- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Honor 90 - modellalkat
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #117746 üzenetére
olvasom az index fórumot, azért ez másnak is feltünt. én mondjuk várnék némi egyenesfutást..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
vendingo
veterán
válasz Elektrosokk #117751 üzenetére
"Öregek"
Városi fogyasztás: 18,1 l/100km
Akkor már inkább 350Z, ha nem számítana a fogyi.Ebből Clio lesz, az a kategória legjobbja, jobbat úgyse találok 2-2.5 milla körül.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
!Overdose!
őstag
válasz Elektrosokk #117751 üzenetére
A 147 GTA borzasztóan alulkormányzott a korabeli tesztek alapján (ajánlom a Top Gear tesztjét). Hihetetlen gyors, de kanyarvadászatra csak mérsékelten alkalmas.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #117746 üzenetére
elmondtam páromnak is, h mi a bajom vele, úgyhogy adunk egy esélyt a többieknek is. papiron nagyon jó vételnek tűnik a vitara, erre feküdtek rá, de furi, hogy utánaolvasva, több teszt is irja a magasabb építésű suzukik esetében ezt az egyenesfutási bugot (vitara,scross,granvitara). totálcarnál meg se emlitik, pedig ennek azért felkéne tűnni.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
gg72
veterán
Sziasztok! Az ősszel le szeretnénk cserélni a nagyon kedvelt, de már kissé koros (11 éves) 1.2-es Honda Jazz-ünket és mivel nagyon elégedettek voltunk vele, maradnánk ennél a típusnál, csak egyel nagyobb motorral. Használtakat (max. 3éves) nézegetek és 3.4M körül lehet kapni hibrid változatokat viszonylag kevés km-mel. Mi a véleményetek a hibridről, nem kell tartani a gyakoribb meghibásodástól?
-
vbarbara715
csendes tag
Erről mi a véleményetek?
2006-os, vagy fiatalabb autót keresünk, lehetőleg kombit, ami kényelmes, keveset fogyaszt, jó az úttartása, jó a belső minősége(nem zörög mindene minden kanyarba/gödörbe), olcsó a szervizelése.
Erre van 1.5 milliós keret kb, első karbantartással együtt, meg ezen felül átírás, biztosítás, stb.
Mit tudtok még ajánlani?
BMW 320d Touring E46 - iPhone 6S Plus 64GB White - Samsung Galaxy S6 Edge Platinum Gold 64GB
-
fenergie84
addikt
válasz vbarbara715 #117764 üzenetére
1.6 tdci-ből -nekem a 90 lovast ajánlották. A 119 lovasban állítólag 60 ekm-ként cserélni kell a DPF-t...
-
Declare
őstag
válasz fenergie84 #117765 üzenetére
A dpf nek szerintem semmi köze nem lehet a teljesitmenyhez (ilyen szinten legalabbis....egy 300 loerös dizelmotor vs 100loerösnel nyilvan lehet).
Ha sokat van varosban hasznalva es nincsenek hosszutavu utak, akkor minden dizel dpf meg fog halni hamar, ha hosszu tavu utakon ki tud pucolodni, akkor valoszinüleg hosszu eletü lesz.
-
Declare
őstag
válasz fenergie84 #117767 üzenetére
ja hogy abban nincs dpf, a masikban meg van....igy oke.
Mondjuk ettöl függetlenül csodalkoznek, ha normalis dizelnek valo hasznalat mellett (azaz nem napi 5km a varosban) egy dpf eldobna magat 60k km alatt
Amugy ha mar dpf...honnan lehet megtudni, milyen allapotban van? Mi az eletciklusa egy ilyennek kb? En hibas dpf röl meg csak böven 200+k km es autoknal hallottam. Az enyem is gyakran regeneral (3-400km enekent biztos, ha itt helyben forgolodom...mondjuk nem tudom ez gyakorinak szamit e, nekem annak tünik)
-
Qru
MODERÁTOR
Cvt váltót elsőre fura lesz de meg lehet szokni. Én pl szeretem de van aki hülyét kap tőle.
A fogyid is nagyon baráti lesz már az alap benzines se eszik sokat (nekem is mk1 Jazz-em van havernak meg mk2, van összehasonlítási alapom).Nem olyan kifinomult mint a Toyota cucca de egyáltalán nem rossz és tartós is. Szóval mellé nem nyúlsz vele.
#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz DeFranco #117696 üzenetére
Bizonyos szempontból értem a versenyzőket, rendesen ezt nem lehet lekezelni ha nem akarod tekibefújatni,mit ér az össze ködölés? Szépre vagy jóra akarod? Mindkettő is lehetne,de azt drágállod. Nem egyszerű az eset. Ideális eset:szép, jó, alapos, olcsón, időben. Na mit húzzunk ki belőle?
Ha már látható a rozsda,átrágta magát a védőrétegen. Az ajtók esetében nem is piszkálnám. Ha átjukad,kap új ajtót Taknyolni felesleges. Minimun 5-év,mire lyukas lesz. Taknyolva max egy évet nyernél, de csúnyább lenne. Az ajtók alja belülről rohad kifelé, soha nem felületi.A felületit lehet kezelni ami az anyagból indult, azt ki lehet vágni,de azt senki nem vállalja vagdosni.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Mágus2 #117775 üzenetére
semmilyen igényt nem támasztottam, legyen rendben, ne korrodáljon és legyen kb. színhelyes (nem 32 milliós skálán, senki nem nézi az ajtó belső peremét, vagy a sárvédő alját, elég ha focus-pezsgő). ennyi.
szót nem ejtettem arról hogy mi fog történni ha a kelő nap első sugarában a pillangókkal táncoló repcebecő hátán megcsillanó hajnali harmatcseppekben nem egyformán csillan minden négyzetcentiméter.
mint általában mindig, itt is a műszaki tartalmat kértem, magyarul ne rohadjon ha lehetséges, ha nem lehetséges, akkor lehetőség szerint legyen rendbe téve amennyire lehet.
aki egy bors-szemnyi leverődésre (az ajtójárat ívében) fel akarja nekem csiszolni a C oszlop tetejéig, az madárnak néz és nem a munkájára igényes.
a 150-es (ajtókkal való bármiféle foglalkozás nélkül!) kollégának is megmondtam, hogy nem restauráltatni akarok, hanem állagmegőrizni.
nem szoktam abajogni rajta, ha valamit ki kell fizetni, inkább megcsináltatom rendesen, szerintem tőlem még félmegoldásról, meg szarrágásról nem nagyon hallhattál, de azt meg tudom ítélni, hogy mikor akarnak nagyon csúnyán lehúzni, mikor csak részben, és mikor állnak hozzám fapadosan de korrektül.
nem az a baj, hogy ára van, megfizetem, vagy nem fizetem, tiszta ügy, hanem az, hogy fizethetnék bármennyit, valószínűleg ugyanazt csinálta volna mind, mint sanyika, finom csiszolóval rámegy a foltra, aztán alapozó majd fedő. ez azért három-négy keresztkérdésből kiderül.
re:szerk:
és akkor most tippeljük meg közösen, ki mondta ugyanezt a háromból. a többi meg nyomta a mozigépészt. ennyi.
de az esetem csak egy példa volt, ez már rendeződött, a kiindulási pont az volt, hogy vajon tényleg ennyire 1x1 ez az egész utólagos alvázvédelem kérdés, ahogy sokszor kezelik itt a fórumon.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz szőröscica #115652 üzenetére
El is vitték a régit, az újat pedig átvettük.
Ahhoz képest, hogy facelift nem volt rajta, elég sok minden változott a 2013-as és 2015-ös gyártás között. Egyrészt plusz hangszigetelést kaphatott, szélzaj és motorzaj eddig sem igazán volt, viszont a teherautó-abroncsok gördülési zaja eléggé behallatszott. Az újban lényegesen halkabb minden, nagyon csendesen fut.Az ajtók sokkal finomabban záródnak, a motor annak ellenére hogy még ezer km-t sem futott, majdnem olyan kulturáltan jár, mint a bejáratott, 130 ezren túllévő elődje. A fogyasztás is kedvezően alakul, alig magasabb az új autóban, mint a régiben volt, nyilván ez idővel még csökkenni fog, de már most látszik, hogy az 1200km-es hatótáv simán megvan, ha bejáratódik, az 1300 sem lesz gond.
És sok egyéb apróság is változott, alapvetően sokkal jobb autónak érződik, legalább egy fél kategóriát lépett előre, pedig eddig is hozta egyszerűbb személyautók komfortját és minőségét.
Alig várom, hogy ősszel beüljön az egész család, és elmenjünk vele Csehországba egy jót sörözni.
-
Elektrosokk
addikt
válasz szőröscica #117780 üzenetére
Gratulálok hozzá! Melyik Alfa ? nem látom az elôzményt.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz Elektrosokk #117783 üzenetére
Előzmény abban a hsz-ben, amire válaszolt. De tessék:
"No, legyártották még az AdBlue-s motorok bevezetése előtti utolsó példányok között a mi Transit Customunkat is, úgyhogy augusztus végén át is vehetjük."96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #117780 üzenetére
ez ford transit vagy milyen auto? atyavilag, mekkora az a csalad, hogy egy kisbuszt kell venni?
-
Typhoon47
őstag
válasz Declare #117786 üzenetére
Nem arról van szó, hogy elég -nem elég. Egyszerűen teljesen más szinten mozog praktikumban egy nagyobb vas mint 5er touring pl. (ami btw. egy kifejezetten szűk autó). Könnyebb ki-be szállás, (sokkal) nagyobb lábtér, könnyebb így takarítás, csomagtér pakolhatósága-mérete stbstb...
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Norbi14
senior tag
Alfa gt -ről vèlemenyek? Mennyire megbízható a benzines motorral szerelt? Kint vennèm nèmetországban 4000 euro a keret. Külsőre nagykn tetszik, jobban mint a hasonló áron kapható bömösök.
-
Elektrosokk
addikt
válasz Norbi14 #117789 üzenetére
Alapvetően inkább apró bosszantó problémákra lehet számítani, pl jeladó hiba, elektromos ablakemelő motor meghibásodhat stb. Ha ezekkel a dolgokkal meg Tudsz barátkozni akkor csodálatos vezetési élményben lesz részed. szerintem bárhol meg lehet vele jelenni.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
bajnokpityu
félisten
no, voltam focusba csücsülni. hát, igazából ez is passzentos, bár jobban tetszett,mint jasztra.
viszont olyan mákom volt, hog találtam egy 8000et futott vitara tesztautót. éés, úgy tűnik ez lesz belőle. valszeg járatással könnyebbé válik a kormánymű mozgása, és könnyebben középre talált. méretben már elég nagy, forogtam vele körforgóban, kicsit sodrósabban, ez lesz a nekünk való.fényezés viszont nem értem, kb az összes mai autón narancsbőrös.
a suzukinak a piros szine nem metálfény ám, kivétel. újonnan jól néz ki, de mennyire fogja ezt a nap kiszívni?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #117791 üzenetére
1) metállal rendeled
2) utólagos kezelés vásárlás után (pl cquartz)(metálra is ajánlom a kerámia bevonatot)
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz bajnokpityu #117791 üzenetére
Amúgy furcsa, hogy a Vitarával elégedett vagy méretben, mikor több helyen azt olvastam, hogy szűkös belül.
Nyilván az számít, hogy te milyennek tapasztalod, de ismerve a termetedet pláne meglepő.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
bajnokpityu
félisten
válasz fi:zi'k #117793 üzenetére
nézd, a bal kezemmel még éppen fel tudok könyökölni az ajtóra. nemtom ki mondta, h pici, keresztben nagyobb,mint a régi, vagy új fokusz,az astra, simán 2es oktávia méret, helyenként talán még nagyobb is az utastérben.
és magam mögött is elférnék, ami mondjuk focus,astra esetén nem menne. szóval az utastér méretre tényleg oké.
a piros szintől félek,egyelőre, pedig eléggé töccene a szine. másfél méterről már a narancsbőrt se látom
ezektől a kenceficéktől félek. egyébként a buzukiknak mindig necces volt a fényezése, fogalmam sincs mit lépne egy ilyen kerámiás izével. Simán lehet sztem az is, hogy nem kompatibilisekeladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz bajnokpityu #117794 üzenetére
Az autonavigátoron biztos ezt írták, de máshol is olvastam.
[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #117794 üzenetére
Na ezektol a cuccoktol pont nem kell felni. Ha profi viszi fel es megfeleloen van apolva hosszu evekig megorzi a gyari fenyet az auto
-
gzbotii
veterán
Sziasztok.
Olyan kocsin, amin nincs TUV nemetorszagban, hogy lehet kikerni export szamot? V akkor ugy is csinalnak?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
TaaT
veterán
válasz bajnokpityu #117797 üzenetére
Annyira nem kell félni ettől a mattulástól, ha évente 1x vagy 2x átkened valamilyen jó polír cuccal akkor már meg tudod óvni a fényezés állagát hosszú távon.
Give them hell Ukraine!
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #117797 üzenetére
1) profihoz kell vinni, ha kell tudok ajanlani innen a forumrol vagy 3-4 embert
2) felvisznek egy reteget, gyari autora meg polir se kell, nem igen lehet elrontani, max ha valaki kezdo es szarul viszi fel akkor nem fed a cucc, ujra kell kezdeni, de "el nem rontja" vele az fenyezesedNem ordogtol valo dolog, viszont nagyon hasznos, vedi az autot az UV-tol es egyeb szennyezodesektol, arrol nem is beszelve hogy mennyivel konyebb lesz mosni az autot utana (mivel nem tud megtapadni rajta a dzsuva).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- GARDENA 330 kézi fűnyíró eladó
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen