Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz becenevem #215509 üzenetére

    pl leveszed a tubot, kicserelteted a kompresszor kereket benne egy azonos atmeroju GTX lapatosra, meg a turbinahazbol a meretlepcsoben eggyel nagyobb A/R szamut rakatsz fel, nem noveled a toltonyomast, es megis erosebb lesz az auto
    sot, meg akar ugyis erosebb lehet, hogy kisebb toltonyomason megy, es megis lejjebbrol elindul

    elsonek a lenyege, hogy tobb levegot tud szallitani, nem esik le a toltonyomas, es ki tudja tartani a nyomatekot, a masodiknak meg az, hogy "fent" az egester kevesbe lesz EMAP-s, mert konnyebben ki tud szellozni jobb lesz a toltescsere az egesterben, mert nem ragad be az elozo ciklus kipuffgazabol annyi, es jobb lesz a hengertoltes volumetrikus hatasfoka (tobb friss "uj" levego tud bekerulni)...ettol is a magas rpm-s pillanatnyi nyomatek tud javulni
    ...es meg az EGT is csokkenhet

    na ez is tuning, pedig a toltonyomast nem is emelted

    a gyar azert nem csinalja ezt igy, mert egy fillerbaszo
    aftermarketben a legujabbabb technikakat tudod megvenni a turbo gyartotol, az autogyar meg a 10-15++ evest adja 2-3x annyiert

    pl ma melyik gyarto ad golyoscsapagyas turbot gyarilag, amikor 15-20+ eve meg tudod venni utcara, ha felmesz a Garrett gyari oldalara

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák