Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz runner 125 #117692 üzenetére

    igen. és akkor találj olyan lakatost, aki ezt neked megcsinálja :)

    nem akarok megint dementorkodni, de erre itthon szinte biztosan nem találnál embert, aki a megfelelő minőségben és alapossággal megcsinálja, vállalható áron.

    az elérhető felületek ok, de a mélyedésekkel lyukakkal résekkel nem foglalkozna egyik sem, oda se férne, ha igen akkor se szívna vele, megy rá a rücsi, 'szjónapot.

    árakkal kapcsolatban:

    három ajtó alja kezdődő korrózióra (se hólyag, se fodor, sima felület, csak színe van az alsó belső élen), egy apró hólyagra a c oszlop alsó sarkában, és két első kerékjárati ív szintén kezdődő korrózióra (se hólyag, se fodor, sima felület, csak színe van) kerestem karosszériást, az alábbi eredménnyel:

    1. versenyző (itt a fórumon ajánlották):
    - az ajtókat nem vállalja, nem csinálja meg, keressek bontottat (jó nénikéd, az)
    - a sárvédőt le kell venni, telibe fényezni (aha, egy 10 forintos méretű foltért, mi?)
    - a c oszlopot a küszöbtől a tetőig telibe kell fényezni (meg a jó édes öreganyád térde kalácsa az)
    - 150 ezer forint tisztelettel kedves uram, az ajtók ára és munkadíja nélkül természetesen

    2. versenyző (vidéki, család ajánlotta):
    - hagyjam ott, leveszi az összeset, lecsiszolja, elviszi az alvállalkozóhoz (csak az elemeket) lefényezi
    - (összeködölni a többi elemmel meg a radai rosseb fogja nyilván)
    - két hónap várólista, két hét munka, hagyjam ott, hápersze passziválás, hápersze üregvédelem
    - üregvédelem mivel? háizé üregvédővel. milyen felszereléssel? flakon. kösz.
    - 75 ezer forint várhatóan

    3. versenyző (fórumon ajánlották):
    - hábaze, figyelj komám, ezt meg lehet csinálni szépre, de jóra nem, ami elkezdett rohadni, azt te már meg nem mented csak lassítod
    - persze minden lesz, hogyne, megoldjuk, üregvédelem az annyira nem, ne is akarjál felesleges, haladjunk, nem érünk rá.
    - csiszi-festés lábon elemet nem vesznek le mert ehhez nem kell, pikk pakk kész van holnap jöhetsz érte.
    - alapozó ilyen b*ziságok hagyjál már, javítófesték, ecset, kis tömítés az ajtókhoz ujjal kenve
    - 35 ezer

    csak hogy értsd, itt nagyon enyhe, épp hogy csak jelen levő, időben megfogott korróziókról beszélünk, fényévekre még a festék ledobástól meg a hólyagtól is, kis megelőző javítások kis felületeken.

    ez a három típus van, aki úgy lehúz telibe, hogy belecsörögsz, és még át is b*sz, aki csak kicsit húz le, de minőségi munkát tőle ne (se) várj, meg a hajtott galléros tibi, minden nepper barátja, aki olcsón okosba lekeni neked 'szt b*sszál rá.

    és nem mondhatod, hogy nem jártam utána.

    na most ezek után gondolhatod milyen szent révülettel fogom elhinni, ha valaki elmeséli, hogy aláfekszik a kocsinak és 100-150-ért az utolsó sarokig lecsiszicsisz fémtisztára, aztán rá az alapozó fedő meg a hagymacsípős minden. nem éri meg neki. megcsinálja 70-ért szarul, úgy se mész vissza, és negyed annyit nem szív vele. max. magadnak tudod megcsinálni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák