- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Újabb előzetesen a GreedFall II: The Dying World
gp Az új rész korai kiadása a nyáron érkezik PC-re, a teljes változat PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is befut majd.
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nkboy
senior tag
Azért írtam, hogy elviekben üzembiztosabb. De ha az anyagából indulunk ki, még mindig kisebb a láncszakadás esélye.
Mekkora erő kell, hogy egy lánc elszakadjon? Írtad, hogy idő előtt szakadnak. Azért ott elég brutális erőhatások lehetnek, persze gondolom függ a lánc minőségétől.
És az kivitelezhetetlen, ha szakad akkor a dugó meg a szelepek ne érjenek össze? Gondolom akkor meg túlzottan megnőne a káros tér.Dluinet: Szerintem, azért olyan drasztikusan nem emelné a költségeket.
az emberek meg az azonos minőségű és felszereltségű autóból az olcsóbbat és halkabbat veszikSok választási lehetősége nem is nagyon van. Nem hiszem, hogy típuson belül, nagyon lehetne válogatni e téren.
[ Szerkesztve ]
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
Kornel
veterán
-
runner 125
nagyúr
-
-
bobby_30
tag
Sziasztok!
A véleményeteket szeretném kérni. Jelenleg napi 70 km-ert ingázunk egy 2003-as dízel Mondeo kombival. Szeptembertől beköltözünk a városba így megszűnik az ingázás, viszont itt jön a dilemma. A dízel kombi helyett kéne valami városi autó amivel el lehetne lenni. A kocsit 90%-ban városban használnánk, hetente egyszer ki a szülőkhöz ami kb 70 km. Van egy kisgyerek is a családban, tehát nem ártana ha beleférne egy babakocsi is. Fontos a megbízhatóság, mivel nem vagyok egy szerelő típus. A Mondeó árát áldoznánk rá, ami jelenleg 8-900ezer. Ezen felül csak akkor ha tényleg indokolt. Amit eddig ajánlottak az az astra, valamint a fabia. Nekem nagyon tetszik a Honda Jazz, bár azt meg kéne pótolni egy kicsit. Szóval minden használható ötletet szívesen veszek. -
Kornel
veterán
olcsó hobbiautó?
még a végén megveszem -
bobby_30
tag
Lehet félreérthető ahogy fogalmaztam, bár szerintem aki akarta az megértette. A hét napból 6-ot városban használnánk, kifejezetten rövid távokon. Én így értettem a 90%-ot. A Mondeo kifejezetten jó állapotban van, mindig megkapta amit kívánt. Ezért is gondolkoztam a cserén, mivel sajnálnám a kizárólagos városi forgalomban. Bár az is felmerült bennem hogy veszek egy régi Swift-et mellé amivel elpörgünk a városban.
-
szőröscica
addikt
Ha hétből hat napot városban használ, akkor az ideje java részét városban fogja tölteni.
Napi 2*5km 20km/h-s átlagsebességgel, heti 6 nap: 180 perc
Heti 1x 70km, megelőlegezve egy 70km/h-s átlagot: 60 perc.Az autóban menetidejének 75%-a máris városban történt. Ez nyilván nem 90%, de a százalékon lovaglás helyett konstruktív tanácsot is adhatnál neki. Még én sem linkeltem egy 6 méteres benzintemető amerikait neki, pedig tudod, hogy szokásom...
Az én személyes tanácsom az, hogy tartsa meg a Mondeot, és nézze meg, hogy mennyire alkalmas számára városi használatra. Ha nem tud vele parkolni, vagy egyéb baj merül fel, akkor cserélje le egy kisebb benzinesre. Ha viszont a felhasználást nem akadályozza az autó mérete, akkor kár sajnálni, használni kell.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #82728 üzenetére
Kár, hogy szerkesztetted, az eredeti verzió jobban tetszett
-
TaaT
veterán
válasz szőröscica #82728 üzenetére
Nem tudom miért szoroztad fel a napi 5km-t kettővel, de nekem most már tök mindegy legyen 90% ha valakinek így jobb...
Give them hell Ukraine!
-
8th
addikt
válasz hobizoli #82691 üzenetére
Moddolt V6 motorok sorra hullanak mint a legyek. Nem bírja alul a nyomatékot az a szar konstrukció. Hány usert láttam már legörbült szájszéllel emiatt és valahogy mind 1.9 PD-nél kötött ki végül. Nem is tudom miért.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
bobby_30
tag
Elképzelem mennyi ideig tarthatott kiszámolnod a százalékokat csak azért hogy kötözködj egy kicsit. Szerintem a fórum arra is való hogy az adott témában jártasabbakat megkérdezzük hogy mi a véleményük, tanácsuk. Szerencsére a legtöbb esetben segítőkész emberekkel találkoztam,.így választottam klímát a lakásba, videó kamerát, vagy akár kandallót. Valamint amennyiben úgy éreztem hogy az adott témában jártas vagyok , próbáltam én is segíteni másoknak. A többieknek köszönöm a segítséget.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz mokus1 #82735 üzenetére
Csodaszép kár, hogy nincs itt hányós smiley..
"Teljesen fustmentes nagyon jo motorral, ugy jar mint egy Doxa."
Ja, mint egy 20éves Ford Tranzit..."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
zolikaDB
veterán
Ezeknek a f.szoknak a kozmetika/polír azt jelenti, h nincs még egy ilyen az országban és h az első és utolsó gazdája egy 85 éves bajor papa volt? Ez már a második ugyanilyen szlogenes hirdetés a hónapban: [link]
-
lapa
veterán
válasz hobizoli #82714 üzenetére
most nem tudom komoly-e a válasz, vagy hogy volt-e egyátalán. gondolnám a tuningolós emberek jobban pörgetik, attól nagyobb a terhelés (azaz össz megtett fordulat), nem? mert gondolom önmagában a nagyobb motor nem terheli jobban, esetleg turbo meg ilyenek. de eredetileg nem az volt a komment, csak a motor méretéről volt szó. vagy csak én nem értem.
de nem lényeges, csak rácsudálkoztam micsoda technika van már önmegsemmisítésre pfff.
mondjuk láncot enyémben is kéne cserélni valami 140e km-enként, de manuálban sehol nem találtam ilyet 200e km-ig részletezett karbantartási tervben. fogadjunk 100 marokkóiból 100 nem tudja, 50-60 év alatt gallyra vágják szegény mocikat.
-
Kobe
veterán
hali
autókat nézegetek, 1.5M ig egyelőre. Ehhez kellene tanács. Ha az igényeimnek megfelelő kicsit drágább (1.8-1.9 körül), az mondjuk nem gond, annyira nem kerget a tatár, legfeljebb gyüjtögetek még hozzá. Persze ha olcsóbb az 1.5-nél, az sem gond
Feltételek:
- francia, olasz autók, németek közül az opel kizárva. Volkswagen konszern tagjai, ford, audi, bmw jöhet. Nagyobb japánok is.
- kombi kizárva, lépcsőshátú, sedan, limuzin kivitel jöhet. Kinézetben valami olyan modellt keresek, aminek alapból van egy sportosabb eleganciája, nem 20onévesek által széttuningolt, hajtott, diszperzittel pimpelt változatot.
- lehetőleg minél frissebb széria - mondjuk optimálisan 2006-tól, de ha jó állapotban van, akkor ez mondjuk lejjebb csúszhat 2004-ig
- minél tágasabb beltér - 195 cmes magas vezetőnél hátul se kelljen nyomorogni, ha 5 nem is, de 4 felnőtt azért kényelmesen elférjen.
- csomagtartó méret lehetőleg minél nagyobb legyen, tudom, nem mindegyik egy skoda octavia v superb a maga 5-600 literes seggével, de 4-500 l közötti jó lenne
- lehetőleg problémamentesebb típus. Tisztában vagyok vele, hogy költeni kell rá időről időre, de pl ne kelljen havonta vinni szervízbe hogy ez kopog az zörög, stb. Tudom, hogy a megbízhatóbb márkáknak is vannak problémásabb szériái, azokat szeretném kerülni.Használat:
70% pálya vagy főút, 5-600 kmes távon hétvégi hazautazásokhoz (250 km oda + 250 vissza). Városban hétvégi mászkáláshoz, bevásárláshoz, stb. Napi melóba járáshoz nem.Amiket én néztem, az a régebbi skoda superb, skoda octavia 2, esetleg skoda octavia 1 rs, ford mondeo 2007-től (ez a kettő igaz kicsit drágább még), régebbi vw passat. Esetleg a 2004-es seat leon, bmw e46, de ez tudom hogy nem épp esik a leírtaknak megfelelő kategóriába, szimplán bejön, pár évig elszaladgálni akár jó lehet.
Szerintetek ? Illetve ha tudtok relatíve megbízhatóbb kereskedést, akiknél érdemes böngészni, azt is szívesen veszem, a pestieket annyira nem ismerem....nem csonti féle színvonalat keresek.
Opcionálisan szóba jöhet németországból behozott darab is, családon belül lenne aki hazahozza, csak jó lenne tudni ott is merre érdemes elindulni
[ Szerkesztve ]
-
mokus1
addikt
Egyre aktuálisabb lesz az autócsere, ma volt időm nézegetni az autókat.
Sajnos nem sajnos 166-os alfáért egyre jobban oda vagyok. 2,4es dízel de ez a 156-os is nagyon megfogott kár hogy 166-ba nincs ilyen színű bőr.Mondeokat is néztem de nem szeretem a belsejét igazából, ronda.
1,9 TDi alapból ki van zárva mivel utcán parkolok.
Benzinesekből néztem a A4 2,4eket de azoknak is olyan zord a belseje.Lebeszéltek róla vagy beleugorjak?
Új hozzászólás Aktív témák
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Gitáros topic
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- 3D nyomtatás
- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- OLED TV topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen