- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
ph Leteszteltük az OLED evo paneles, 4K felbontású, mélynyomókkal is felszerelt, 65 hüvelykes televíziót.
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Gombinyó #187900 üzenetére
Tud nagy szopás lenni (szelepszárszimmering, le kell fűzni a blokkot, gyűrűzni, közel 7 számjegy), de amikor jó, akkor királyság. Ennek a jele a magas olajfogyasztás, olajszagú füst. Mérni kell kompressziót vétel előtt, abból lehet következtetni a gyűrűk állapotára.
-
válasz molnarpeter #187903 üzenetére
A PCV olajlevalaszto, 50% eselyed van, hogy az okozza. Ha nem, akkor kellemetlen. Persze, en is lecsereltem elobb, miert ne. Aztan csak merettem rajta kompressziot, es a kettes henger eleg ergya volt. Teljesitmenyben semmi sem volt mas, a 0-100 a gyarinal is jobban ment, ebbol kifolyolag a lovak ott voltak. Lehet besegitett az elegetett motorolaj.
-
inf3rno
nagyúr
Sziasztok!
2-3M között tudtok ajánlani valamit? Használt kéne olyan 5 éves, nem túl sok km-el (max 120k), benzines. Elsősorban városba járkálnék vele olyan 20km-re meg vissza, havonta egyszer nagyobb utakra is elvinném ilyen 3-500km-re. Nem napi szinten használnám, inkább csak bevásárlós, rokon látogatós, nyaralós kocsi. Tapasztalat eddig Opel, Seat, Suzuki, Honda vezetésében van. Ezek közül az Opel és a Seat jött be a legjobban, de nem feltétlen maradnék ezeknél a márkáknál. A Hondánál és a Suzukinál is a túl érzékeny kuplung, ami nem jött be, de gondolom az állítható. Egyébként nincsenek annyira magas igényeim. Ami most van erre a célra az egy 2002-es Seat Leon, és már unom, hogy minden évben elromlik valami, és elkér rá 200-at a szerelő, ezért váltanék inkább valami újabbra. Nem tudom ezeken kívül még milyen info kell.
Kösz előre is!Buliban hasznos! =]
-
geckowize
őstag
Sziasztok,
Egy használt Toyota Yaris vételén gondolkodom de sajnos nem ér rá egyik ismerősöm sem aki ért az autókhoz és rendesebben megnézné.
Tudjátok esetleg, hol tudnék keresni Toyota-szaki szerelőt, akinek pl fizetek 20.000 Ft-ot és eljön velem megnézni? Vagy ki hogy szokta ezt?
-
-
geckowize
őstag
válasz geckowize #187908 üzenetére
Valakinek van ezzel tapasztalata? Mennyire tunik ez validnak?
https://autofelmeres.hu/ -
válasz geckowize #187910 üzenetére
Ez a Varga Tibor segített neki venni autót azt mondta nagyon korrekt volt
https://autovizsgalat.hu/[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
geckowize
őstag
válasz molnarpeter #187915 üzenetére
Olyan szolgáltatást találtam csak, amely már tulajoknak szól, nem olyat, amely használt autó vétel előtti kiszállásos vizsgálat.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz geckowize #187914 üzenetére
Én anno felhívtam hármat elmondtam mit akarok a legolcsobb 25Kért csináltak egy 1.5hs átvizsgálást amin bent is lehettem. 1.5h alatt mindent is megcsináltak. Körbemérték, kompressziot mértek, lekérdezték mennyit volt szervízben, megmérték fékfolyadékot, ránéztek váltóolajra... tényleg kb minden is belefért 1.5hba. Végén kaptam egy listát és jó volt hogy bent voltam mert értettem is.
Ha régebbi yaris akkor sztem 1szfe vagy 2szfe motorkodost vegyél. Első 2005 közepéig, msik 2008 legvégéig volt kb. Ha megkapták olajcserét bármit is kibírnak, örökélet+1nap. Ha késöbbit akarsz az első pár év 1krfe és 1nrfe-jet kerüld. Talán 2010 vagy 2011 után lettek javítva nem tudom.
Amúgy műszakilag yaris imo top választás.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
geckowize
őstag
válasz Dare2Live #187919 üzenetére
Szia,
Ne haragudj, de nem teljesen világos, három autószerelőt hívtál fel? Csak az bizonytalanított el, hogy írod, hogy "bent is lehettem".
Egy kereskedésben lévő használt autóról lenne szó, ez a hirdetés.Az autoevolution.com szerint ennek a motorja a következő: 1.3L DUAL VVT-I 6MT (99 HP)
Viszont motorkódját nem írja, bár valószínűleg nem is releváns, mivel ez egy 2015-ös évjáratú autó, a 2014-2017 közötti generációból.(#187917) molnarpeter: Autókereskedők belemennek abba, hogy elautózzunk a márkaszervizbe hogy ott bevizsgálják az autót (saját költségemre)?
-
Dare2Live
nagyúr
válasz geckowize #187920 üzenetére
Három toyota szakszervizet hívtam fel. A legolcsobb ennyiért vállalta. Végig bent voltam az átvizsgálás alatt. Tanulságos volt.
Márkaszervíz másik előnye, hogy 99% gari miatt oda járt. Ha nem felejtős. Első lépésként kérd meg hogy nyomtassák ki neked a szervíztörténetet. Ha pl nem volt meg max 15.000kmenként az olajcsere detto felejtős. 1NRFE nem tolerálja a nem megcsinált olajcserét. De 99% nem lesz ilyen gondod.Amit linkeltél az késői 1nrfe ha jól sejtem itt már nincs [link] olajfogyasztás gond. Ezért is jó mákaszervíz erre is rákérdezhetsz. Ha megveszed azért azonnal legyen olajcsere és szigorúan 0W20al és max 14.000km/1évente cseréld. Márkaszervízben ez kb 25-30.000Ft Ha magadnak csinálod megvan 10.000ftból és 20perc.
Tényleg nem lehordani akarom a tipust mert szerintem az egyik legjobb kisautó, nekem is Yarisom van, családban több is volt elképesztően megbízható, tartós darabok. Csak 1NRFEnel az olajcserét meg kell csinálni 0W20 és max 14.000kmenként.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Llew
senior tag
válasz geckowize #187920 üzenetére
Keresett három szerelőt, felhívta őket, hogy mennyiért vállalják az autó átvizsgálást, a legolcsóbb 25000 volt,oda vitte, és bent lehetett a műhelyben miközben végig nézték a kocsit. (Ezt nem mindenhol engedik)Lassan írok.
Hívd fel a kerekedést, kérdezz rá, van ahol a hirdetésbe is beírják, hogy átvizsgáltatható. Ha nem megy bele a kereskedő, akkor ott kezdhetsz gyanakodni, hogy miért nem. Ha nem tiltakozik, akkor keress egy márkaszervízt, vagy egy szimpatikus szerelőt a neten és kérdezd vállalják-e, meg mennyiért (ált 20-25 körül)
Pl. elsőre ott a toyota buda nem messze[ Szerkesztve ]
Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
-
inf3rno
nagyúr
válasz vzsryl #187911 üzenetére
A Suzuki-t, BMW-t, ilyesmiket kerülöm a hírnevük miatt, egyébként biztos jók. A Toyota Yaris is izgalmasan hangzik, amit a kolléga néz. Úgy látom árban is nagyjából belefér. Igazából az olyasmiket kerülném még, aminek ismert széria hibája van. Pl rokonnak a Citroen Xara elektronikája pocsék, de hallottam már mástól is rémtörténetet róla, hogy autópályán egyszer csak lekapcsolt a világítás nagy sebesség mellett. Szóval az ilyesmiket kerülném, ha van rá mód.
Buliban hasznos! =]
-
veterán
válasz Pttypang #187586 üzenetére
Kettes twingot elfelejtem inkabb, az a 100 kilo nagyon sok melle a 75 lovas motornak.
100-nal raleptem otodikben es nem tortent semmi. Konkretan semmi.Amit megneztem, ott a klimahuto volt elvileg lyukas, erre kiderult 200 km autozas utan:
- Bal lampabura repedt
- Matt mindket lampa
- Nem csak a klimahuto, hanem a hutoradiator is lyukas, de a viztartaly kupakjanal is szivarog, hengerfej gyanus, a hab az olajbetoltotol nem tunt el 150 km utan se tunt el, pedig eleg temposan mentunk- Szelepesen kerepelt a motor, ilyenbol mar van egy, nem kell masik
- A kis parkolasi karcolas a lokhariton, az inkabb a bal hatso sarvedoiven hullamosra rongyolt lemez volt, csak a festek nem pattogott le.Szerelonek kuldtem videokat, beszeltunk, vegul mondtam, hogy en ezt nem tudom leelolegezni, sorry.
Twingo 2-rol ezzel le is teszek, turbos verzio biztos normalisabban megy, de ugye azok szetperegnek
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz inf3rno #187905 üzenetére
Korábban említett I20 vagy Kia megfelelője, a technika ugyanaz. Suzukik közül ami tetszik, azoknak nagy gondjuk nincs, még a turbósoknak sem (Vitara S is futott nálunk 100k feletti futásteljesítményt, kötelező dolgok voltak csak). Hondából ott van mindenki kedvence a Jazz, azokkal sincs annyira nagy gond, főleg a már említett prémiumokhoz képest. Toyotából a Yaris szintén jó lehet, bár mostanában elég komolyan tolják a tudatmódosítókat a designerek náluk.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
inf3rno
nagyúr
válasz CactuS #187926 üzenetére
Köszi! Nagyjából az jött le az eddigiek alapján, hogy sok jó kocsi van, és nincs egy konkrét típus, amire azt mondanátok, hogy az a tuti ilyen árban. Kénytelen leszek rászánni néhány hetet, és utána olvasni jobban a témának.
Formában nekem a letisztultabb dolgok tetszenek. Pl a régi Volvo S80 vonalvezetése az ablakok alatt mindig tetszett, annyira egyszerű és elegáns megoldás:
Nem bírom, ha túl csicsás valami vagy túl van bonyolítva, akkor inkább tűnik játéknak, mint komolyan vehető dolognak szerintem.[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
Mauzes
őstag
Sziasztok, kb. 4,2 millóba kerülő új Swift és Kia Rio alternatívájaként mi lenne a legjobb vétel használtban 2 millió körül? Tehát ami ezért az árért sokat ad (pl. mert sok az értékcsökkenése, vagy mert még mindig fiatal), de azért megbízható. Csak városi használatra.
-
skt
tag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok, a keret nagyjából 1-1,3 misi.
Minimum 2005-ös, dízel, legyen megbízható, a javításhoz ne kelljen űrhajó mérnököt keresni,jobban felszerelt, menjen is azért, nézzen is ki valahogy
Pakolhatóság nem fontos, 2 személynél több nem lenne benne.
Amiket én eddig néztem, az a Fiat Bravo, meg H Astra GTC (a sima nem tetszik), 407 SW
Mazda 3, Mazda 6
Kíváncsi vagyok ,ti mit ajánlanátok.
Előre is köszönöm! -
CactuS
Arcképgyáros
válasz Pttypang #187925 üzenetére
Kettes twingot elfelejtem inkabb, az a 100 kilo nagyon sok melle a 75 lovas motornak.
100-nal raleptem otodikben es nem tortent semmi. Konkretan semmi.Ez kb. minden ilyen erős autónál így van, nem twingo specialitás. Kb. az összes kisautót kilőheted akkor a továbbiakban, mert az újabbak rendre nehezebbek a régi társaiknál. Vagy vissza 3 és úgy már mutat valamit.
Ez a fekete egyébként, amit korábban linkeltél?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz inf3rno #187927 üzenetére
Minden típusnál vannak dolgok, amik gyengébbek, minden típusnál lehetnek problémák, amik az elhanyagolt állapot miatt "típusbetegség"-nek szeretnek hívni (pl: vasaló swift ABS kocka). Én annyit tudok mondani, hogy ha kevés gondot akarnék, akkor tuti, hogy egy Suzuki felé mennék.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz inf3rno #187933 üzenetére
Flotta szinten mi már inkább Kiat veszünk, Fiestákkal mindig volt valami gondunk, focusok is hullottak szép számmal. Mondeoból van 1-2, de azoknak a hajtáslánca a Toyota HSDre épül.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
snefi2
csendes tag
Hello
Autot keresek:
hasznalna: 1 gyerek ket felnott
elvarasok:
havi 1*500 km autopalya
havi 4* 100 km varoson kivul de nem autopalyan
heti parszor 4-6 km-es utak
sok csomag.
az ignisetol nagyobb csomagtarto
nem versenyezni akarok.
nem ertek az autokhoz
keret: 1.5 -1.8 millio
most pl ilyet nezek:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/skoda/octavia/skoda_octavia_1_6_classic_227e_km-15648892
mas otlet? mas irany? -
33as
senior tag
-
Somatom
veterán
válasz CactuS #187930 üzenetére
Márkánál maradva a jó lóerő/súly arányhoz egy mérettel feljebb kell lépni. Clioból már van olyan, ami haladós. 252 ló már tűrhetően rángatja a bódét. Ott 5. -ben is biztos történik ez-az.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
OPiiPO
addikt
válasz Somatom #187941 üzenetére
ez pontosan így van
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
windlord
őstag
BMW 318d, 2012 évjáratot tudnék venni 55.000km - el.
Problemassak ezek a paripak?
-
windlord
őstag
válasz molnarpeter #187944 üzenetére
Végig volt szervizelve. A vezérlés hallottam, hogy macera, mert motor ki.
Drága dolog a vezérlés csere?
Illetve mikor cseres kb.?[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz windlord #187945 üzenetére
Nagyságrendileg 200k km körül (sok tényezős dolog, de durván annyinál) szokott aktuális lenni, szóval ennyi körül legtöbben eladják (bár ha meg van csinálva, akkor ezekkel megint nincs gond kb ugyanennyi km-en). BMW topikban N47-re keresve tudsz tájékozódni. Millió körül jön ki egy teljes rendbetétel, ha nem csak a vezérlést csinálják hanem az összes aktuális jellemző dolgot rendbeszedik, persze csak a láncszettet olcsóbban is meg lehet úszni (mondjuk 300 körül), de szerelő és tulaj függvénye, ki mit ért egy ilyen karbantartás alatt... F30 vagy még E90?
Honda: szerintem alapvetően tartós, de ritkasága és a japán technika miatt, ha hozzá kell nyúlni valamihez, az drágább az európai tucatmodellekhez képest. Viszont ha fiatal és keveset futott autókról beszélünk, akkor nincs miért aggódni, akármelyik vidáman elgurul 200ezret, nameg márkaszervizbe járva adott az assistance is jellemzően
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz snefi2 #187938 üzenetére
Csomagok miatt esetleg kombi vonalra is rá lehetne nézni. Amúgy egyszerű motor az 1.6 102 lovas, nyugodtan vehető, de a fogyasztás nem az előnye. Rozsda tekintetében talán nem olyan über tartós az Octavia második széria, mint az első volt, hosszú távon gondolkodva néha elvinném átnézetni az alját, hogy csiszolják ki a kezdeményeket és legyen lefestve. Talán Prius érdekes lehet még, ha város miatt jobb volna az automata. Másik ami eszembe jutott, az a dízelek, pálya és hosszú utak miatt érdekes lehet az is, csak hét közben a pár km-es utakon fázna benne az utazóközönség.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Somatom #187941 üzenetére
Ritka és drága, ott a Clio RS, 200 ló körül az se rossz. Én a Twingo RSt sem érzem vállalhatatlannak a mindennapokban, nincs gondom az előzéssel, besorolással, kanyarodással meg főleg nem.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Starfield
- Azonnali játékos kérdések órája
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Kés topik
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen