- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Újabb előzetesen a GreedFall II: The Dying World
gp Az új rész korai kiadása a nyáron érkezik PC-re, a teljes változat PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is befut majd.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabesz77
senior tag
Üdv!
Urak, tapasztalatokat és véleményeket szeretnék kérni ezekkel a Puretech motorokkal kapcsolatban. Citroen C4 Grand Spacetourer-ben gondolkozom, de mivel nem vagyok egy nagy szakértő, így furcsa nekem, hogy ilyen nagy autóban, ilyen kicsi motor van.
Vagy elég ez? Érdemes egyáltalán benzines verzióban gondolkozni?
Előre is köszönöm.Guns n' Roses, 2023. július 19.
-
lotuska
tag
Sziasztok,
A kesoi Octavia 1 2003-2010 Sedan kivetelben, 90 es 110 lovas regi TDI-k mennyire birjak a rovid tavokat? Munkaba jarasra (napi 2x6kilometer, neha dugoban, nem Budapest, hanem romaniai kisvaros) meg hetvegenkent hosszabb utakra kellene valami (100-200kilometer, vagy 2x30 kilometer a hetvegi hazhoz)+evente egy nyaralas (legyen 1000kilometer).
Az mondjuk evi:
-260kmx12honap munkabajaras ~ 3.100km
-hetvegenkent (2x100km+2x30km)x12 ~3.100km
-1.000km nyaralas az olyan 7.000km eves szinten(nagyon keves)Igazabol most busszal kozlekedek, es ami zavar, hogy rengeteg ido elmegy vele+nyaron 45 fok van benne...
Csaladba van 1-es foka 1.4-es ami tokeletes varosban, de mar 2x cserben hagyott elektronikai problemak miatt hosszabb uton.Igazabol benyas 1-es fokara gondoltam, de riasztanak az elektronikai problemak hosszu uton(ejszaka rovid feny nelkul maradtam persze 170 kilometerre az otthonomtol...)+ a rozsda es szeretnek egy olyan autot amiben benne van az az erzes, hogy "orokre". Korabban B4-es Passat-ot szerettem volna, de azok mara kikoptak. Alkatresz forras+szerelo+muhely lenne a csaladban(van is, nagyon sokat koszonhetek nekik, regen volt szivo D es 2.0PD TDI is a csaladban sot en is dolgoztam ebben a szervizben mint munkafelvevo+recepcios), de nem szeretnem mindig a szervizt jarni.
Japan auto kizarva, nagyon kicsi Romaniaban ezen autok piaci kinalata. Keret 2500-3000Euro lenne+500 euro elso szerviz (olaj + vezerles csere+aprosagok).
Tanacs?
Koszonom!
-
gzbotii
veterán
válasz lotuska #166955 üzenetére
Ha hétvégente van több hosszabb út, megéri. A 110 lovas még elég tartós, itt is többen írták, hogy bírja a rövidebb távokat is, ha azért néha ki van kormolva (+ rendszeres olaj és szűrőcsere)
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
vans?
őstag
sziasztok,
korabban kerdeztem az 1,4 TSI Octaviarol. most felmerult egy 3 eves 1,2TSI Rapid vasarlasa, ami boven felette van annak a keretnek, amennyiert szivesen vennek autot, viszont egyebkent nagyon jol felszerelt es szep. a kerdesem az, hogy egy ilyen modern turbos motornal mik azok a nagyobb koltsegek, amik felmerulnek a kesobbiekben? meghal a turbo, kettostomegu, lanc,...? Erdemes belevagni egy ilyenbe, vagy maradjak a szivobenzinnel? Fontos lenne a megbizhatosag, a fogyasztas kevesbe. Nagy ero sem kell, de azert a mostani 75 LE DTI Merivarol szeretnek elorelepni.
Amennyiben a TSI lutri, milyen szivobenzines autot ajanlanatok ket millioig? Focus vagy Mazda3 1,6 motorral..? Vagy egyeb?
koszonom a segitseget!
hábm bábm
-
kalmanchris
tag
válasz Stylewars_kp #166941 üzenetére
Milyen kasztniban eszik ennyit?
-
gzbotii
veterán
Urak, van valami oka annak, hogy a 206CC olyan olcsón megy?
1500 euróért Mobilen már szépek vannak, itteni hsz-eket olvasva, meg nem egy rossz konstrukció (a 206).
Vagy csak nem kúlttárgy, nem épp praktikus a CC kivitel, és ezért?Jövőre kellene majd egy második autó, és akkor lehet ez lenne.
Ennek pl milyen hibája lehet, hogy ilyen olcsó? Képek alapján jól néz ki [link]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
F-ECT$
titán
válasz molnarpeter #166883 üzenetére
Bejött a képbe a Civic Tourer, abból is az 1.8 Benzin, pl. Elég sok automata váltóval van, ez újabb hibaforrás, vagy ajánlható a Hondánál?
Dive ever, work never.
-
33as
senior tag
válasz gzbotii #166965 üzenetére
Szia, szerintem majd megerösítenek abban, hogy ezeknek a legnagyobb problémája a tetőmechanika hibája és drágasága!
MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , Apple TV , Pixel 7a , Pocket 3 és Action 2 , Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
-
gzbotii
veterán
válasz MunezXBK #166968 üzenetére
Igazából a másik alternatíva MX5 és Barchetta lenne, de Mobilen 3000 eurótól indul egy (képek alapján) normális példány, amin nincsenek külső nyomai a rozsdának - és kit tudja, mi van ott, ha kicsit megpiszkálod.
Nekünk is arra kellene, hogy asszonypajtás eljárjon melóba, nekem meg lenne egy cabrio. Hardtop is nagy előny.
Tetőmechanika javítása nagyságrendekben mekkora összeg lehet?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz gzbotii #166969 üzenetére
2012-es infó alapján, 50-70 font a hidraulikus pompa, 700 font + ÁFA javítás UK márkaszervizben.
Magyar PUG szerviz 150ért oldotta meg.Bontott hidraulika 30k-ért
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz kalmanchris #166961 üzenetére
Fiat Punto 2/B 5 ajtós 950 kg
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #166973 üzenetére
Ezt nem igazán értem - tető mechanikához
(#166972) LuckyL: tesztek a 206 CC-t is úgy hozzák ki, hogy jól vezetési élményt nyújt, kategóriában. [link][link] [link]
Kicsit több infót nyújtasz, mire gondoltál?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
prsq
tag
válasz Mauzes #163401 üzenetére
Hasonlóképpen jártam.
Már a negyedik kódot kapom, és egyikkel sem jó.Már 4 böngészővel próbáltam, frissítettem mindet, cookie-t töröltem, minden hiába.
Két másik gépen is próbáltam már, azokon sem megy.Megéri egyáltalán ezért fizetni? Szokott ez működni valakinek? Ha igen, hol és mivel?
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #166976 üzenetére
A piac eloiteletekkel araz, illetve az hatalmas szorzo, hogy kultusz auto lett, vagy sem, lasd MX5.
Na meg 206-bol annyi van mint a szemet, 6-7 milliot gyartottak belole, mindegy hogy CC vagy RC, csak egy 206.
Z3 -bol es MX5-bol osszesen az osszes generaciobol nem gordult le ennyi, ritkabb, dragabb, megbecsultebb kultusztargyak.
Pedig egy Z3-nak is vannak hibai (nagyobbak, mint egy lotyogo valto) es az MX5-nek is.(Az E60/61 is szepen be van arazva, pedig te tudod a legjobban, hogy azert nem fekete feher az sem).
LuckyL: osszehasonlitani is felesleges a ket autot. Hosszmotor vs kereszt, utobbinak meg a Honda sem tud elobbihez hasonlot csinalni, ha beledoglik sem. A Pug egy cicamobil, az MX5 egy apro elmenyauto.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok! Keresem a lehető legolcsóbban megvehető és fenntartható autót. (150e körül, de max. 200e.) Napi 15km oda-vissza másra nem igazán lenne használva. Merre felé nézelődjek? Swift? Astra? Polo?
[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
-
nesa
veterán
válasz pocokxx #166982 üzenetére
Én 2000 körül valamelyik feleségemtől elváltam gyorsba kellet kocsi 30k ér vettem egyet műszaki nélkül, +30korul volt az átírás+ biztosítás, valamennyit költöttem rá + műszaki ez még 30k volt, a következő 2 évbe csak egy megszakítókalapácsot kellet vennem kb 500ft ér.
Max úgy jöhet ki a keret ha 150+ átírás + valamennyii még van tartalékba, szerintem ebben az ársávban majdnem mindegy, a lehető legjobb állapotú legyen.
Talán swift
Ezek Pl elég megbízhatóak és nem esznek sokat, jó ne egy státusz de csukot szemmel majdnem kodiak
[ Szerkesztve ]
-
-
nesa
veterán
válasz pocokxx #166985 üzenetére
Felicia még jobb de nagy különbség nincs ennyi év távlatából, nekünk van egy rideg tartáson sokadik pecás kocsi minden körülmények közt megbízható.
De ennyiért csak ilyesmi romok vannak , inkább fele ennyibe egy lényegesen jobb állapotú favorit.
Szerintem csak az állapota legyen döntő, akár mit is nézel.
[ Szerkesztve ]
-
Rison77
senior tag
Sziasztok!
Egy 18-20 éves autónál általánosságban mennyi az a futott km amivel be lehet vállalni még az autót? Pl. egy Honda Civic 6gen 1.5i 362k futott km. -
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #166997 üzenetére
Plusz sok, ha nincs gazdája, 30-40 ezer km is sok.
-
Csabroncka
addikt
Kedves guruk!
Ha egy autó ideiglenesen ki van vonva a forgalomból (kereskedő, nyilván okkal teszi), akkor én földi, együgyű halandó számára a vásárlás menete hogyan működik?
Valaki aki vásárolt így, privátban írjon rám, ha nagyon hosszú...
"in medias res"
-
diegho
nagyúr
válasz Csabroncka #166999 üzenetére
Ugyanúgy, mintha forgalomban lenne, csak meg kell várni, amíg forgalomba helyezteti a nepper.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen