volt ami vadi új null km- kora óta nálunk van[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz kalmanchris #103249 üzenetére
Acsi en egy szoval nem mondtam hogy "csak a honda" Csupan azt mondom hogy engem a francia autok nem gyoztek meg. Inkabb japan parti vagyok az teny, de attol elismerem hogy mas gyartoknak is vannak jo autoik (punto, astra, b5 passat, ceed, i30, focus stb).
tresh keteselyes a dolog vagy te vagy olyan mazlista hogy egyikkel se volt bajod vagy az en ismeroseim voltal mind szerencsetlenek
[ Szerkesztve ]
-
válasz kalmanchris #103249 üzenetére
Áhh ez biztos PS, hiszen egy honda soha nem gyulladna ki, csak a sz@rfosch franciák.
A TC meg pár éve olyan mint valami vicclap, vagy best magazin. Nem igazán lehet arra adni, amit ők írnak. Pedig régen tényleg jó cikkeket/teszteket csináltak.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
sasa134
addikt
végre van egy kis tűz a topicban
Avanti Roma
-
nagyúr
válasz kalmanchris #103255 üzenetére
Na ugy gondolom mindannyian kifejtettuk velemenyunket, reszemrol tema lezarva
-
tresh
addikt
válasz tboy93 #103252 üzenetére
Nem, irtó egyszerű a dolog vásárlás előtt tanács kérés és információ szerzés. Ami pl japó autók esetén vagy német autó vonalon működik de ha csori be meri írni hogy francia autót szeretne kb 3 választ kap 3F betűset nem veszünk, sz@r csigazabáló, felejtsd el. Nem pl azt hogy figy a 306 torziós hátsó felfüggesztésű figyelj rá hogy ne terpesszen mert akkor híd csere ami ma már max 70k és utána 10 évig megint nincs baj vele vagy hogy ez egy jó alku pont. Vagy hogy ha régi 1.9 Td-t venne 306 ból bosch adagolósat vegyen mert a lucas sz@r mint pl a mondeok esetén is kerülik mint a bűnt és így tovább. Nekem ez a bajom semmi más és nem vagyok francia fanatikus se német se japán se semmi.
Én is befejeztem úgy is marad minden az eredeti hozzáállásban és felfogásban.
[ Szerkesztve ]
-
Agostino
addikt
válasz tresh #103257 üzenetére
"Nem pl azt hogy figy a 306 torziós hátsó felfüggesztésű figyelj rá hogy ne terpesszen mert akkor híd csere ami ma már max 70k és utána 10 évig megint nincs baj vele vagy hogy ez egy jó alku pont."
bár lenne egy ilyen tudásmag valahol. akár fizetnék is érte és szerintem nem vagyok egyedül vele. ilyen infókra volna szükség, nem amit te is említettél mantrázásokra.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
tresh
addikt
válasz runner 125 #103259 üzenetére
Nincs is olyan komfortja a futóművének mint a torziós
(#103260) joamilestoné: +1
(#103258) Agostino : sajnos elég szűk a kör, és néha úgy érzem felesleges lenne beírnom is mert az emberek többsége amint 10-en beírják hogy ne hogy meg vedd én hiába írom mire figyelj a vásárlásnál. Vagy legalább is így érzem. Sok lúd disznót győz esete áll fent. No mindegy
[ Szerkesztve ]
-
Agostino
addikt
válasz runner 125 #103259 üzenetére
mutasd, mid van : ))
[joamilestoné] ezzel tisztában vagyok, de márkánként, fajtánként az internet ezer zúgából jó ég tudja mikori infókat előtűrni esélytelen. minden ember másról számol be, nincsenek egységes adatok.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Declare
őstag
válasz Agostino #103262 üzenetére
Hat mert nincsenek is egyseges autok Minden tipusbol vannak gyartasi hibak, gondatlan tulaj miatti hibak, elözö gondatlan tulajbol eredö hibak stb....valaki belefut valami ilyesmibe, az telehuhogja az összes forumot, hogy ez a marka/tipus/motor egy utolso hulladek....a masiknak meg szerencseje van, az meg az egekbe magasztalja....ez mindig igy volt/van lesz minden markaval/minden tipussal
-
Agostino
addikt
válasz Declare #103263 üzenetére
nem is részletekbe menően persze, de vannak hibák amik egész termékvonalon végigmennek. saját autómból kiidulva: hátsó kerék fölötti részek az átlagnál jobban rohadnak. az eső miatt beázik a hátsó rendszámtábla világítás
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
válasz deicide #103248 üzenetére
Akartam kérdezni, hogy a konfigurálhatóság mennyire probléma ott, ahol mindenki úgyis külföldről behozott használtat vesz. Mondjuk az Accord tipikusan nem cégautó (szemben a német prémiummárkákkal), és mivel az eladások jó része azért nyugaton is céges, ez nyilván érzékenyen érinti a Hondát is. Ugyanez akár igaz lehet egyébként a többi Japánra is, sőt, a franciákat kivéve a francia modellekre is, arról meg már korábban szó volt, hogy az olaszok már maguk sem olyan szívesen veszik a saját autóikat, szegény Fiat otthon is küszködik, még ha az első helyen is. Volt már erősebb is a sarkában loholó németekhez képest, na. Jellemző módon egyébként a legnépszerűbb modell a piacon a Fiat Panda... Németeknél ugyanekkor Golf, Passat, Polo az első három 2014-ben, az a durva, hogy a 6. helyezett az első modell, ami nem VAG. VW meg még az olaszoknál is második a gyártók között, harmadik meg a Ford. Most még nem láttam olyan statisztikát, hogy a német eladásokból mennyi volt tavaly a céges, de gondolom a 2013-hoz hasonló durván magas számok jönnek majd megint.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
tresh
addikt
válasz parandroid #103269 üzenetére
Németeknél ugyanekkor Golf, Passat, Polo az első három 2014-ben, az a durva, hogy a 6. helyezett az első modell, ami nem VAG. VW meg még az olaszoknál is második a gyártók között, harmadik meg a Ford. Most még nem láttam olyan statisztikát, hogy a német eladásokból mennyi volt tavaly a céges, de gondolom a 2013-hoz hasonló durván magas számok jönnek majd megint.
Na ja mert a németek keményen tolják a hazai piacot tök mindegy hogy autó, furógép, vagy ceruza. Szerintem ez normális dolog
-
DeFranco
nagyúr
válasz parandroid #103269 üzenetére
Luxembourg az eléggé francia behatás alatt lévő terület, az autók 85%-a ennek ellenére német (audi, bmx, merci, esetleg vw). Ami francia, azon általában francia rendszám is van, vagy 10 éves bevándorlóautó.
-
deicide
veterán
válasz parandroid #103269 üzenetére
Azért itt is van fizetőképes kereslet, ha nem is nagy, nyilván nem a Magyar piac miatt tartják fenn a gyárak a konfigurálhatóságot, hanem mert a pörgős piacokon megvan rá az igény. De lehet, hogy eltántorított volna az Opeltől, ha csak előregyártott konfigurációkból lehetett volna választani.
Az persze megválaszolatlan kérdés marad, hogy az Accord gyenge számaiban mennyire játszhatott közre az opciók sovány száma.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
válasz deicide #103273 üzenetére
Pont azt modnom, hogy amelyik gyártó nem tud betörni a cégautópiacra, annak marha nehéz dolga van. Németeket ugye bármilyen cég szívesen vesz, francia cég presztízskérdést csinál a francia autókból, olaszok szerencsétlenek küzdenek, de azért a Pandát és a Puntot nem lehet mindenhova betenni cégautónak, más meg nemigen van, ha nem akar németet, akkor vesz franciát (ugye az előbb említett jószomszédi viszony). Japánoknak, koreaiaknak borzasztó nehéz dolga van épp emiatt, ha meg nem sikerül a középosztálybeli családok ízlését sem eltalálni (lássuk be, a Honda ebben nem kimondottan erős), akkor marha nagy gondban vannak.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
hobizoli
nagyúr
Jaj...
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz parandroid #103274 üzenetére
digoknal mondjuk a Alfa feljebb pozicionalt, a VAG is inkabb az Audi-t celozza oda, nem a Skoda-t
több drón kell ;P
-
deicide
veterán
válasz parandroid #103274 üzenetére
Jaa, értem, igen. Ha csak itt a cégnél nézek körül, akkor Opel a legtöbb cégautó, a többi Ford. És hasonló lehet a trend idehaza, de külföldön is. Csak a magánvásárlókból meg biztosan nem lehet fenntartani egy üzlethálózatot, ha ráadásul a modellpaletta nem erős.
A Hyundai van talán jobb helyzetben, a cégvezetés vett i30-akat is nemrég, talán ők megvetik a céges bizniszben a lábukat.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
nagyúr
válasz FrankMonzano #103280 üzenetére
Cliorol nem tudok nyilatkozni, nem nagyon volt vele meg dolgom, lehet hogy tenyleg egy tank
-
válasz hobizoli #103278 üzenetére
Inkább a Golfot és a Passatot.
deicide: Opel és Ford a németeknél kicsit hátrébb van, itt a németeknél az ultimate cégautó a Passat, és a 3-as BMW. Eggyel kisebb méretben meg egyértelműen a Golf, Astra/Focus maradnak örök lemaradók.
Visszatérve a külföldi gyártókra, németeknél a Renault nem kis fegyvertényt hajtott idén végre azzal, hogy nagy nehezen ismét sikerült a legnépszerűbb nem német autógyártónak lennie, megelőzve a Hyndait (a 8-9. helyen vetélkednek egyébként). Mondjuk ehhez annyi csalás kell, hogy a Skodat és a Seatot németnek lehet-e vajon venni, de mivel mindkettő masszívan VAG érdekeltség, mondhatjuk, hogy az említett 2 gyártónak sikerült egyáltalán betörnie a top10-be. Az első japán gyártó a Toyota a 11. helyen, durva mélyrepülésben (-5% egy éppen bővülő piacon). Szerencsétlen Honda éppen a 24. helyen csúszik még lejjebb, szóval annyira azért nem meglepő a döntésük.
Szerk.: Adatok még mindig innét, érdemes átfutni a táblázatot.
joamilestone: A hátulja kissé furára sikerült. A Sportage valahogy egészségesebben van lezárva, szerintem a miniterepjárók között az néz ki a legépkézlábabb módon (szaladgál is belőle jó sok, igaz, Káskájból is - tököm tudja, hogy kell leírni). Igazán átemelhették volna annak a seggét ide is. De különben is, akkor már inkább CX-5 / CX-7.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
szőröscica
addikt
válasz parandroid #103274 üzenetére
Ha már koreaiak. Ez az új Sorento nekem nagyon tetszik. Nem vagyok egy SUV mániás, de egy ilyennel szívesen elkrúzolgatnék 110-el Dél-Spanyolországba.
[ Szerkesztve ]
-
válasz tresh #103284 üzenetére
Itt Frankfurtban a nagyobbik lányomat hordjuk fogszabályozni, a fogászat mellett van a Tesla-szalon, ott szoktak lógni az udvaron a konnektorból. De a minap az IKEA áruátvételnél is mellém parkolt egy, röhögtem is, hogy remélem komplett konyhabútort visz vele haza a tulaj, de csak néhány polclapot vett.
Szerk.: Élőben borzasztó durva egyébként, hogy teljesen hangtalan, nem tudom, mikor fogjuk ezt megszokni az elektromos autóktól. Szaladgálnak egyébként Zoe-k, Leaf-ek, pár Ampera mutatóba, meg egy csomó Twizzy is, na az még egy vidám kis látványosság, csak ne lenne olyan drága.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
tresh
addikt
válasz parandroid #103285 üzenetére
ha úgy van verd le a biztit, nagy meglepetés lenne ha nem indulna a tesla
uhh Frankfurt-ot de szerettem mennék is vissza de asszony nem akar németbe költözni De az osztrák részre már hajlik
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz parandroid #103285 üzenetére
El lehet abban férni
-
footy
addikt
válasz Agostino #103243 üzenetére
Az Altea nem rossz gep. A formaja nekem bejon, a miniegyteruek kozott kifejezetten tetszetos. A belter elegge muanyag, de szerintem ezert az arert rendben van. Nagy kinjuk nem szokott lenni. Az ulespoizcio kellemes, hely van eleg. Ilyen aron szerintem kellemes ajanlat.
-
Agostino
addikt
válasz footy #103288 üzenetére
a fogyasztáson rugóztak páran, ahogyan utánakerestem. viszont nem olyan borzasztó szerintem egy ekkora autóhoz. mondhatni átlagos. illetve sokak szerint az 1.6 kevés. mondjuk azt sosem írják mihez képest. ahhoz, hogy elvigyem a családomat 200 kilométeren kényelmes tempóban, szerintem elég.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
válasz Agostino #103289 üzenetére
A fogyasztás kezd egy kicsit olyan téma lenni, mint a használt autók futásteljesítménye. Mindenki kevés km-es autót keres, és ezért teljesen irreális számokkal hirdetik az autókat, ugyanígy teljesen abszurd dolgokat kezdenek mutatni a gyári, illetve élménybeszámolós fogyasztási adatok is. Sajnos el kell fogadni, hogy ha egy közel 1,5 tonnás autót elkezdesz haszálni, akkor az akármilyen modern pédétédéi, az, hogy sikerüljön 4-5 liter per 100 km között tartani, az bizony erősen függ attól, hogy sikerül-e beállnod az autópályán egy kamion szélárnyékába, és ott haladni folyamatosan 90-nel, lehetőleg sík terepen. Normális, hétköznapi hazsnálatnál pedig mihelyst városba érsz, vagy odalépsz neki autópályán, esetleg még hideg is van, vagy a motornak nincs ideje üzemi hőmérsékletig jutni, akkor bizony borzasztó zsomjas lesz. Személy szerint 6 literes vegyes fogyasztás alatt nemigen vagyok hajlandó semmit elhinni, és akkor már utánanézek, hogy hogyan is van az az autó használva, de itt nyilván az is fontos, hogy te milyen használatra szánod. Az meg, hogy kisköbcentis turbós benzines, vagy sima szívó, megint nemigen fog számítani, hiába írják az előbbihez a pár literrel kisebb értékeket, mihelyst hétköznapi használatba kerül az autó, és odalépsz neki, ugyanott fogsz tartani vele. Tc-n csináltak egy ilyen tesztet kicsi turbósokkal szívó benzin ellen, ott is ugyanez jött ki nekik. Szóval ha nem vészesen alulmotorizált autót használsz, akkor dízelben 5-8 között, benzinesben 7-10 között teljesen normális lesz a kombinált fogyasztás, az ennél kisebb, vagy nagyobb értékeknél már mindenképpen meg kell nézni, hogy mi van mögötte.
Szerk.: Az meg, hogy melyik motor, vagy mekkora teljesítmény kevés, az meg megint olyan dolog, ami rendszeresen visszatér a topikban. Ez olyan, mint a dízel-benzin vita, de ebbe nem vagyok hajlandó belefolyni, mert elfogult vagyok a papás vezetés mellett, én a 105 lovas, 1250 kg-os 1,6-ost cseréltem le 115 lovas, 1500kg-os 1,8-asra, és egyiket sem éreztem kevésnek. Mielőtt előjönne az összehasonlítás hiánya, használtam rendszeresen erősebb autókat is, azon kívül, hogy az autópályás utazósebességet előbb, illetve rugalmasabban éri el, személy szerint nemigen foglalkoztatott a különbség. El tudom fogadni, ha valaki mást mond, legfeljebb nem értek vele egyet. Neked kell eldöntened, hogy neked mi elég, a LE/kg arány kb jó iránymutató.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
gzbotii
veterán
válasz parandroid #103291 üzenetére
Nekem egy kis 1.4 16V B Corsam van jelenleg, biza, télen, 4-5-6km távokon városban bepapálja a 9et - igaz nem is megyek kímélő üzemmódban, átlagosan folyok a forgalommal.
Hosszúban, 2 személy + csomag átlag 90es tempóba (2 hegyet meg kell mászni, ebből egy elég szerpentines) 6-6,5.
Én is sokaltam, aztán utánaolvasva rájöttem, hogy ez ilyen, nincs mit ezen rugózni.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz parandroid #103291 üzenetére
Sajnos el kell fogadni, hogy ha egy közel 1,5 tonnás autót elkezdesz haszálni, akkor az akármilyen modern pédétédéi, az, hogy sikerüljön 4-5 liter per 100 km között tartani, az bizony erősen függ attól, hogy sikerül-e beállnod az autópályán egy kamion szélárnyékába, és ott haladni folyamatosan 90-nel, lehetőleg sík terepen.
Ezt cáfolnám. A modern dízeleknek elég hosszú áttételei vannak, ahhoz, hogy ne kelljen trükközni. 5 liter vígan hozható pályán 120 és 140km/h között.
Ezek 2600-at forognak 160-nál.
Mielőtt kérdeznéd, van ilyen autóval tapasztalat, meg a régebbi dízelekkel is.
[ Szerkesztve ]
-
Agostino
addikt
[footy] - hamarosan jön a próbaüzem, már csak a lassan második x-be lépő polomon kell túladnom. sajnos számomra kínai a különböző benzinmotorok mibenléte, gondolom a mostaninál még mindig modernebb lehet. jó menet lejátszani az eladást. kb. örülök ha valaki ad érte valamit.
[peterkeT] - a fogyasztás engem sem aggaszt annyira. egyszerűen vannak racionális tényezők amelyek mellett minden adat csak félrebeszélés. kezdve a kocsi önsúlyától egészen a használat módjáig. én is öregurasan vezetek mostanában, régebben még oda-oda léptem, de mostanra elmúlt ez a korszak. inkább szépen nyugodtan vezetek - pláne mivel nem egyedül ülök az autóban. szerintem ehhez a stílushoz elég az 1.6, legalábbis nem látom be mihez kellene nekem több erő. most az autóm 60LE/750kg és tökéletesen megfelel a mozgékonysága. az altea pl. 102LE/1300kg -
a dízel - benzin kérdéskör számomra gyorsan lezárult. kb. minden héten pénteken elmegyünk vele a pár kilométerre található bevásárlóközpontba. hétköznap csak a garázsban áll, mert tömegközlekedünk. havonta egyszer felkerekedünk és kétszer 210 km-t autózunk. ergo nagyon keveset gurulunk vele. éppen ezért furcsa belegondolnom abba, hogy a mostani autóm bár években öregúr, a motorban csak 230 000 kilométer van. hasonló körú járgányok sokszor már 300k felett vannak.
tl,dr.: megmagyaráztam magamnak miért van igazam. great!
[ Szerkesztve ]
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
DeFranco
nagyúr
lepattant egy pici a kocsi fényezéséről (egész hülye helyen, a c oszlopon, menetiránynak hátrafelé, mindegy)
rendeltem stiftet, de az van a leírásában, hogy 15C alatt nem szabad vele dolgozni.
fűtött garázsom természetesen nincs.
tudtok adni valami megvalósítható ötletet hogy oldjam meg, hogy ne kelljen megvárni vele a tavaszt?
-
Csaby25
senior tag
válasz Csaby25 #103048 üzenetére
Koszi mindenkinek!
A tesomnak van egy 2002-es 1.6 Octaviaja, hatchback, eladna nekem
Felszereltseg: Digitalis klima, elekromos ablakok, alufelni, fogyo alkatreszek nemreg cserelve, jo allapotu gumik, azt mondta ha ket ev alatt valami elromlik, ingyen megoldja nekem..
Szerintetek mennyit erdemes adni erte, figyelembe veve azt is, hogy megbizhato elado
Koszi![ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest