- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Kínai androidos okosórák
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
Mégis kap egy utolsó nagyobb frissítést a Redfall
gp A készülő update többe között offline módot is elhoz azok számára akik még mindig kitartanak a játék mellett.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
-
8th
addikt
válasz roberto211 #116850 üzenetére
Nagy büszkeség megverni egy 1.6+ tonnás dízel limuzint egy kifejezetten gyorsulásra épített kihegyezett papír autóval. [link]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
hobizoli
nagyúr
válasz roberto211 #116850 üzenetére
persze van amelyiket le tudja verni, en is ismerek olyan PGT-t, ami papiron 170lo, aztan megy 16.5-t melle
mert a juzer nem tud vezetni, es ennek 14 teteje idot kene mennie
5000-rol indul, aztan kiesik a kupplungbol, kapar 1-sben vegig, tulhuzza 7700-g, ahol revlimitre ledadog, ott nem huz mar, csak forog, aztan ott osszeszed annyi hatranyt ezzel, hogy azt nem hozza be a celig sena az ilyeneknek 4WD+automata kene inkabb
azert azt vedd figyelembe, hogy Tokol-n ki lehet pakolni az autot, meg hasznalhatsz slick gumit is akar, de Kiskunlachaza-n street-ben full belsonek bent kell lenni, meg csak E jelu gumid lehet (nem veletlen nem jarnak ki mar oda )
es nagyon nem mindenki all neki ezert kereket cserelni Tokol-n se, meg kiramolni az autot, az autok 90-95%-a ugy all oda, ahogy begurul az utcarol
de az az igazi, mert az az utcan is ugyanugy tud mennitöbb drón kell ;P
-
roberto211
őstag
válasz hobizoli #116855 üzenetére
A magyar gti-s srác ha jól tudom akkor szokott menni lacházára is.. De mellette más gti-t nem nagyon látok az tény..
Én II-es punto HGT-ben ültem egyszer.. Nagyon durva volt. Az arc mondjuk idegbeteg volt aki vezette..
Idegesítette előtte valami új merci,hogy nem megy, vissza rántott 2-őt, kerék alákapart, úgy megelőzte közbe azon imádkoztam csak ezt éljem túl. 160 ló volt ha jól emlékszem,előzés közben 120körül meg vicsorított meg ki-be csukogatta a száját.. Huhh mondom itt baj van. D:Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
hobizoli
nagyúr
válasz roberto211 #116858 üzenetére
regen sok kijart oda is, most mar csak Tokolre jarnak ki, pont azert amit irtam is
KKL-n 1-2 van kint max, Tokol-n meg 8-10
ok kipakoljak az autot meg fel a 13-s slick, aztan igy mar verik a sima utcai allapotban odagurulo ellenfelet a jobb indulassaligazabol ok csak kihasznaljak az ottani szabalyok adta lehetoseget, ami barkinek adott lehetoseg, de maskepp nem biztos gyoznenek amugy
en is leszarom nagyivben, nem cserelgetek gumit ezert, meg nem szerelgetek fel-haromnegyed orat ki-be semmit
több drón kell ;P
-
Warrriorrr
csendes tag
válasz roberto211 #116826 üzenetére
Ha jol gondolom akkor a masodik ss viktore.
Elsők között epitett gti nem egy csótány kategória.
ssgti.uw.hu
Még régi stiftem volt mennyit olvasgattam a honlapjukat...[ Szerkesztve ]
-
Satan_Claus
senior tag
Új hirdetés, tőlem 20 km-re
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Kornel
veterán
-
válasz roberto211 #116826 üzenetére
Csatlakozom a többiekhez. Ha egy ismerősöm ilyennel jönne értem jóskapistafalvára, inkább stoppal mennék haza. Vadássz valami normális 10 másodperces 100-as autót, csak felejtsd el ezeket a teszkós tuningos szarokat. Ami meg a topikban ment most, annyira troll, hogy még ironizálni se lehet.
-
roberto211
őstag
válasz aero. #116863 üzenetére
Csak a második "tuning". Első nem annyira.
De mar túl van tárgyalva. Nem hiszem h lesz ilyen mert ami esélyes lett volna az a citromsarga de állítólag annak is mar volt 5 gazdája.
9db van összesen hahun ebből kb a fele hulladék masik fele meg vagy 20+ eves vagy valami van vele.
Inkább pár hónappal később vagy fel evvel később veszek egy fiatalabb szinten 10s alatti kocsit.
Ez csak "spontan"jött most,h Gti kell.
Ignis sport lesz szerintem,gyári állapotba.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
szőröscica
addikt
válasz roberto211 #116864 üzenetére
A 10s ilyen varázsszámnak számít?
-
roberto211
őstag
válasz szőröscica #116865 üzenetére
Nem,de nem akarok mar e fölött autót. Ezután valami olyat akarok ami 100ig is fürge nem csak 50ig mint most az ezres,hogy 50ig oke,daral stb utána meg lassul a mutató 60-70nel.
Ezért fogadtam meg h 10s alatti kell.
Ignis sport meg 8,9s alatt fennt van az nekem jó. Vagy 7g 1.6vti is 7,9-8korul.
Majd kiderül melyik lesz.[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Gabis
őstag
Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni, habár tudom nem ez a topik fő témája.
A történet röviden, hogy a kis kutyusunk eléggé beteges lett ezért a rugalmasság miatt (meg amúgy is jól jött volna már) egyik havertól vettünk egy kis Opel Corsa B-t (kis pénzért). Ma mikor hoztam el, láttam, hogy a bal első eléggé lapos. Gyök kettővel eldöcögtem egy kúthoz és felfújtam. Mivel az első kettő gumi amúgy is lassan csere érett lesz, meg ez a guminyomás elszelelés is aktuálissá teszi vagy egy szervizt vagy utánpótlást, ezért a segítségeteket kérném.Merre nézelődjek új vagy használt téli gumi kapcsán?
Milyen márkák a jobbak és melyek kerülendők?
Milyen plusz költségekkel számoljak? Nem vagyok szaki a témában de gondolom, felszerelés, centírozás tuti.Előre is hálás vagyok minden hsz-ért.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Gabis #116867 üzenetére
van gumis topic, lehet oda is érdemes lenne benézned.
nézz amúgy teszteket, és válassz a jobbak közül. nem kell feltétlenül a legjobbat megvenni, de azért ne spórolj rajta, mert tényleg ez az egyik legfontosabb alkatrész ami a biztonságotokat garantálhatja. főleg télen. főleg olyan virsli méretben, ami egy b corsára megy.
-
Satan_Claus
senior tag
válasz Satan_Claus #116861 üzenetére
Na, megnéztem ezt a Celicát is.
Kasztni nagyjából egyben van, rozsda csak a bal elején van egy fél tenyérnyi folt, járda vagy kő lehetett.
Recaor ülések vannak benne, ami nincs felvezetve a forgalmiban, meg rohadt kényelmetlen a 100 kilómnak. A klíma nem működik. a bal első felni ráz, 18", 225/40 gumikkal, amik kb. csereérettek. Vezérlést is lassan cserélni kell, fék ok. Új műszaki +100 ojró...Gyári ülést már tuti nem találok bele, a bontókból azt viszik el először belőle.
ebay-en van egy vezetőülés 150-ért...Klímakompresszor szintén beszerezhetetlen, aszongya az okos, hogy nincs benne gáz, azért nem megy. Mondom neki, hogy de be se kapcsol a kompresszor, csak erősködik, azért mert gáz nélkül nem kapcsol be...
Új felni + gumi kb. egy ezres
Hát, maradt a Hyundai?
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
roberto211
őstag
válasz Satan_Claus #116871 üzenetére
Gáz nélkül valóban nem kapcsol be, suzimba se kapcsol be gáz nélkól de ahhoz,hogy elmenjen a gáz valami oknak kell lenni.. Nekem pld a tömítés sz@r benne és azért szivárog el a gáz..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
hobizoli
nagyúr
válasz Satan_Claus #116871 üzenetére
nincs meg egy minimum p bar gaznyomas, akkor nem fog elindulni a klima, mert a nyomaskapcsolo nem engedi
több drón kell ;P
-
kalmanchris
tag
válasz roberto211 #116866 üzenetére
Ignis, a kanyarvadász?
-
roberto211
őstag
válasz kalmanchris #116874 üzenetére
Nem az alap.,ha elolvastad akkor írtam is..
Sport alatt sport futómű van ami nem ugrál kanyarokban (nem mintha az alap annyira ugrálna)illetve alacsonyabb mint a "civil" ignis..
Persze még így is rosszab a futóműve ,mk4 swift sportnál de nem ugrál úgy mint a mezei ignis..
Kanyarba nem is annyira jó a sport ignis sem, de nyilván nem 100al kell bevenni egy kanyart a városban.
Normál használat mellett nem lehet észrevenni.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
TaaT
veterán
válasz Satan_Claus #116871 üzenetére
Azok a recaro-k mondjuk kimondottan jól néznek ki, hasonlítanak az EVO-s recaro-kra. [link]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz Satan_Claus #116877 üzenetére
A poén hogy szerintem biztos lenne olyan aki elcserélné rá a gyárit.
Give them hell Ukraine!
-
Ace owner
addikt
válasz roberto211 #116875 üzenetére
Én inkább várnék egy jó stift gti-re. Azért nagyobb érzés egy ilyen kis seggrakétát terelgetni mint egy Ignist..
Galaxy Fold 4
-
-
8th
addikt
válasz kalmanchris #116874 üzenetére
Azzal a hoki futóművel ami az alatt van...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
fenergie84
addikt
Sziasztok!
Rég jártam itt, legutóbb akkor mikor a mostani kocsinkat vettük (Corolla Verso). Most is tanácsot kérnék, mert szükségem lenne a családi egyterű mellé egy másikra, amivel dolgozni járnék minden nap. Nagyon kicsit nem szeretnék, de nagyon nagyot sem. Napi 20-30 km menne bele városban, javarészt. Így lehet már dieselben kellene gondolkodnom, de lehet h nem, nem tudom. Max 1 millióm lenne rá, úgy hogy átírás, ha kell gumizás, szerviz, tehát a kocsira kb. 800e.
Ki mit ajánlana?
-
roberto211
őstag
Ez is olyan ,hogy nagyobb a füstje mint a lángja.. Más mint a többi de nem olyan szörnyű... Ha leültetnél egy autót, plusz felkeményítenéd a gátlókat ugyanolyan lenne mint alapból az ignis.... Pattogós, de legalább nem hajózik minden egyes kátyúnál..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
kalmanchris
tag
válasz roberto211 #116875 üzenetére
Én itt az elkerülőn félelemben vettem egy elnyújtott kanyart az ignissel 100-as tempónál, ahol a sajátommal 150-el is gond nélkül belemegyek. Mint írták a sportfutómű sem segít az úttartásban. De ez csak az én gondolatmenetem! Szerintem a kis élményautózást is megöli ez a probléma.
-
kenguru99
aktív tag
válasz kalmanchris #116884 üzenetére
Az Ignis Sportnak a nevén kívül semmi köze nincs a magyar Ignishez.
-
roberto211
őstag
válasz kalmanchris #116884 üzenetére
Úttartással a sportnak nincs gondja, legalábbis Én nem láttam ilyen mondatot .. Ezt olvastam:
" az Ignis azonban annyira lassú a kanyarban és annyira nehezen gyorsít ki – kigyorsítás helyett inkább az orrát akarja kitúrni minduntalan –, hogy ezzel inkább a ralis vezetési stílus a célravezető: be kell vágni a kanyarba, minél előbb megcélozni az egyenest aztán nyomni a gázt tiszta erőből."Na most ha az úttartása annyira rossz lenne akkor elhiheted,hogy nem nyomnák tiszta erőből kanyarból kifele a gázt,meg vágna be a kanyarba.. A simának ami neked is van a mezei ignis ott valóban ívesebb -élesebb kanyarnál figyelni kell 80fölött de nem ugyanaz..
Amúgy ez,hogy lassú kanyarban ez engem nem zavar(na)... Ha kanyarokra vennék autót akkor másmilyent néznék..
kenguru: Én is ezt próbálom magyarázni,hogy a kettőnek nagyon semmi köze egymáshoz de kezdem feladni. Mezeivel sincs bajom de azért a kettőnek semmi köze nincs egymáshoz az tény..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
kalmanchris
tag
válasz roberto211 #116886 üzenetére
Ok, legyen így... Amúgy ezt a nyomom a teljes gázt kanyarból kifelé melyik autóval nem lehet megcsinálni? Meg beleesni egy kanyarba úgy, hogy mielőtt elfordítom a kormányt, annyival menjek, hogy ne sodródjak le?Nem vagyok egy Loeb, de azért na!
Saját ignis? Ne kínozz![ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz roberto211 #116886 üzenetére
azert nyilvan kemenyebb a futomuve van az Ignis Sport-nak, mint pl egy sima 99lojjos 1.3/1.5-snek, de azert ne varj csodat
ami jopofa kisauto meg, az a Yaris 1.5TS
abba vmi masik japan autonak jo a sperrdiffije is asszem... talan az Integra-e(?)több drón kell ;P
-
kenguru99
aktív tag
válasz hobizoli #116888 üzenetére
A japán és a magyar ignis egyetlen közös pontja a név. A japán változat az ottani ignisen alapul míg a magyar a wagon r+ átkozmetikázott változata.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz hobizoli #116888 üzenetére
Nem várok én csodát, de nem rossz szerintem.. Átlagos/dinamikusabb felhasználásra szerintem abszolút megfelelő..
Yaris TS tudom,hogy eléggé jó meg a leggyorsabb 0-100on pont azt néztem,hogy a yaris az ( meg az ignis sport) de valahogy mégsem jön be... Tehát az,hogy középen vannak a műszerek, kormany fölött meg semmi az valahogy nem tetszik régi autókban.. Újaknál már jól megcsinálták..
Na igen integra diffijéről jut eszembe.. Szívem szerint olyat vennék, egyik nagy álmom de azért még mindig van ára rendesen, másik meg ,hogy az nekem túl "sok" túl durva lenne..
kenguru: Én is így tudom.. A japán ignisnek másabb is a formája jóval a magyarnál..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Elektrosokk
addikt
válasz roberto211 #116890 üzenetére
Nekem csak az ára Túl durva, annyiért egy Fullos Fiat Coupe-t veszek
A Yaris TS valamiért hatással van rám, a régi forma nagyon aranyos. De barátnőm nem nagyon ülne bele. neki nem tetszik...
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
hobizoli
nagyúr
válasz roberto211 #116890 üzenetére
ITR is lassan kultauto lesz, aminek felfele megy az ara
több drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz roberto211 #116883 üzenetére
Taníts még mester! Amúgy TE vezettél már Ignis Sport-ot? Majd akkor áradozz a futóművéről ha próbáltad. Én vezettem reptéri hátsó úton igaz nem verseny tempóban de elég gyorsan. Olyan bizonytalan érzés mint ha valami ócska amerikai laprugós fossal próbálnál tempót menni. Aztán vitt vele a srác egy kört élesben (Vilko-Rádi kupa). Jean Ragnotti nem gépészkedik annyit egy show alatt mint amit az ember ott előadott a szűk három perc alatt. Vágott slick gumikkal az egyenletes sík jól tapadó rücskös reptéri kocka betonon folyamatosan pattogott (sík úton!) és tört kifelé a segge, terhelésváltáskor meg elkezdett orral radírozni. Csudajó autó. Tényleg.
Igazából lex@rom. Vegyél Ignis Sportot, jó lesz az neked.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
roberto211
őstag
válasz hobizoli #116892 üzenetére
Hát az biztos.. Minden esetre egyszer kipróbálnék olyat de venni nem hiszem,hogy vennék mert tényleg nekem sok lenne.. [link] Talán majd 10év múlva.. Most még sajna nem bírnám uralni aztán baj lenne a vége..
8th:. Fel is repült gondolom.. Csak offold már magad mert nem érdekel a pattogásod.. Amúgy valóban nincs sok közöd hozzá,hogy mit veszek.. .
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
hobizoli
nagyúr
válasz roberto211 #116894 üzenetére
mondjuk az a 2.6M-s ar eleg meleg, foleg, hogy kereskedesben is csak 2M lenne egy masik, amit bevettek vagy 1.7M-ert
több drón kell ;P
-
Integrale
veterán
válasz Satan_Claus #116861 üzenetére
Delta HPE gyári ülései pont ilyenek, csak nem intergráltak a fejtámlák. Még a háttámla állítója és döntője is pont olyan.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #116898 üzenetére
Nem sajnos, elvitték előlem az ugyan ilyet. De most van egy sárga EVO 500, az a kiszemelt.
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox Series X|S
- Mobil flották
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest