- Yettel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Vismajor01
addikt
válasz AssAssynn #216942 üzenetére
Ilyen felhasználásra, hogy ne legyen netto öngyilkosság,
-Új autó garanciával
-Hybrid, lehetőleg tölthető
-ElektromosMinden más, legyen az egyszerű vagy bonyolult, szívó v turbós, benzin v dízel nem fogja bírni huzamosabb ideig. Ennyi, ezt kell végre megértsd és már sokkal-de sokkal könnyebb a választás.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
AssAssynn
őstag
válasz Vismajor01 #216953 üzenetére
"Ilyen felhasználásra, hogy ne legyen netto öngyilkosság,
-Új autó garanciával
-Hybrid, lehetőleg tölthető
-Elektromos"
Remélem látod, hogy ezt körülbelül bármelyik ide látogató tagnak leírhatnád.Különben hidd el, hogy nem megy el (sajnos ) a fülem mögött az, amit írsz, de látom azt is, hogy ennél az ajánlásodnál te is az ár kompromisszumát hozod elő.
Az a baj, ez oda vezet, hogy egy új autó árából sok-sok használtat úgy használok, ahogy azt nem kellene, majd lelakom és félredobom, aztán az egészet újrakezdem, és mind a procedúra elején, mind a legvégén még mindig jobban jövök ki pénzben, mintha újat vettem volna (néhány extrém kivételtől eltekintve talán). És még mielőtt valaki megint a pénzzel jönne nekem. Ettől még nem a pénzkérdésen bukik el az egész, mert ahogy a fenti példámban is látod, ugyanúgy jártál valamivel, csak a végén mégis jobban jöttél ki az egyikkel. Tehát érthetően, ebben az esetben nem az árral kötök kompromisszumot, hanem azzal, hogy az autó majd megvigyázva lesz. Magyarán az autót eszközként kezelem. De azért mindnyájan tudjuk, hogy ezek a szívóbenzinesek, amiket nézek, még ha meg is hibásodnak majd, de nem fognak 1-2 éven belül kifingani azért, mert városoztam velük. Jó pár példány egész életében így járt."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
dj79
senior tag
válasz AssAssynn #216943 üzenetére
Nem támadlak. Az van, hogy Te saját magad sem tudod, mi van a fejedben. Össze-vissza csapongsz a vásárlási kereten és egyértelműen az látszódik, hogy itt több fórumtársnak sem egyértelmű, mit is szeretnél.
Vegyél egy eurovan2-t, abban biztos elfértek. Nem is rohad, motorok sem rosszak, de ne akarjunk már egyszerre mindent: olcsó legyen, top of the range legyen, mindent is bírjon, nagy is legyen 3 gyereküléshez, ne fogyasszon sokat. Mi a baj a c4 Picasso 1.8 benzines kiadásával? Nem vti, kb a psa egyik legjobb szivóbenya motorja, van benne elég olajtöltet a sok rövid úthoz. -
AssAssynn
őstag
Én tudom mit akarok, maximum téged zavar össze az, hogy én megelégszem az olcsó autóval is, de ugyanakkor drágát is nézek. Ez nem csapongás. Mégis ki mondta, hogy ha eldöntöttem, hogy mennyit szánok rá, akkor muszáj abban az ársávban maradnom? És igen, néztem már ezt is, azt is, ez inkább pont azt bizonyítja, hogy nem vagyok leragadva egy kiszemeltnél. A lényeg az, hogy más a filozófiánk erre nézve. De az a baj, hogy ezzel a párbeszéddel nem jutunk előre.
C4 Picassot is néztem már 1.8 benzinmotorral. Kérdeztem már róla (talán itt is) meg a francia csoportban is. Ott a helyi mester azt ajánlotta, hogy jobb a Xsara Picasso tőle több okból. Ezért nem erre irányul a fókuszom, de különben is marha kevés van belőle, amit néztem, az nem volt valami jó.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz Gombinyó #216926 üzenetére
Közben nézegetem amit ajánlottál. Sajnos pont marha messze van az összes hirdetett példány, így ma már nem tudtam elugrani egyért sem. Ilyen 1.6-osból összesen 9 példány van a hahun. Remélem nem azért, mert ez is olyan ritka, mint az FR-V.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
dj79
senior tag
válasz AssAssynn #216958 üzenetére
Azért ritka, mert nem sokáig szerelték ezzel a motorral, hamar váltottak turbóra. Jellemzően fapad felszereltséggel voltak, ezeket én is néztem anno, nagyrészt meg inkább dízelek mentek jobban, ekkora autóhoz jobban passzol.
ha tudod, mit szeretnél, igazán körül írhatnád, biztos több hasznos tanácsot kapnál
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz AssAssynn #216945 üzenetére
gyanús volt, hogy feltettem, de nem rémlik a válasz.
vagyis ami rémlik az az, hogy most van egy, terveztek egy másodikat és úgy érzed, hogy anyának hátul kell(ene) ülnie a másodikkal, így csak akkor fog elférni, ha van hely, ehhez meg a 3 gyerekülés a mérce, mert ha gyerekülés elfér, akkor anya is.
ha rosszul rémlik, akkor szorri.
itt még nem tudom, hogy a gyerek(ek) mennyi idős(ek) de hátul már 135 centitől (és 15kg testsúlytól) nem kötelező a gyerekülés, elég a magasító (sőt, ha jó helyen van az öv, akkor az SEM kell).
egy átlagos gyerek kb 10 éves korában éri el ezt a magasságotegyébként a Berlingo is jó, bár zajosabb, mint a Pikacsu
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
AssAssynn
őstag
Igen, azt hiszem kb. 2 évig gyártották ezzel a motorral. Gondolom alkatrész sincs emiatt dögivel hozzá, de mondom nem ez az oka, hogy miért nem vettem még egy olyat, hanem, amit korábban írtam.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz f4lcon #216960 üzenetére
Akkor csak rémlik neked sok minden.
Nem akarok itt nagyon személyes dolgokba belemenni, mert így is megkaptam már, hogy blogolok a fórumon a pszichológus helyett.
A lényeg röviden, hogy már most van fixen 2 gyerekülés az autóban. A harmadik is belátható időn belül érkezik. És valóban a magasságtól még messze vagyunk, ahogy a 10 éves kortól is."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
őstag
válasz AssAssynn #216964 üzenetére
a belátható idő azt jelenti, hogy már lehet gratulálni anyának, vagy még dolgoztok rajta? mert az utóbbi azért kitolja az idősávodat jó 9-10 hónappal minimum
addig venni valami átmenetit, aztán ha jön a csoda közben, akkor lecserélni rá“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
AssAssynn
őstag
válasz f4lcon #216960 üzenetére
Most látom a szerket.
Berlingo is volt már téma, csak ott félbemaradt a történet annál a kérdésemnél, hogy abból csak 1.6 VTi van-e csupán, vagy "sima" is létezik belőle. Mivel a legtöbb hirdetettre ráírják, hogy VTi, és mivel nem kaptam választ, ezt a témát elengedtem. De még érdekelhet, ha van belőle jó motor.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
-
buca84
őstag
@AssAssynn
Ne csak hahu-t nézz. Ahogy már mondták/írták sokszor a specifikus facebook csoportokat is érdemes megnézni, mert lehet hogy jó vételek lesznek ott is és az is lehet, hogy csak oda kerülnek fel. -
AssAssynn
őstag
válasz AssAssynn #216907 üzenetére
Tudom ez most mellékszál, de csak hogy kicsit tárgyilagosak maradjunk. Tudja-e valaki, hogy a sok 1.9 TDI Sharan motor között mi a különbség, és melyiket kell nézni? (lásd a kommentben a link, amire most válaszolok)
Illetve, ami fontos, hogy mely alkatrészek nem bírják és mennek tönkre a városozástól benne?Ugye, ahogy mondtam rokonom, akinek van egy ilyesmije, az városban is sokszor rohangál vele, és ő és a szerelője állítja, hogy nem lesz ennek baja nálam sem, persze ő rengeteget pályázik is, gondolom az menti meg.
Le ne írja valaki megint, hogy "döntsd már el mit szeretnél", mert ez a keresésemtől függetlenül is érdekel amúgy.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
zgospel
őstag
válasz AssAssynn #216970 üzenetére
A sok indítástól jobban amortizálódik az indítómotor, generátor, akksi, és a kettőstömegű lendkerék amennyiben van benne.
A sok hidegüzemtől fokozottabban nyíródik a motorolaj, ráadásul hígul az üzemanyaggal, ami együtt a levegőből kicsapódó párával nem igazán tud tisztulni amíg nincs egy tartósabb (hasraütésszerűen 20-30 perc) melegüzem terhelésen. Ilyen hidegüzemben az égés sem tökéletes még, így évek alatt a hengerfal rendellenesen kophat/kopik.
Ha van, akkor az EGR és a DPF hamar elkoszolódik és nem tud tisztulni, mert nincs tartós melegüzem. A fojtószelepház is gyorsabban koszolódik, ennek tisztítása mondjuk nem több 10 percnél.
A sok városozás miatt a kuplungszerkezet is fokozottabb igénybevételnek van kitéve, de ez a városi használat velejárója, független attól hogy 8x indítasz egy nap vagy 2x. Természetesen kinyomott kuplunggal indíts minden alkalommal, így könnyebben és egy fokkal kímélőbben indul az autó.
Így hirtelen ennyi jut eszembe.Ezek közül az indítómotor és a generátor felújítása általában nem egy egetverő tétel, az akksit egy okostöltővel életben lehet tartani egész sokáig. Top minőségű motorolajjal vagy Metabond (vagy ehhez hasonló) adalékkal és gyakori olajcsereperiódussal a motor kopásának ütemét lehet csökkenteni valamennyire. Itt a gazdaságosság is kérdés, mert 4-5 évre tervezett ilyen futáshoz nem biztos hogy megéri Metabondozni.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Vismajor01
addikt
válasz AssAssynn #216955 üzenetére
Nem, nem írhatnám mert a többi ide látogató átlagosan használja az autóját, minimum annyira hogy betudnak melegedni. Persze jön aki 5 kilométerre keres autót, neki szoktuk régen ajánlani a biciklit, most meg az elektromosat Aztán olyan is jön, aki 5 kilométerre keres autót, muszáj, nagy is legyen, pénze nincs, és akkor meghallgat minket és vesz olcsón egy szögegyszerű szívóbenzint amelyiken a leghosszabb a műszaki és min 1milliót javításokra Rémísztően alábecsülöd ezeknek a családi, nagy batároknak a szervízigényét - És itt nem is feltétlen pénzre gondolok, mert nem minden hónapban omlik össze a váltó, de MINDIG, mindig lesz valami kis szar ami miatt viheted a szervízbe, vagy megbékélsz vele, egyik se túl jó megoldás, és utálni fogod az autónak a belét is, ami ettől még elhanyagoltabb lesz, még több minden romlik el, és a végén örülsz ha feleannyiért túladsz rajta 3 év múlva mint amennyiért vetted.
Vagy egybe kifizeted a 3 -5 év szervízét és veszel egy Prius+-t. ÉS akkor minimum az időt és stresszt megspóroltad. Ha meg büdös a Dacia akkor van másik jó és új autó amiket szintén lehet lízingelni.
Valahogy hozzászólásról hozzászólásra soroljuk a realisztikus alternatívákat, és mindig visszakanyorodunk hogy neked egy gázos Picasso kell jó olcsón kevés kilométerrel tökéletes állapotba és sose romoljon el.
Ja, 3 évig volt C4 Grand Picasso a családban, igaz 1.6 dizel. Bár több mint 1 millió forint költése után pont ezért adták el, mert akkor halt meg a motor addig meg minden más körülötte...
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
szabonagyur
félisten
-
OPiiPO
addikt
válasz szabonagyur #216978 üzenetére
+ Vismajor01: teljesen igazatok van, node meg fogjátok kapni AssAssynn-tól hogy negatívok vagytok és nem azonosultok eléggé az ő problémakörével
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
szabonagyur
félisten
válasz rbalint88 #216980 üzenetére
Melyik keretet kimaxolva? A 1,5-ből ami a reálisnak tűnik, hogy költeni fog rá? Hiába írja, hogy lenne pénz ha amúgy meg nem akar annyit költeni 5 km-s futásra,
Meg van most is egy Corsaja, szóval ameddig megy simán jó az ilyenre.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #216982 üzenetére
Volt szo 4-5M-rol is , azt szepen kette lehet osztani pl villanysmartra es berlingora
-
zgospel
őstag
válasz rbalint88 #216984 üzenetére
De még a villany se feltétlen kéne ha 2 külön autóról beszélünk. Az 1.2-es Fiat Punto szinte semmiből fenntartható és bírja ezt a fajta gyilkolást, keveset is fogyaszt, és nagyon hamar bemelegszik, 500 ezerért már jókat kapni. De a Corsa is bírja ezt, csak az 1 liter olajfogyasztás ami abnormális.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
hdanesz
senior tag
válasz szabonagyur #216982 üzenetére
Én továbbra sem értem, hogy miért nincs keret meghatározva. Mert ugye nézeget másfél milliós autókat, de elmondása szerint 5-6 milliósakat is. Hiába van pénz rá, ha nem szeretne ennyit költeni rá, akkor minek nézegeti a drágábbakat is? Ha a keret le van szűkítve, akkor már könnyebb gondolkozni a többi paraméter alapján.
Valamint többen megírtuk már, hogy ha csak nem nagyon fiatal (1-2 éves, 20-30 ezret futott) autókról van szó....akkor kevés olyan autó lesz amire ne kellene majd költeni, akár több százezret is. Lehet rövid időn belül is. Egyszerűen így el van szállva most az autópiac, az alkatrészárak...a rezsióradíj minden.
Pár éves autók esetében is irreális elvárás patika állapotot remélni. Biztosan előfordul itt-ott ilyen autó....de hát kérem ezek használati tárgyak. Parkolókban rányithatnak, kőfelverődés...meghúzhatja bárki bárhol....bármilyen gondos a gazda. Minden használt autó rizikó és pénz költésével jár. Egy 10-15 éves autó esetében ez hatványozottan igaz.
Bele lehet nyúlni a tutiba és a lefosott kilométerkőbe is. A puding próbája az evés.Talán már leírtam, én amikor most legutóbb kerestem autót...először egészen 5 millióig nézelődtem. Aztán lementem 3-4 millió közé és azt vettem észre, hogy nincs ugrásszerű különbség egy 3.7 milliós és egy 4.8 milliós autó közt. Végül vehettem volna egy Mazda 6-ost 3.6-ért.....vagy ott volt az Accord 2.15-ért. Az utóbbi mellett döntöttem. Mert hiába idősebb mint a Mazda, a szemem előtt az lebegett, hogy csak ott van az 1.45 milliós különbség. Az Accord-ra nem kellett azonnal gumit vennem, mert alig használt Barum gumikon gurult. Ez már egy plusz pont volt szintén.
Azóta költöttem rá átírással/biztosítással 230 ezer ft-ot. Így is 2.4 millió körül járok végösszegben. A Mazdával 3,7 fölött lettem volna az átírás/biztosítás kombóval...és még ott volt a négy új gumi ára. Ha nem is fullos, de valami középszintű gumit veszek, szereléssel együtt 160-180 ezer ft legalább.
Vehettem volna 5 milliós autót is, mert belefért volna pénzügyileg. De megelégedtem a jóval olcsóbbal, a fent említett okok miatt. Nem érzem, hogy kompromisszumot kötöttem volna. 100%-osan passzoló autót szerintem lehetetlen találni. Olyan ez kicsit mint a párkapcsolat/házasság. Nincs olyan nő akivel 100%-ban passzol az ember fia.
Nekem is a döntést meghozni volt nehéz, hogy akkor jó....öregebb lesz, de lesz tartalék javításra bőven és még akkor is olcsóbban jövök ki. (Most már ismét az autókról beszélek, nem az asszonyról. ) A haverokat/rokonokat már őrületbe kergettem, annyit agyaltam meg keresgéltem, számolgattam, méricskéltem. Már én untam magamat.
A korábbi vásárlásaim alkalmával minden esetben találtam 2-3 hét alatt számomra megfelelő autót, de az még a 'régi' szép időkben volt. Covid és háború meg minden nyomor előtt. Most kevés az autó alapban , a jó autó pedig még kevesebb. Rohadt nehéz mostanság jó autót venni használtan, még drágábban is. Megértem valamilyen szempontból a kolléga helyzetét.
Amikor végül megvettem az Accord-ot, egy akkora kő gördült le a vállamról mint a Mount Everest. Megkönnyebbültem és a haverok/rokonok is. Rájöttem, hogy ha meg kell b*#&@ódni akkor...meg kell b&#>ódni. Lesz ami lesz, a jövőbe úgysem látok.... és döntöttem. Az utolsó körre már csak az a két kiszemelt autó maradt. Szépen kell szortírozni, szűkíteni a kört.
[ Szerkesztve ]
-
válasz hdanesz #216987 üzenetére
Kb hasonló dolgok miatt maradt nálam a hyundai i30 1,6 kombi. Már 7-8 M Ft-ért néztem autókat, miközben eredetileg 4,5-5M Ft akartam venni és közben rájöttem, hogy se nem megbizhatóbbak, se nem jobbak, csak újabbak, ez miatt 3-4M Ft-ot kiadni, hagyjuk is
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
szabonagyur
félisten
válasz hdanesz #216987 üzenetére
És ha csak a pénz lenne a kérdés
Azért a 3 ember kényelmesen hátul elférjen sem gyenge kérdés... Mert ugye nagyobbat nem akar mert: 1. túl nagy, 2. túl sokat fogyaszt, 3. ha 7 személyes személy autó akkor a végén nincs csomagtér ha hátul ül valaki, stb.... Szóval ez ilyen lehetetlen küldetés.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
szebe
őstag
válasz szabonagyur #216989 üzenetére
Nem annyira lehetetlen, kapott egy csomó tippet, ahol a hátsó sor 3 (szinte) teljes értékű ülés.
A fogyasztást meg a gázos becsípődést nem értem, ekkora futásnál nem tényezők.
#216987 hdanesz
Megane 3-at vettünk két hónapja. Átírás (regisztráció, forgalmi, rendszám stb) + első kötelező kör (vezérlés, olajak, szűrők, gyertya) bőven 300k felett. Aztán majd kelleni fog téli szett, felni se ártana (16-os), arra számolok legalább 200k-t.
De ez egy ilyen bringa, ezekkel számolni kell."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
őstag
válasz szabonagyur #216989 üzenetére
tegnap hazafelé más témában hallgattam podcastot (amerikai foci) és ott jött elő a "moving the goalpost" problémája, hogy ha valaki (a podcastunkban Dak Prescott, a Cowboys irányítója) bizonyos feltételeknek megfelel ahhoz, hogy jó vagy elit irányító legyen, akkor jön valaki és talál más feltételt ami alapján mégsem - azaz mozgatja a kapufát.
és ekkor felröhögtem, mert ez az assassynn-saga jutott eszembeés arra is rájöttem, hogy a pénz, a feltételek és minden mást figyelembe véve létezik egyébként tökéletes autó, a Dacia Logan MCV
mivel gyakorlatilag egy kombi, így nincs nagy légellenállás, nincs nagy fogyasztás sem, a rönó eredetű 1,6 szopóbenzin egyszerű, mint a faék, hátul nincs különálló ülés, hanem gyakorlatilag egy pad van, ahova úgy rakod a gyerekülést ahogy akarod, és ha véletlenül a 7 személyest veszed akkor is csak kidobod a hátsó sorból az üléseket és az 5 fő mögé befér még 3 bringa egészben. létezik belőle gyárilag etanolos, és ha jól tudom még talán gyárilag gázos is. de ha valami ennyire egyszerű, akkor jön a "Daciát nem veszek"aggódik az értékvesztésen, ami minél olcsóbb az autó és minél öregebb, annál alacsonyabb lesz majd, de ezt nem fogadja el, olyan autó kell ami 10 éves de nem lesz értékvesztése
aggódik a fogyasztáson, mert az AKÁR 100 ezer forint is lehet egy évben, igaz, hogy havonta kell kiadni, de az nem számít
és amikor mindenen aggódtunk már, ami filléres tétel, akkor jönnek a "néztem én 4-5 millióért is autót, de az se jobb"
napersze.[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
imyourfriend
őstag
válasz szabonagyur #216992 üzenetére
Egy olyan autó kell az illetőnek ami nem létezik, ne kelljen etetni a majmot legyen gázos és megveszi X forintért majd 1 év múlva 2X-et érjen..
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #216873 üzenetére
Pályán én is sokat használtam a radaros tempomatot. Sávtartóval kvázi önvezet az autó, kényelmes. Superb-el pl lementem Pestről Debi-be hogy nem kellett pedálhoz érnem és belekormányoznom sem.
Akksi csere utána váltó szoft alapállapotba áll, azért viselkedik másként.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz szabonagyur #216992 üzenetére
tudom, már olvastam.
az ársávba és a feltételeknek megfelelő autók viszont NEM VÉLETLENÜL vannak ott: vagy öregek (kizárva) vagy problémásak (Prince motor és társai) vagy nincs presztizsük (Dacia, kizárva)tehát az van hogy valami:
1) vagy megbízható, elfér 3 gyerek de drága (fenntartani is meg megvenni is) vagy
2) elfér 3 gyerekülés, nem drága de nem megbízható és sokat eszik vagy
3) elfér 3 gyerekülés, nem drága, megbízható de Daciaezek alapján a keret emelése, az igények csökkentése a megoldás, a csodavárás nem
és a problémát nem tartom égetőnek, ha eltelt már 7-8 hónap, de eddig is elfértek egy Corsa-ban....
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #216998 üzenetére
Nem, hétköznap délelőtt (céges ügyben mentünk le).
#nincsbennetarcsi
-
#214
tag
Ettől minden alkalommal csillog a szemem, de nem igazán találok értelmes Golf 7 configot. Octavia 3-ba ACC-t alig kértek, Leon választék meg kb. egy számjegyű.
focvis múltkori hozzászólása alapján körülnéztem osztrák-német G6 GTD vonalon, egész rendben van az itthonihoz képest, szóval most úgy tűnik ez lehet a befutó.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest