Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Manor Lords - Túl a kétmillión
gp Alig három héttel a megjelenés után máris egy fontos mérföldkövet értek el a készítők.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz midnightstar #157798 üzenetére
Nos, menjen is, de ne fogyasszon. Csak a szokásos lehetetlen páros szvsz. Ha tényleg vannak igényeid és benzinest akarsz, akkor ne tessék a fogyasztástól félni! Szerintem ilyen összegből 10-15 éves példányok jönnek ki, ha szép állapotút akarsz. Azoknál meg már kötelezően számolnék a szervizszámlákkal is.
7gen Accordnál a két literes benzines erőforrással szvsz nem lesz nagy menés. Hétköznapokra persze bőven elegendő, kérdés, hogy mit akarsz.
Mazdát elengedném, eléggé rohadnak sajnos.Most hirtelen nem jut olyan típus az eszembe, ami egyértelműen kielégítené az igényeidet. Talán 2-es Fókákat néznék még kétliteres benzinnel. Mondanék Volvokat is, de ilyen idősen szerintem azoknál könnyen lyukra lehet futni. Mondjuk a Te listádból egyértelműen az Accord felé kacsingatnék.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz midnightstar #157798 üzenetére
A felsoroltak közül egyik sem fogyaszt 8 litert vegyesben.
Menjen, de ne egyen és legyen megbízható, 1,5 milláig... képletből legalább kettőből engedni kell. Tetszőlegesen két dologban köss kompromisszumot.
Nem reálisak az elvárások.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz midnightstar #157798 üzenetére
Avensis T25 (2003-tól) 2.0 direct injection-el elég jól megy és nálam T22 kasztniban 7l alatt maradt az átlag, igaz nem pályáztam és nem tiportam.
[ Szerkesztve ]
-
midnightstar
tag
válasz BigBlackDog #157801 üzenetére
Képes legyen menni és képes legyen nem fogyasztani! Nem egyszerre szeretném a kettőt. Országúton elcsorgok 80-90-nel, de ha előzni kell, akkor az ne tartson percekig
Így is lehetetlennek tűnik az igényem?Nos, ha dízel, akkor viszont melyik? A3/A4 1.9-es 131LE?
VAC up blyat
-
BigBlackDog
veterán
válasz midnightstar #157804 üzenetére
Vagy úgy, akkor kicsit félreértelmeztem, elnézést! Viszont !én! inkább Accordot néznék, bár az egykilencpédétádét is eléggé jónak mondják.
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #157805 üzenetére
Accordból 1.5-ért elég hitvány darabok vannak. 2m felett már láttam értelmes 15! éves példányt, de alatta mocskos nagy mák kell...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
midnightstar
tag
Viszont ugyanaz a 2.2-es dízel van az ufó civicben is, mint az accordban, az is jó választás lehet?
VAC up blyat
-
SzlobiG
félisten
válasz midnightstar #157808 üzenetére
Rohadt drága egy kuplung csere ott. 1.9 pd-vel nem jársz rosszul hidd el,amennyiben nem egy kókler darabot fogsz ki.
-
őstag
válasz midnightstar #157808 üzenetére
még annyit tennék esetleg hozzá hogy ez az évi 40 ezer km már az a kategória, ahol én inkább új autót vennék, akár lízingre is, vagy esetleg nagyon fiatal és keveset futott használtat
nekivágni ennek egy 10+ éves verdával nem lesz egyszerűcryptot minden termékemért elfogadom
-
-
diegho
nagyúr
Az 1.6 crtdi 7 gangos dsg-vel mennyire vállalható kombináció hosszabb távon. Egy Leon-ban próbáltam az ősszel kb 100km-en át, a dsg nem volt rossz, a motor csendes volt és húzott, csak a Leon egy fostalicska
-
őstag
válasz midnightstar #157811 üzenetére
ha van másik autó akkor jó
egy újnál fizeted a lízingdíjat egy használtnál pedig a trailert és az alkatrészt, illetve rászánod az idődet, ha foglalkozni kell vele
azt kell kiszámolni melyikkel jársz jobban, de sajnos sok az ismeretlen változó a használtnálcryptot minden termékemért elfogadom
-
midnightstar
tag
válasz LuckyL #157813 üzenetére
Az az igazság, hogy még nem számoltam ki, hogy újjal hogyan járnék. Igazából újat nem vennék azért, mert a vásárlás után nagyot esik rögtön az értéke. Illetve most lakásvásárlás is folyamatban van, szóval nem egyszerű az élet. Valószínűleg a legegyszerűbb lenne, ha az igényeimet tudnám kicsit visszafogni és beleülnék egy régi swiftbe. Viszont a biztonság fontos nekem...
VAC up blyat
-
őstag
válasz midnightstar #157814 üzenetére
ez hogy vásárlás után nagyot esik az értéke azért hülyeség, mert ki az, aki eladja egyből vásárlás után?
milyen számok vannak egyáltalán erre? statisztika?
ráadásul ottvannak pl a teszt autók, azok sem sokkal olcsóbbak mint az újak
egy 40 millás mercinek biztos nagyot esik az ára, de egy 4 milliós suzukinak nem igazán
valaki egyszer kitalálta ezt a baromságot, aztán azóta terjesztik sokanén azért javaslom az újat vagy egy fiatalt mert egy 150-200 ezret futott használton ha beletolsz évi 40 ezret gyakorlatilag mindent cseréltethetsz ki majd 2-3 év alatt és a végén semmit se fog érni a sok km miatt
cryptot minden termékemért elfogadom
-
midnightstar
tag
válasz LuckyL #157815 üzenetére
Nem rögtön, de lehet látni eladó 1-2 éves autókat. Egyébként utánaszámolok, új vagy majdnem új autó lízinges vásárlásának, hogyan alakulna. A munkáltatóm ad 30,5 Ft/km támogatást, egy megfelelően alacsony fogyasztású autóval a havi törlesztő/lízingdíj jelentős része így kitermelhető lenne.
VAC up blyat
-
őstag
válasz midnightstar #157816 üzenetére
a munkáltatót nem lehet bevonni az autó finanszírozásba?
ha lízingelne neked egy 2 személyes tgk.-t még az áfát is visszakapná az autóról és az üzemanyagról iscryptot minden termékemért elfogadom
-
hobizoli
nagyúr
válasz LuckyL #157815 üzenetére
ja csak vmikor beficcen egy akcio is
azert ~15%-t mar akkor eleve bebuktal amikor kijottel vele a szalonból
ki fizetne ki a zsir uj arat, amit nem o konfigolt ossze, nem valaszthat mar szint se meg az extralistarol neki inkab az meg ez kenepl osszel 5.4M volt a mk7 Golf 1.4 TSI újonnan akcioban
nyar elejen munkatarsam meg 4.5M-ert vette az 4 evest ebbol (120lo, manual)szerinted az hirtelen mennyit is ert akkor mar csak osszel..?
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
válasz LuckyL #157815 üzenetére
Ugyan próbálj már meg eladni egy kocsit amibe "belefingottál" ugyanannyiért mint amennyiért a szalonajtón áttoltad. A magyar piac áraz és nagy hülyeségeket. Lehet h egy kisebb autó jobban tartja az értékét, de itthon senki nem akar annyit adni egy használt autóért amennyit valóban ér. Vagy indokolatlanul túlértékelik (honda pl de úgy általában a japán vonal), vagy szarba nem nézik (tetszőleges német, vagy 3F szabály). Ez van.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
htomi85
tag
válasz LuckyL #157815 üzenetére
Ennek gazdasági oka van.
Ha az egyéves autó ára nem esne nagyot, mindenki áfázna.
Másik oldalról, aki kifizet egy kétéves autóért többet, mint az újkori nettó ár, az balek.De a mondanivalóddal egyetértek. 40 ezerhez egy úhautó kéne, mondjuk celerio.
De mivel fiatal nincs pénze. Én valami szutyok vw 1.9 tdit néznék.
De úgyse azt fog mert kocsival akar csajozni. Mindenki ilyen volt 22 évesen.[ Szerkesztve ]
-
Szajo
őstag
Sziasztok.
Nem tudjátok,hogy az autó bérlés hogy van?
Úgy értem, hogy van olyan lehetőség magán személyként is, hogy új autót fix szereződéssel bérlek és később vagy vissza adom vagy megveszem.? -
Xero
nagyúr
válasz midnightstar #157798 üzenetére
Ilyesmire dízel kell.
E46 20d. Annyi van mint a szemét a piacon. Alkatrész legalább ennyi. 1.5M-ért már normálisat kapsz fl végéről. Automatával is megáll 6.5-6.8 között a vegyes fogyasztás.
Le kell dugózni a szívósort, kicserélni folyadékokat, vezérlést, megnézni a hátsó futóművet valamint elöl a hátsó szilenteket és jónapot.Hasonló felhasználásra pontosan ezért vettem pár hónapja én is ilyet, mert hirtelen felindulásból ebből volt marha nagy kínálat. Én 1.5 alatt kicsivel tudtam venni ellenőrzött múltú, minden számlás-papíros, valós km-es ellenőrzött, egészen jól felszerelt darabot a gyártás utolsó hónapjaiból.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
őstag
válasz bitpork #157820 üzenetére
simán lehet olyan is, hogy egy pár hónapos használt kocsit drágábban el lehet adni mint egy újat
pl amikor a passat év autója lett, fél évet kellett várni rá
van akinek megérte ugyannyiért egy pl 1000km-t futott tesztautó
ezzel cska azt akarom mondani, hogy hülyeség hogy "egy új autó 15% al kevesebbet ér mikor kijön a szalonból"
lehet ez sokkal több pl, citroen, peugeot nagy modelljei, vagy lehet akár 0 is, pl egy alacsonyan felszerelt skoda, opel, suzuki
pár hónapig simán el lehet adni új ár közelébencryptot minden termékemért elfogadom
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Szajo #157824 üzenetére
Tartós bérlet: kell cég. Havi díjat fizetsz, szándékosság és szokásos kivételekkel azért minden költség benne van gumitól cascoig, a bérleti díj áfája a céges használat arányában elszámolható. Lejáratkor választhatsz, hogy visszaadod, vagy a szerződéskötéskor megállapított maradványértéken megveszed (elővásárlási jogod van).
-
őstag
válasz molnarpeter #157835 üzenetére
nem feltétlenül van elővásárlási jog
sőt a cég tulajdonába nem is kerülhet a autó a futamidő végén, ellenkező esetben az nem bérleti jogviszony és nem vonható le az áfacryptot minden termékemért elfogadom
-
footy
addikt
válasz diegho #157838 üzenetére
En FR-t vezettem 2013-ast meg 2017-eset, mindketto rendben volt nem ereztem szuknek, bar nem vagyok se kosarlabdazo se dagi Az FR csomag sokat hozza tesz az autohoz, mert ott kapsz normalis uleseket. A FL utan az anyagminoseg is sokat javult.
Nekem G6 kombiban van 1.6CR. A Conti befecskendezoket es az EGR szelepet irjak gyenge pontnak, de nekem eddig meg egyikkel sem volt problema. (kop-kop) 252e van benne es a turbo is eredeti meg.
Menetteljesitmeny nem egy nagy szam, cserebe viszont nem is fogyaszt. (nem sporolosan fokent autopalyan hajtva 5,2 az atlag). A7G dsg sokat hozzatesz a dinamikahoz, nekem 5-os kezivaltoval joval lomhabbnak erzodik. Az auto(G6) altalanossagban szerintem egy eros kozepes, szamomra egy mosogep erosebb dizajnban es tobb elmenyt ad mint egy Golf.
Egyebkent nekem a Golffal kapcsolatban az az erzesem, hogy egyre gagyibb cuccokbol rakjak ossze egyre jobb minosegben. A G4 ota pedig folyamatos leszalloagban van, bar a Passattal kapcsolatban is ugyanez latom, hogy valahol a B5-nel volt a csucs, azota meg csak lefele a leejton. -
Szajo
őstag
válasz molnarpeter #157835 üzenetére
Jah akkor mindenképp cégben számolható el.
Köszi. -
Declare
őstag
válasz footy #157839 üzenetére
"szamomra egy mosogep erosebb dizajnban es tobb elmenyt ad mint egy Golf."
ezt eddig nem tudtam megfogalmazni, de asszem en is hasonlot erzek Bar azt is hozza kell tenni, hogy a G7 szerintem komoly elörelepes volt a G6 utan. Designeban is meg az opciokban is, meg minöseg erzetben is a belterben...egesz nagyfius lett. Rengeteg jo cucc kerhetö hozza, a facelift ota meg szvsz egesz dögös is lett.
A beepitett cuccok minösege kerdes....pl nalunk most jött 1-2 uj ceges passat nagy navival...hat azok minden 2-ik alkalommal lefagynak, lassuak, mint az allat es igazabol nem is tul jok.....ugye a technika adott, bele kell tenni, de nyilvan valahol olcsositani kell a komolyabb gepekhez kepest. Gyanitom ez is valahol a resze ennek az olcsositasnak.
[ Szerkesztve ]
-
válasz LuckyL #157834 üzenetére
Teny h van ra pelda. Ugyanakkor az en eddigi tapasztalataim nagyobb aranyban mutatjak az ertekvesztest mint a megorzest es a novekedest. Nem mellekesen az "elso belefingas" faktor egy neuralgikus pont itthon (velemenyem szerint), mert akarmilyen vevovel talalkoztam eddig soha nem dicserni jott az autot hanem fikazni h alkudni tudjon.
Ezert emlegetem azt feszt h nem az auto valos erteket nezik, csak egy targyat latnak benne sok esetben sajnos a villantas targyat. Amit olvson kell megszerezni barmi aron.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Politika
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Calibre, az elektronikus könyvtár
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Gitáros topic
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Android szakmai topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest